Ja best veel, maar wel heel mooiquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:27 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Zo.erg?
Ik ga zo het straatje schoonvegen of scheppen. De nieuwe bank van mijn ouders komt morgen
Ja kleine box maar. Wil alles nieuw nieuwquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja best veel, maar wel heel mooi
O leuk een nieuwe bank.Heb jij al je spullen opgeslagen?
Vreselijk he, je moet net geluk hebben met die lotingenquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:30 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja kleine box maar. Wil alles nieuw nieuwals ik ooit een huis krijg over 6 jaar
Ja reageer me rot.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he, je moet net geluk hebben met die lotingen
O leuk, dat gaat nog steeds goedquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:34 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja reageer me rot.
Ach ja valt op zich wel mee. Vrijdag tm maandag eindhoven
Wat doe je nouquote:
Dat was ik ook aan het doenquote:
quote:
Ja dat is al een hele zorg minder he.quote:
quote:
Ja, bij een grote drankzaak.quote:
Een 4-pack flesjes for $23.99quote:Aisle 17, Left, Bay 01
Out of stock online. Currently available in store.
quote:
* gebrokenglas zit hier met een rood hoofdquote:
Kusje der opquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
* gebrokenglas zit hier met een rood hoofd
Er zijn een aantal winkels met speciaalbiertjes, zoals die tripel karmeliet, maar goedkoop is het nietquote:
maar daar hebben ze ook wel genoeg goeds te koop tochquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, bij een grote drankzaak.
[..]
Een 4-pack flesjes for $23.99
Word ik nog roder van.quote:
Oh absoluut! Ik zal niet van dorst omkomenquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar daar hebben ze ook wel genoeg goeds te koop toch
Ben jij een kreeft?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word ik nog roder van.
Ik ga snel koken....
O jee als je maar niet jezelf gaat koken, dan wordt je nog roder:Pquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word ik nog roder van.
Ik ga snel koken....
quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee als je maar niet jezelf gaat koken, dan wordt je nog roder:P
Wat ga je voor lekkers maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |