quote:
Dank je en klopt zekerquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor. Creatieve dingen! Goed voor de geest.
Zal wel moeten jaquote:
Zeker, why not. Ik heb een vriend waarmee ik elke week bel. Woensdagavond, 20:45. En meestal tot ongeveer half 11. We zien elkaar maar 1x per jaar, hij komt hier naartoe om op dinsdag de wandelaars van de 4daagse aan te moedigen.. :-)quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Naja... heb twee vriendinnen waar ik het wekelijks mee videobelze wonen ver weg, dus why not
[..]
Kijk, klinkt goed. Dekentje erbij.. Heerlijk hoor.quote:Ga toch denk ik met de laptop op schoot in mijn luie stoel zitten... Heb een leuk YouTube kanaal dat ik lekker wil bingen, kopje thee en de Quest erbij
Zulke vriendschappen zijn enorm waardevolquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker, why not. Ik heb een vriend waarmee ik elke week bel. Woensdagavond, 20:45. En meestal tot ongeveer half 11. We zien elkaar maar 1x per jaar, hij komt hier naartoe om op dinsdag de wandelaars van de 4daagse aan te moedigen.. :-)
[..]
Kijk, klinkt goed. Dekentje erbij.. Heerlijk hoor.
Zeker! Ik ken hem van een online-cursus die we samen hebben gedaan. 7 jaar geleden ofzo. Toen belden we elkaar vanwege de cursus en daarna zijn we gewoon doorgegaan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke vriendschappen zijn enorm waardevol
Heerlijk zo'n vriendschapquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker! Ik ken hem van een online-cursus die we samen hebben gedaan. 7 jaar geleden ofzo. Toen belden we elkaar vanwege de cursus en daarna zijn we gewoon doorgegaan.
En met de 4daagse rijd hij dwars door Nederland om hier te komen. En dan gaat hij samen met Rewimo de hele dag aanmoedigen in de voortuin van een bekende van ons die langs de route woont en heb ik weer een plekje om even te rusten tijdens het wandelen.. (Was het alvast maar weer zo ver..)
Dank je. En goed oefenen dit jaar, tot nu toe 4x 40 gedaan en wil dit jaar 4x 50 km. Dat bazuin ik overal rond, zodat ik me lastiger kan bedenken..quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n vriendschap
Oh ja jij deed de vierdaagsezoveel respect voor
Nog even geduld...
En nog even de winter overleven
Mooi hoor! Mijn langste vriendschap is met Rewimo, waarmee ik al lang een relatie heb. Vandaag 26 jaar en 16 dagen..quote:Mijn langste vriendschap duurt nu zeker twintig jaar en de rest zo'n vijftien jaar als het niet langer is.
Wat een rare begeleider zegquote:Op woensdag 14 januari 2026 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennn supermarkt
Ik had vanochtend echt zo'n tegen zin en het koste elke gram discipline die ik heb om te gaan
Ben nu super moe. Nu een kopje thee en dan met de grote mandala naar boven denk ik.
Ben ook weer begonnen met mijn bujo, even alles bijhouden vind ik leuk
Had een begeleider die het een rare hobby vond, en nu heb ik ineens zoiets van, het is mijn hobby. Dat mag hij vreemd vinden en uit mijn hoofd willen praten, alleen ik vind het leuk
Een andere begeleider moedigt het juist aan
Dus na een paar jaar geen bujo heb ik er weer een
Gisteravond een stukje geprept, vanmiddag weer verder
Kopje thee, wat te eten, en bezig gaan
Hahaha slimme zet, doe ik soms ook (zoals hier met de boodschappenquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je. En goed oefenen dit jaar, tot nu toe 4x 40 gedaan en wil dit jaar 4x 50 km. Dat bazuin ik overal rond, zodat ik me lastiger kan bedenken..
[..]
Mooi hoor! Mijn langste vriendschap is met Rewimo, waarmee ik al lang een relatie heb. Vandaag 26 jaar en 16 dagen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog geen dag spijt van gehad.
Hij bedoelde het vast goed, maar ja... ik ben het er alleen niet mee eens merk ikquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een rare begeleider zeg![]()
Om zulk commentaar te geven.
Maar: je hebt t goed opgepikt!!
Hopelijk werkt die tactiek voor mij. En eerlijk gezegd, 40 of 50 km scheelt niet eens zoveel. Ik denk dat ik het afgelopen jaar ook wel gered zou hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha slimme zet, doe ik soms ook (zoals hier met de boodschappen) Prima tactiek toch!
Zesentwintig jaar, dat is echt super lang en mooiBijzonder
Veel plezier in de hobbykamer.. Ik heb er nu een beeld bij..quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even drinken opdrinken en dan richting de hobbykamer
'k Heb helemaal geen zin in zo'n monteurman (m/v) over de vloer
Hallo hyper stuiter in het hoofd Cotsquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die monteur was super irritant
"heeft u klachten"
"nee"
"dan ga ik weer"
Uren wachten en mijn schilderclubje overgeslagen
'k Was best even pissig
Maar ik heb vanmiddag heerlijk zitten haken, moet zo nog wat stukken patroon printen
Ben best druk op het moment, hyper in mijn hoofd. Beetje irritant, maar wel blij
maar nu even printen
Hihiquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo hyper stuiter in het hoofd Cots![]()
Wat kwam die monteur doen? (cv onderhoud of zo?).
Apart dat hij niks heeft gedaan, zitten wachten en niet bent gaan schilderen.![]()
En vroeg me af wat je aan het haken bent.
Ziet prachtig uitquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hihi
Het was de Kozijnenwacht. Het was een afspraak van officieel een half uur waarin hij alle ramen zou controleren. Alleen je staat vroeg op, haalt alle spullen op anderhalf meter van de vensters weg, want dat moest. En je wacht uren. En dan dat. Al dat werk voor niks en had best langer kunnen slapen.
Sow, mopperkont ben ik heik heb thee nodig
[ afbeelding ]
Dit wordt echt een gigantisch ding
Kozijnenwachtquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hihi
Het was de Kozijnenwacht. Het was een afspraak van officieel een half uur waarin hij alle ramen zou controleren. Alleen je staat vroeg op, haalt alle spullen op anderhalf meter van de vensters weg, want dat moest. En je wacht uren. En dan dat. Al dat werk voor niks en had best langer kunnen slapen.
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Ja, naja, in het huurcontract staat dat je mannetjes (m/v) binnen moet laten voor onderhoud en dergelijke. Geen probleem, mits ze wat doen tenminstequote:Op donderdag 15 januari 2026 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kozijnenwacht![]()
Ja dat is wel zonde maar ja.. niks aan te doen.
Is toch ook niet fijn dat je voor niks zit te wachten. Nah ja, je weet nu dat er niks aan de hand is met de kozijnen en dat is ook fijn.
uhu jij en een mopperkont
(niet dus)
Ziet er lastig uit wat je maakt. Mooi dat je dit zo goed kunt.
Mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hihi
[ afbeelding ]
Ja dit is ook gewoon een beetje zuur dat je zit te wachten en niet naar je clubje gaat en hij vervolgens niks doetquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ja, naja, in het huurcontract staat dat je mannetjes (m/v) binnen moet laten voor onderhoud en dergelijke. Geen probleem, mits ze wat doen tenminsteniet dat ik beweer dat die man lui is of zo hoor! Alleen het was even zuur
Lastig is het niet hoor, vooral een kwestie van geduld
Gewoon doen en zo
Woon je monumentaal ?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hihi
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die monteur was super irritant
"heeft u klachten"
"ja"
"wat zijn de klachten?"
* CotS nieuwe kozijnen krijgtquote:
|
|
| Forum Opties | |