Ik heb alvast voer voor een week ingeslagen, komt wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Harmonie laat al -10 zien voor begin zondagnacht.
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:46 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Lekker rustig vergeleken met die randstad ellende
Ik wil jou hier niet hebben mocht er eens een 11stedentocht komen. Zal jou naam alvast doorgevenquote:
Nice, ik woon blijkbaar ook nog eens ongeveer in het koudste deelquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Harmonie laat al -10 zien voor begin zondagnacht.
[ afbeelding ]
Bij Drogeham in de buurt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice, ik woon blijkbaar ook nog eens ongeveer in het koudste deel
Ja, het smelt hier ook als sneeuw voor de eh.. Als sneeuw. Op gras en dak ligt nog wel aardig wat en heb begrepen dat ze het vannacht weer komen aanvullen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef monkyyy het volgende:
Met 1-3 graden dooi vandaag gaat de sneeuw toch best snel weg.
quote:De Gemeente Breda sluit in ieder geval tot maandagochtend 12 januari 2026 alle gemeentelijke binnensportaccommodaties vanwege de grote hoeveelheid ijs en sneeuw op de daken. De constructies van de sportlocaties vodloen aan alle eisen en zijn onder normale omstandigheden veilig te gebruiken. Door de uitzonderlijke weersomstandigheden en de grote hoeveelheid sneeuw en ijs op de daken worden de daken meer dan gebruikelijk belast.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet extreem ver vanaf idd
Als er ooit nog eens een "1979" winter komt weet ik niet of we nog wel sporthallen en distributiecentra overhouden.quote:
Dat laatste is dan weer niet zo'n rampquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er ooit nog eens een 1979 winter komt weet ik niet of we nog wel sporthallen en distributiecentra overhouden.
Arme bol en amazon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er ooit nog eens een 1979 winter komt weet ik niet of we nog wel sporthallen en distributiecentra overhouden.
Heb je wel lege supermarkten of doorweekt toiletpapierquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer niet zo'n rampAidsdingen
Het stikt heir in Brabant van die lelijke dingen, die zijn echt niet allemaal voor supermarktenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je wel lege supermarkten
Daarvoor moet je een noodpakket hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je wel lege supermarkten
We doen er alles aan om geen ELF laten doorgaan.quote:
Megastallen en distributiecentra.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het stikt heir in Brabant van die lelijke dingen, die zijn echt niet allemaal voor supermarkten
Kast vol met sûkerbôle en Fryske dúmkes, mij kan niets gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een noodpakket hebben![]()
Ook al heb ik alleen een zaklamp en vreten in de vriezer, cbnhocola.
Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We doen er alles aan om geen ELF laten doorgaan.
Dat verband zie ik wel idd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:32 schreef fietsie het volgende:
Mwoah ik werk in een ziekenhuis; onze voorraad ligt in zo'n distributiecentrum. Toch wel fijn als een omdoos verbandjes heel en droog blijft, enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |