En dat ze het gedrag van toen nu wil/willen compenseren door te kirren dat hij er aan komt, hem filmen als hij de straat in/uit rijdt, samen ‘moter te rijden’ als moeder en zoon want zo leuk, hem vele dagen van eten te voorzien en te paaien met gesponsorde motorkleding en een trip naar IJsland.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Toen Lot kwam moest Jim weg.
Zogenaamd omdat alle kinderen met 21 het huis uit moeten, maar ik denk dat ze vooral niet om kon gaan met hem i.c.m. haar hormonen. Ze heeft allemaal wel stoere praat dat ze Jim 2 weken lang om 8u op straat zetten om een baan te zoeken, die hij kennelijk vond na een week? Maar ik denk dat ze Jim echt hebben laten zwemmen en het allemaal zelf maar op hebben laten lossen, alles met een 'Komt goed' sausje eroverheen.
Doet niet iedereen als ik zie wat er bij de buren (met 2 jarig kindje met ernstigste epilepsie) in de tuin staat aan bier en wat ik op avond ruik wat er in de hok (ons hok zit er direct tegenaan) gerookt wordt... Ik vind er wat van, maar wij drinken en roken niet dus hebben vast een andere visie. 😀quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier houden we er ook rekening mee hoor sowieso word er amper gedronken haha.. en vind ook niet meer dan logisch of je nou een kind hebt die wel if niet snel na de SEH moet..
Nou precies, nu is het ineens een soort van de lievelingszoon.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat ze het gedrag van toen nu wil/willen compenseren door te kirren dat hij er aan komt, hem filmen als hij de straat in/uit rijdt, samen ‘moter te rijden’ als moeder en zoon want zo leuk, hem vele dagen van eten te voorzien en te paaien met gesponsorde motorkleding en een trip naar IJsland.
Die foto met die bruine muts, zo mooi!quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle heeft wel echt een heel andere kleur zo zonder make up🙈
Sorry, nu ga ik zelf in overtreding, maar er moet me even van het hart dat ik al vanaf moment 1 in dit topic (al waren het toen nog 2) heel actief meeschrijf (dat is nu juist vele vele malen minder) en toen schreef SterreKaatje die het nu heeft over belangenverstrengeling ook al mee, dus vind het eigenlijk best wel een beetje een heel flauw punt als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Nee hoor, we gaan daar geen discussie over voeren hier. Influencers, daar gaat het hier over.
En ze ziet er jonger uit vind ik (en mooier)quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle heeft wel echt een heel andere kleur zo zonder make up🙈
Ja veel frisser dan met die oempaloempa kleur.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze ziet er jonger uit vind ik (en mooier)
Het zou mij niet verbazen als dat zo was.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:40 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ik denk ook echt nog steeds dat oorspronkelijk K & JvP eerst een loveduo waren en daarna pas Michelle erbij, omdat ze Koen niet kwijt wilde. Dat bleek niet te werken als poly, MW steeds meer buitengesloten en uiteindelijk K volledig voor JvP gekozen. MW had het in de podcast al eens over smeken wat ze had gedaan
👀 spill the beansquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als dat zo was.
Ik heb ook een vermoeden van iets maar dat durf ik niet te schrijven, want weet het niet zeker.
Misschien komt het ooit ter sprake.
Jeetje, daar verbaas ik me ook over. Zo uitgeblust, kleurloos. Misschien is dat eerste ook reden dat ze met haar baan was gestopt (?). Ik dacht dat vorige week te hebben gelezen dat ze eerst werkte?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:21 schreef Snaky het volgende:
Die Wiline is pas 29! Ze ziet er echt zoveel ouder uit.
Nee ik reageer alleen op een anderquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:59 schreef Demona16 het volgende:
[..]
Die behulpzame buurman is een alleenstaande vader. Zijn dochter vindt het geweldig om daar te zijn. Moeten we nu echt alles kapot becommentariėren?
Ja ik vind daar ook echt wat van… maar tegenwoordig is het heel normaal lijkt het wel. Maar je hebt toch verantwoording voor je kinderen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Doet niet iedereen als ik zie wat er bij de buren (met 2 jarig kindje met ernstigste epilepsie) in de tuin staat aan bier en wat ik op avond ruik wat er in de hok (ons hok zit er direct tegenaan) gerookt wordt... Ik vind er wat van, maar wij drinken en roken niet dus hebben vast een andere visie. 😀
Jim post op z'n stories "dat hij en Arte helaas uit elkaar zijn; hij heeft een geweldig 2,5 jaar met haar gehad, maar het is helaas voorbij".quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:46 schreef Beppie12345 het volgende:
Is die vriendin van Jim eigenlijk nog in beeld?
Daar ben ik helemaal niet verbaasd over.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:05 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Jim post op z'n stories "dat hij en Arte helaas uit elkaar zijn; hij heeft een geweldig 2,5 jaar met haar gehad, maar het is helaas voorbij".
Ojeetje helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:05 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Jim post op z'n stories "dat hij en Arte helaas uit elkaar zijn; hij heeft een geweldig 2,5 jaar met haar gehad, maar het is helaas voorbij".
Ach ja, heel normaal toch dat op die leeftijd een relatie klaar is na 2 jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet verbaasd over.
Nee dat is niet de reden vermoed ik, beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ach ja, heel normaal toch dat op die leeftijd een relatie klaar is na 2 jaar.
Denk niet direct dat dit iets met AM te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |