abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2026 @ 13:49:06 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219769467
quote:
Vermist: Mark R., medewerker NATO – EU maakt zich ernstige zorgen

BRUSSEL – De Europese Unie is in opperste staat van zorg nu Mark R., bekend als de persoonlijke fluisteraar van Donald Trump, sinds kort spoorloos is. Volgens bronnen hangt zijn verdwijning mogleijk samen met het ophalen van de Venezolaanse president door Donald Trump, een gebeurtenis die nog altijd vragen oproept in diplomatieke kringen.

Mark, die al langer als Trump-fluisteraar fungeert, verblijft volgens ingewijden momenteel in Groenland, waar hij in het diepste geheim een drie dagen durende “speciale operatie” schijnt voor te bereiden. Diplomaten van het Witte Huis benadrukken dat de aard en missie van deze operatie volledig onbekend is, maar dat het uiterst belangrijk is dat hij niet gestoord wordt.

"Mochten mensen Mark onverwachts in Groenland tegenkomen, wordt aangeraden niet te schrikken, rustig te zwaaien en eventueel een appeltje aan te bieden." aldus een EU-woordvoerdster. “Ziet u hem fietsend met dat appeltje? dan moet u zeggen ‘Groenland is van ons’ en daarna moet u onmiddellijk contact opnemen met Ursula von der Leyen of de Deense premier Mette Frederiksen.”

Volgens insiders is de situatie bijzonder delicaat. “We hebben protocollen voor kernwapens, handelsakkoorden én post-it-misverstanden, maar dit… dit is iets totaal anders. Mark R. en zijn drie dagen durende geheime operatie in Groenland kunnen internationale gevolgen hebben die niemand kan overzien,” zegt een anonieme diplomaat.

Sociale media en grote forums zoals het wereldbekende Fok! gonzen inmiddels van speculatie, met trending hashtags zoals #FindMarkR en #GroenlandIsVanOns. Experts adviseren de EU voorlopig geen spontane fietstochten in Groenland te organiseren. “Wie weet fietst hij daar ondertussen rond, appeltje in de ene hand, en plannen voor zijn drie dagen durende operatie in de andere,” aldus een diplomaat, zichtbaar bezorgd.

https://www.reuters.com/w(...)reenland-2026-01-07/
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik begin me serieus toch steeds meer zorgen te maken.
  Spellchecker woensdag 7 januari 2026 @ 13:51:39 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219769484
Heeft hij wel zijn Nokia bij zich?
pi_219769494
Ingesneeuwd in 3cm sneeuw voor zijn deur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 7 januari 2026 @ 13:53:13 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219769501
Hij is met de hulp van de Amerikanen op die positie gekomen, wie zou hij steunen in deze kwestie?

Niet voor niets dat ze zo'n lulletje rozenwater secretaris-generaal wilden maken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Spellchecker woensdag 7 januari 2026 @ 13:53:50 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219769504
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:52 schreef Red_85 het volgende:
Ingesneeuwd in 3cm sneeuw voor zijn deur.
Dick Schoof die sneeuw zo weg.
  woensdag 7 januari 2026 @ 13:56:35 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219769525
Die is van teflon dus die kan wel tegen een stootje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219769542
Matige AI-openingspost.
  woensdag 7 januari 2026 @ 14:00:23 #8
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_219769555
Wat een bullshit
pi_219769605
Als ik Mark was zou ik ook een tijdje wegblijven.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Admin woensdag 7 januari 2026 @ 14:06:27 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219769620
Heeft ie wel een appeltje mee. Of een krentenbol?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_219769633
Zal ie zelf vergeten zijn waar ie is?
pi_219769637
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:06 schreef yvonne het volgende:
Een knapzak vol
pi_219769638
Zou Mark een cel naast Diddy of Luigi hebben?
pi_219769649
Is de deur vanuit ONZ open blijven staan?
  woensdag 7 januari 2026 @ 14:11:33 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219769674
Ah, Brussel is weer aan het overleggen en aan het prat- oh wacht de Amerikanen hebben Groenland al ingenomen nu net.
  woensdag 7 januari 2026 @ 14:15:45 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219769697
Hij zal ook geen actieve herinnering hebben aan Groenland.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219769745
Ik hoorde dat Mark bij de grens met Rusland staat en daar allemaal nare dingen over Poetin aan het schreeuwen is. Inclusief schelden en krachttermen

Hij is echt ruzie aan het zoeken :N
pi_219769786
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:06 schreef yvonne het volgende:
Met een plakje kaas wel he.

'Echte' voorgesneden jonge Gouda. Nooit belegen.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 7 januari 2026 @ 14:29:36 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219769796
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoorde dat Mark bij de grens met Rusland staat en daar allemaal nare dingen over Poetin aan het schreeuwen is. Inclusief schelden en krachttermen

Hij is echt ruzie aan het zoeken :N
Mark gaat ook dat gewoon fixen. Volgens bronnen schijnt hij in de Rusland-Oekraine situatie dezelfde effectieve aanpak te hanteren, die hij ook in de toeslagenaffaire wist te effectueren :7
pi_219769836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Mark gaat ook dat gewoon fixen. Volgens bronnen schijnt hij in de Rusland-Oekraine situatie dezelfde effectieve aanpak te hanteren, die hij ook in de toeslagenaffaire wist te effectueren.
Ik geloof oprecht wel dat Mark een van de momenteel grotere Europese politici is die Donald echt perfect naar de mond kan praten.

De vraag is wat we er mee op schieten.

Of als dat te serieus is ... Mark de powerbottom _O- harhar!
"Pools are perfect for holding water"
pi_219769866
Secretaris-generaal van de NAVO Mark Rutte werd gisteren in een interview bij CNN geconfronteerd met die uitspraak. Hij reageerde terughoudend door te onderstrepen dat "we het er allemaal over eens zijn" dat China en Rusland actiever worden in de arctische regio.

"Denemarken investeert nu zwaar in het leger en heel belangrijk: de VS heeft sinds 1951 een bilaterale afspraak met Denemarken over militaire aanwezigheid op Groenland", zei Rutte, zonder direct op de dreigende taal vanuit de VS in te gaan.

"En de Denen vinden het geen probleem als die aanwezigheid groter wordt dan nu het geval is. Dus dit laat zien dat we collectief dezelfde inschatting maken. We moeten ervoor zorgen dat het arctisch gebied veilig blijft."
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 18:13:52 #22
485843 crew  Jippie
pi_219771410
En een kick :D
pi_219771442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:37 schreef nostra het volgende:
"we het er allemaal over eens zijn" dat China en Rusland actiever worden in de arctische regio.
De teflonlaag zit er nog goed op
pi_219771632
Lekker daar laten.
Geen achterlijke onzin meer over de nato van gek die letterlijk alles likt .
pi_219771646
Als je de OP zelf had getikt, was het wel vermakelijk geweest. Dit is AI rommel.
pi_219773472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:37 schreef nostra het volgende:
Secretaris-generaal van de NAVO Mark Rutte werd gisteren in een interview bij CNN geconfronteerd met die uitspraak. Hij reageerde terughoudend door te onderstrepen dat "we het er allemaal over eens zijn" dat China en Rusland actiever worden in de arctische regio.

"Denemarken investeert nu zwaar in het leger en heel belangrijk: de VS heeft sinds 1951 een bilaterale afspraak met Denemarken over militaire aanwezigheid op Groenland", zei Rutte, zonder direct op de dreigende taal vanuit de VS in te gaan.

"En de Denen vinden het geen probleem als die aanwezigheid groter wordt dan nu het geval is. Dus dit laat zien dat we collectief dezelfde inschatting maken. We moeten ervoor zorgen dat het arctisch gebied veilig blijft."
In één woord meesterlijk. Als er een Nobelprijs voor het ophangen van lulverhalen bestond zou deze jaar in jaar uit naar Markie kunnen gaan.

Een antwoord waar echt alles en iedereen zijn eigen mening in terug kan vinden, en toch niet eens een slecht verhaal.
-
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:09:58 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219778162
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:36 schreef quo_ het volgende:
In één woord meesterlijk. Als er een Nobelprijs voor het ophangen van lulverhalen bestond zou deze jaar in jaar uit naar Markie kunnen gaan.

Een antwoord waar echt alles en iedereen zijn eigen mening in terug kan vinden, en toch niet eens een slecht verhaal.
Ik ben het wel met je eens eigenlijk. Rutte is denk ik best wel de juiste man op de juiste plek. Hij kan als geen ander meebewegen met chaos en invloed uitoefenen om onder de huidige omstandigheden er nog het beste van te maken. Hij heeft het vertrouwen van Trump en kan Trump herinneren aan wat wel en niet kan, wat de risico's zijn en hem zo toch behoorlijk sturen voor zover dat bij iemand als Trump mogelijk is. Hij is in die rol dus weldegelijk een adviseur van Trump en die kan hij ook prima vervullen waarbij hij ook zijn persoonlijke ideeen kan meegeven.

Plus hij kan het naar de buitenwereld verkopen dat dingen logisch zijn en alles onder controle is. En dat is ook waarom hij nu waarschijnlijk minder zichtbaar is. Hij maakt even kort een statement dat de dingen verlopen zoals ze gaan en er eigenlijk weinig aan de hand is. Die aanpak had hij hier ook; kalmte bewaren onder stress en druk.

Ondertussen maakt hij zich weldegelijk hard dat belangrijke zaken zoals de Rusland dreiging en agressie goed worden aangepakt, en in feite is Groenland daar een belangrijk hoofdstuk in. En dat belang telt wel degelijk verder door dan, "Oh jee, Trump wil Groenland inpikken, terwijl die halve man en een paardekop die daar wonen, dat eigenlijk liever niet willen." En nog los van het feit dat Denemarken noch de EU in staat zijn dat hele gebied te managen en te beveiligen.

Het gaat hier gewoon om een groter belang, maar in deze tijd dat de hele westerse wereld intussen zwaar verwoked is, kijken mensen alleen maar naar hun eigen kortzichtige en petty belangen. En eigenlijk vind ik dat Trump (en ook Mark!) juist veel verder voorruit kijkt. Dat is ook waarom hij door veel mensen niet begrepen wordt denk ik. Die kunnen zich helemaal niet verplaatsen in hoe hij in de toekomst dingen voor zich ziet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 08-01-2026 13:27:47 ]
  Admin donderdag 8 januari 2026 @ 14:39:13 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219779156
Actie: wantjes voor Mark
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 8 januari 2026 @ 14:40:30 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219779169
En eigenlijk is, of speelt Mark dus een soort hofnar van het Witte Huis met zijn lacherige, clowneske stijl, niet gehinderd door wereldleiders of stoere alpha Amerikanen die denken hem even te kunnen intimideren. En ondertussen heeft hij als hofnar dus directe invloed op de Amerikaanse president waarmee hij in zijn rol als witte huisclown :+ ondertussen de hele wereld bestuurt zonder dat iemand dat door heeft.
  Admin donderdag 8 januari 2026 @ 14:49:00 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219779285
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef Tengano het volgende:
En eigenlijk is, of speelt Mark dus een soort hofnar van het Witte Huis met zijn lacherige, clowneske stijl, niet gehinderd door wereldleiders of stoere alpha Amerikanen die denken hem even te kunnen intimideren. En ondertussen heeft hij als hofnar dus directe invloed op de Amerikaanse president waarmee hij in zijn rol als witte huisclown :+ ondertussen de hele wereld bestuurt zonder dat iemand dat door heeft.
Dat zou wat zijn, lijkt de laatste afleveringen van SouthPark wel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')