Er zijn zoveel oorzaken/excuses voor drugsgebruik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet de oorzaken van drugsgebruik wegnemen, simpelweg junks oppakken gaat nooit helpen.
Nee, je moet de vraag wegnemen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je de markt voor drugs wil bestrijden dan moet je de dealers en gebruikers hard aanpakken.
Zorgen dat er geen aanbod is en nauwelijks vraag lijkt mij een prima manier om dit te bestrijden.
Junkies riskeren in Singapore stokslagen, een gevangenis van 10 jaar en een boete van 14.000 euro.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn zoveel oorzaken/excuses voor drugsgebruik.
Singapore heeft nauwelijks een drugsprobleem omdat kleine dealers al worden opgehangen. Keiharde repressie werkt, de junkies zullen niet te redden zijn maar je kan wel voorkomen dat er nieuwe generatie junkies opstaat.
Zou jij een snuif nemen als je weet dat dit je te wachten staat?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Junkies riskeren in Singapore stokslagen, een gevangenis van 10 jaar en een boete van 14.000 euro.
Ze gaan het er maar druk mee krijgen als ze op hetzelfde moment ook nog eens Groenland moeten 'bevrijden' en een potje moeten matten met Iran en China.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zou jij een snuif nemen als je weet dat dit je te wachten staat?
Full of shit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om talloze topics te gaan doorspitten, ik kan me je reacties nog wel herinneren.
Staat ook kort samengevat in wanties signature.
Dat zegt genoeg over wat voor shithole de Amerikaanse samenleving is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef Monolith het volgende:
De VS is een stuk repressiever qua drugsgebruik dan Nederland. Leidt niet bepaald tot minder gebruik.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Full of shit dus.
Het enige wat jij kan: op de man spelen.
Kun je ook zo'n schijtlollig plaatje met "If you don't come to islam, islam will come to you" maken?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kunnen we deze uit de kast halen
[ afbeelding ]
Gast, je kunt Tennessee niet op een kaart aanwijzenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over wat voor shithole de Amerikaanse samenleving is.
Je voelt je nogal snel op de man gespeeld misschien.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Full of shit dus.
Het enige wat jij kan: op de man spelen.
Niet bepaald. Maar als jij nu net wil doen alsof jouw NSB-er opmerking inhoudelijk bedoeld was, be my guest.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je voelt je nogal snel op de man gespeeld misschien.
Ik ken je langer dan vandaag.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat meer dan uitstekend vindt.
Eerder If you don't come to "de stokpaardjes van EttovanBelgie", "de stokpaardjes van EttovanBelgie" will come to youquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je ook zo'n schijtlollig plaatje met "If you don't come to islam, islam will come to you" maken?
Nee... weet dat je daar niet mee zal komen.
Dan was er waarschijnlijk wel een waarschuwing gegeven van te voren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet niet of ik in het juiste topic zit, maar die olietanker die voor de kust van IJsland is onderschept (en die op weg was naar Venezuela): volgens VTM Nieuws (zelfde mediagroep als AD.nl) zou er een Russische onderzeeër onderweg zijn geweest om die olietanker te verdedigen.
Nu hadden we een beetje geluk dat die onderzeeër er nog niet was. Want stel dat de Amerikanen er al waren én de onderzeeër ook, dan had je zomaar een open conflict tussen Amerika en Rusland kunnen krijgen, met mogelijk catastrofale gevolgen.
ja, blijft complex he hexquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder If you don't come to "de stokpaardjes van EttovanBelgie", "de stokpaardjes van EttovanBelgie" will come to you
Ik denk niet dat die onderzeeër had ingegrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet niet of ik in het juiste topic zit, maar die olietanker die voor de kust van IJsland is onderschept (en die op weg was naar Venezuela): volgens VTM Nieuws (zelfde mediagroep als AD.nl) zou er een Russische onderzeeër onderweg zijn geweest om die olietanker te verdedigen.
Nu hadden we een beetje geluk dat die onderzeeër er nog niet was. Want stel dat de Amerikanen er al waren én de onderzeeër ook, dan had je zomaar een open conflict tussen Amerika en Rusland kunnen krijgen, met mogelijk catastrofale gevolgen.
Ah, de omvolkingquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je ook zo'n schijtlollig plaatje met "If you don't come to islam, islam will come to you" maken?
Nee... weet dat je daar niet mee zal komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |