quote:
Ja, bij een grote drankzaak.quote:
Een 4-pack flesjes for $23.99quote:Aisle 17, Left, Bay 01
Out of stock online. Currently available in store.
quote:
* gebrokenglas zit hier met een rood hoofdquote:
Kusje der opquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
* gebrokenglas zit hier met een rood hoofd
Er zijn een aantal winkels met speciaalbiertjes, zoals die tripel karmeliet, maar goedkoop is het nietquote:
maar daar hebben ze ook wel genoeg goeds te koop tochquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, bij een grote drankzaak.
[..]
Een 4-pack flesjes for $23.99
Word ik nog roder van.quote:
Oh absoluut! Ik zal niet van dorst omkomenquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar daar hebben ze ook wel genoeg goeds te koop toch
Ben jij een kreeft?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word ik nog roder van.
Ik ga snel koken....
O jee als je maar niet jezelf gaat koken, dan wordt je nog roder:Pquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word ik nog roder van.
Ik ga snel koken....
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee als je maar niet jezelf gaat koken, dan wordt je nog roder:P
Wat ga je voor lekkers maken?
Wat ik nog heb: die runder poulet en aardappelen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee als je maar niet jezelf gaat koken, dan wordt je nog roder:P
Wat ga je voor lekkers maken?
Pingggggggggquote:
Wat ga je daar dan van maken? Runderpoulet moet best lang opstaan?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik nog heb: die runder poulet en aardappelen.
Mag ik mee lachen?quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer @:gebrokenglas gebeld wordt:
[ afbeelding ]
Klopt. Misschien doe ik de aardappelen morgen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan van maken? Runderpoulet moet best lang opstaan?
O ja, die is leuk. Hie komt hij er op hequote:Op woensdag 7 januari 2026 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tuurlijk
Het gaat over die ene foto van rookworstje
Ik heb runderpoulet voor soep, wat maak jij er van?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Misschien doe ik de aardappelen morgen.
Lekker makkelijk doen. Smakelijk!quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Misschien doe ik de aardappelen morgen.
inblikken om het later op te warmenquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb runderpoulet voor soep, wat maak jij er van?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
inblikken om het later op te warmen
Jullie kennen me te goedquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik GG voor me met een productielijn soepblikken in zijn garagequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik GG voor me met een productielijn soepblikken in zijn garage
oh dat valt meequote:Op woensdag 7 januari 2026 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt mee, ik heb wat blikken erwtensoep, normale groentesoep, 2 blikjes tomatensoep, en 1 blik nasi goreng (voor het geval dat). Helemaal niet buitensporig.
Wie weet een nieuwe verdienstenquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik GG voor me met een productielijn soepblikken in zijn garage
Toen ik u nickname zag staan wilde ik vragen ligt er in België ook zoveel sneeuw heb nu mijn antwoord al.quote:
Ik heb vandaag een pan snert gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, als je je een keer vergist en de supermarkt blijkt toch dicht, dan heb je altijd wat te eten in huis, met die blikken.
Iddquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik u nickname zag staan wilde ik vragen ligt er in België ook zoveel sneeuw heb nu mijn antwoord al.
quote:
Ik had vandaag de 10.000 willen halenquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken hoever ik kom vandaag met de punten. Misschien lukt 800 punten wel.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken hoever ik kom vandaag met de punten. Misschien lukt 800 punten wel.
Mooi pak ligt erquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd
Foto is in tuin van mama en broer (gemeenschappelijk want wonen naast elkaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |