abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219775458
Dbm die in kleinere letters bij filmpje zet "kijk tot einde gaat de slee keihard voorbij" 🤣 die zou echt gaan huilen als ze de kinderen hier van de dijk af ziet gaan 🤣
Ook is er mega veel bij gevallen en gaat ze meten... denk wel 25 zegt ze nog... blijkt 8... nu is het natuurlijk geen wedstrijd maar hier zakte ik wel 20cm naar beneden 🤣 ze kan zo lekker overdrijven die meit
pi_219775465
Bzzonder probeert een gratis vakantie te versieren voor de zomer.
pi_219775517
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:52 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nee dat is niet de reden vermoed ik, beweer ik ook niet.
Ik heb hier ook (al langer) een gevoel bij maar dat zal ik voor mij houden. Het is altijd jammer als een relatie niet meer werkt en je afscheid moet nemen van meer dan alleenje partner..gelukkig zijn ze jong
pi_219775534
In Friesland dooit het, ben benieuwd of DBM de kinderen naar school brengt, ze kon gisteren ook rijden dan nu vast ook.
pi_219775555
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:22 schreef IlseMarije het volgende:
In Friesland dooit het, ben benieuwd of DBM de kinderen naar school brengt, ze kon gisteren ook rijden dan nu vast ook.
Ze schreef gisteren al dat de kinderen vandaag en morgen thuisblijven. Kunnen ze snowboarden en stressen of de verjaardag van Flip wel genoeg bezoekers trekt.
pi_219775583
Wel toevallig dat Jim het online zet nu iemand het hier benoemde 👀
pi_219775590
MW
Ook nog steeds geen familie walk in beeld voor nieuwjaarswensen of hereniging na de vakantie.
Alleen de bonus opa en oma.

Inderdaad ook erg overdreven om weer te benoemen dat ze wolfje daar leerde kennen 20 jaar geleden, volgens eerdere verhalen was ze toen namelijk vooral in de ban van Koen wat nog niet “mocht”.
Ook niet heel netjes tegenover Koen mijns inziens dat elke keer benoemen.

Verder het verhaal dat Koen en JVP verliefd werden en MW erbij “betrokken” werd,klinkt mij niet helemaal plausibel, dan hebben ze echt wel jaaaaaren keihard gelogen en de verhalen verdraaid want ze hebben altijd benoemd dat MW en JVP verliefd werden en waarom zou je daarover liegen want dan had het verhaal ook kunnen zijn, Koen en JVP werden verliefd en daarna ik ook, nu zijn we gelukkig met z’n 3en.
pi_219775620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die in kleinere letters bij filmpje zet "kijk tot einde gaat de slee keihard voorbij" 🤣 die zou echt gaan huilen als ze de kinderen hier van de dijk af ziet gaan 🤣
Ook is er mega veel bij gevallen en gaat ze meten... denk wel 25 zegt ze nog... blijkt 8... nu is het natuurlijk geen wedstrijd maar hier zakte ik wel 20cm naar beneden 🤣 ze kan zo lekker overdrijven die meit
Ze moet natuurlijk wel een excuus hebben om de kids thuis te houden. Maar ze kan altijd nog zeggen dat Flip doodmoe is en Flap niet heeft gegeten en ze alsnog thuis houden
pi_219775644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze moet natuurlijk wel een excuus hebben om de kids thuis te houden. Maar ze kan altijd nog zeggen dat Flip doodmoe is en Flap niet heeft gegeten en ze alsnog thuis houden
Die slee ging kalmpjes. Die vrouw heeft zulke rare beweringen steeds. Alles is heel erg overdreven.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:43:59 #210
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219775648
Bij DBM is er altijd wel een reden om de kids thuis te houden, tenzij mevrouw zelf moet sporten
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219775704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:05 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Jim post op z'n stories "dat hij en Arte helaas uit elkaar zijn; hij heeft een geweldig 2,5 jaar met haar gehad, maar het is helaas voorbij".
AM zal wel balen, niet meer dwepen met haar schoondochterS en geen weekendje weg met ze. Nu maar hopen dat de ander nog wel blijft.
pi_219775768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Die slee ging kalmpjes. Die vrouw heeft zulke rare beweringen steeds. Alles is heel erg overdreven.
Aandacht aandacht aandacht
pi_219775816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:43 schreef popje het volgende:
Bij DBM is er altijd wel een reden om de kids thuis te houden, tenzij mevrouw zelf moet sporten
En ze heeft eind februari een wedstrijd maar ik zie dr niet meer trainen oid
pi_219775818
Judith 2024/2025 "moet overwinteren want kan niet tegen kou"
Judith 2025/2026 "ik wou dat het altijd winter was"

🤔 👍 leerplicht kijkt u mee voor als ze het volgende winter weer wilt proberen?
pi_219775823
Mooi stuk van Politie Nederland over het onherkenbaar maken door middel van het plaatsen van stickers over het gezicht van je kind :

"Blijf nadenken voordat je iets deelt. Ook met de beste intenties.

Deze post schrijf ik als reactie op een Instagrambericht dat momenteel veel wordt gedeeld over het gebruik van stickers of emoji’s om het gezicht van een kind af te plakken op foto’s. Veel ouders doen dit vanuit bescherming en zorg. Dat is begrijpelijk. Maar de realiteit is dat deze manier van beschermen in het huidige AI tijdperk niet meer werkt.

Sterker nog, stickers kunnen juist een extra herkenningspunt worden voor AI. Moderne AI systemen zijn in staat om ontbrekende informatie te reconstrueren. Lege pixels worden ingevuld op basis van patronen, context, eerdere beelden, lichaamshouding, haarlijn, omgeving en metadata. Een afgedekt gezicht of lichaamsdeel betekent niet dat de rest van de foto onbruikbaar is voor analyse.

Wat daarbij extra zorgelijk is, is dat ouders juist vaak stickers plaatsen over bijvoorbeeld geslachtsdelen wanneer een kind in bad zit of schaars gekleed op het strand loopt. Dit gebeurt met de beste bedoelingen, maar juist dit type beeld is extreem gevoelig. Het feit dat iemand ervoor kiest een sticker te plaatsen, geeft al context weg. Voor AI is zo’n sticker geen blokkade, maar een signaal. Het markeert een plek waar iets wordt verborgen en kan juist helpen bij het zoeken, classificeren of reconstrueren van vergelijkbaar beeldmateriaal op het darkweb.

AI kijkt fundamenteel anders dan mensen. Waar wij geruststelling voelen omdat iets is afgedekt, ziet een algoritme patronen, verhoudingen en ontbrekende informatie die met grote nauwkeurigheid kan worden aangevuld. Met slechts een paar foto’s van sociale media zijn systemen tegenwoordig in staat om zeer realistische beelden te genereren. Daar is geen technische kennis meer voor nodig en veel tools zijn vrij beschikbaar.

Internationaal zien we dat een groot deel van deepfake en AI gemanipuleerde content een seksuele component heeft en dat minderjarigen daarin onevenredig vaak slachtoffer zijn. Dat maakt dit onderwerp niet theoretisch, maar concreet en alarmerend.

Dit gaat niet over angst aanjagen of ouders beschuldigen. Het gaat over bewustwording. Over het besef dat oude beschermingsmechanismen niet meer passen bij nieuwe technologie. Net zoals we hebben geleerd om niet achteloos naam, school, sportclub en locatie te combineren, moeten we opnieuw leren nadenken over het delen van beeldmateriaal zelf.

Een sticker, filter of afplakmiddel is geen bescherming tegen AI. De belangrijkste bescherming blijft de afweging die je maakt vóórdat je deelt. Wie kan dit zien. Waar kan dit terechtkomen. En vooral de vraag of deze foto überhaupt online thuishoort.

AI ontwikkelt zich razendsnel. Onze digitale reflexen en gewoontes moeten daarin meebewegen. Niet alles wat technisch kan, is verstandig. Niet alles wat onschuldig voelt, is dat ook in een AI gedreven wereld.

Misschien is de belangrijkste vraag niet hoe we iets afplakken, maar of we het wel moeten plaatsen. "
pi_219775833
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die denkt echt dat 1x per week voldoende gaat zijn
pi_219775841
Jammer voor Jim dat de relatie met Arte over is.
AM zal ook wel balen want Arte was de schoondochter die zo goed snapte wat een grootgezin betekent.
pi_219775849
Valt dan wel nog mee dat Jim het zelf deelt en niet AM.
pi_219775881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 2024/2025 "moet overwinteren want kan niet tegen kou"
Judith 2025/2026 "ik wou dat het altijd winter was"

🤔 👍 leerplicht kijkt u mee voor als ze het volgende winter weer wilt proberen?
Ze gebruikt nu natuurlijk wel medicatie die bij haar best aan lijkt te slaan, dus in die zin kan ik begrijpen dat ze het nu beter aan kan dan vorig jaar.

Ben wel benieuwd wat ze volgend jaar gaat zeggen haha
pi_219775893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Gisteren al een huiliehuilie bericht op threads dat ze minder kan qua gewicht met dat sporten. Gek hè als je 1x per 5 weken sport.
pi_219775935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:
Oh, dat zal vast nog wel komen hoor. Met stories vol herinneringen en hoe leuk het was en bijzonder om dingen met hun haar schoondochters te kunnen doen.
pi_219775944
Ik lees al jaren mee op viva en sinds het sluiten daar ook hier, nu toch maar eens meeschrijven :)

Zou MW misschien in het buitenland zitten weer dat ze steeds zo laat plaatst en zoveel dagen achteraf? Iris zei toch in de podcast dat ze naar het buitenland gingen na oud en nieuw/nieuwe jaar en toen reageerde MW een beetje of ze dat vergeten was.
Ben ook benieuwd of ze misschien minder gaat/mag plaatsen van de kinderen, aangezien JvP daar duidelijk een andere weg in heeft gekozen. Zou Koen dat misschien ook vinden? Het gaat duidelijk op MW haar profiel steeds meer over haar alleen- wat logisch is als je 50/50 de kids hebt.
Maar kan natuurlijk ook gewoon dat ze heel druk zijn met de afwikkeling van JolieNoe als ze daar inderdaad mee stoppen.
pi_219775999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef poohenzo het volgende:
Vind ik wel goed van hem. Dan is het duidelijk.
pi_219776009
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, dat zal vast nog wel komen hoor. Met stories vol herinneringen en hoe leuk het was en bijzonder om dingen met hun haar schoondochters te kunnen doen.
Denk het niet eigenlijk. Daar gaat ze het niet over hebben.
pi_219776022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:06 schreef Beppie12345 het volgende:
Bzzonder probeert een gratis vakantie te versieren voor de zomer.
Ongelooflijk dat gebedel. Ik heb het idee dat het bij haar nog niet zo lukt met haar ambitie om veel groter in de influencer-wereld te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')