Dan blijf je nog gezellig een uurtje Fok!ken johquote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, gezellig, zing ik mee
Het stomme is dat ze vanuit de hulpverlening vinden dat ik moet slapen, want ze bang zijn voor een psychose en/of een (hypo)manie. Alleen dat zal wel meevallen denk ik. Ben niet moe en bed is even heel stom...
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan blijf je nog gezellig een uurtje Fok!ken joh
(@:hulpverlening: wij houden je wel in de gaten)
"Naar bed, naar bed", zei Duimelotquote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Ik ga het dadelijk wel proberen
Mijn bestie appte me net dat ik morgen uiteindelijk blij ben met een verstandige keuze en dat de kliniek pas achter de rug is en ik niet weer een opname wil
En dat ik morgen beter zonder paniek rustiger boodschappen doe als ik een beetje slaap. En dat mijn humeur en humor beter functioneert als ik geslapen heb
En haar belangrijkste argument: als ik nu ga slapen heb ik morgen de energie en concentratie om boven met mijn hobby's beizg te gaan
Zo irritant die grietze weet me altijd om te praten op dit soort momenten
Nou ik lig erinquote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:27 schreef r_one het volgende:
[..]
"Naar bed, naar bed", zei Duimelot
"Eerst nog wat Fok!ken", zei Likkepot
"Waar zal ik dat doen?", vroeg Lange Jan
"In R&P", zei Ringeling
"Dat zal ik verklappen", zei het Kleine Ding
Dan laat ik mooi met rust nuquote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik lig erin
Even de elektrische deken op de hoogste stand en wat lezen
Eens zien of dat wat doet
En ja vandaag wel mijn meds genomen
Oeps, dan was je vast niet de eerste die er was. Mooi dat je toch nog gegaan bent!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... werd om 10.05 wakker
De haakclub begint om 10.00
Dus ik heb kleren aangeschoten en ben nu net weer thuis
Zo moe! Weet niet of ik nog wat uit mijn handen krijg. Een dutje is misschien een optie... misschien dom... misschien verstandig
In ieder geval geen koffie vandaag.
Boodschappen doe ik morgenochtend
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... werd om 10.05 wakker
De haakclub begint om 10.00
Misschien kostte het moeite, maar je hebt het toch maar gedaan! Goed hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennn supermarkt
Ik had vanochtend echt zo'n tegen zin en het koste elke gram discipline die ik heb om te gaan
Ben nu super moe. Nu een kopje thee en dan met de grote mandala naar boven denk ik.
Ben ook weer begonnen met mijn bujo, even alles bijhouden vind ik leuk
Had een begeleider die het een rare hobby vond, en nu heb ik ineens zoiets van, het is mijn hobby. Dat mag hij vreemd vinden en uit mijn hoofd willen praten, alleen ik vind het leuk
Een andere begeleider moedigt het juist aan
Dus na een paar jaar geen bujo heb ik er weer een
Gisteravond een stukje geprept, vanmiddag weer verder
Kopje thee, wat te eten, en bezig gaan
Zoiets dus:quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, ook nog even en vriendin gesproken
Nu even rusten en vanavond lekker haken boven
Mis een beetje de innerlijke rust om 's avonds op de bank te zitten met een boek en/of serie. Liever wil ik met mijn handen bezig. Zolang ik naar bed ga is het helemaal prima![]()
Vanavond mezelf even onder de douch drukken
Morgen wil ik weer wat tekenlesjes doenschilderen en kleur- + pastelpotloden.
Nog heel even en ik heb weekend
Lekker bezig hoor. Creatieve dingen! Goed voor de geest.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker slapenquote:Op woensdag 14 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mis een beetje de innerlijke rust om 's avonds op de bank te zitten met een boek en/of serie. Liever wil ik met mijn handen bezig. Zolang ik naar bed ga is het helemaal prima![]()
Vanavond mezelf even onder de douch drukken
quote:
Dank je en klopt zekerquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor. Creatieve dingen! Goed voor de geest.
Zal wel moeten jaquote:
Zeker, why not. Ik heb een vriend waarmee ik elke week bel. Woensdagavond, 20:45. En meestal tot ongeveer half 11. We zien elkaar maar 1x per jaar, hij komt hier naartoe om op dinsdag de wandelaars van de 4daagse aan te moedigen.. :-)quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Naja... heb twee vriendinnen waar ik het wekelijks mee videobelze wonen ver weg, dus why not
[..]
Kijk, klinkt goed. Dekentje erbij.. Heerlijk hoor.quote:Ga toch denk ik met de laptop op schoot in mijn luie stoel zitten... Heb een leuk YouTube kanaal dat ik lekker wil bingen, kopje thee en de Quest erbij
Zulke vriendschappen zijn enorm waardevolquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker, why not. Ik heb een vriend waarmee ik elke week bel. Woensdagavond, 20:45. En meestal tot ongeveer half 11. We zien elkaar maar 1x per jaar, hij komt hier naartoe om op dinsdag de wandelaars van de 4daagse aan te moedigen.. :-)
[..]
Kijk, klinkt goed. Dekentje erbij.. Heerlijk hoor.
Zeker! Ik ken hem van een online-cursus die we samen hebben gedaan. 7 jaar geleden ofzo. Toen belden we elkaar vanwege de cursus en daarna zijn we gewoon doorgegaan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke vriendschappen zijn enorm waardevol
Heerlijk zo'n vriendschapquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker! Ik ken hem van een online-cursus die we samen hebben gedaan. 7 jaar geleden ofzo. Toen belden we elkaar vanwege de cursus en daarna zijn we gewoon doorgegaan.
En met de 4daagse rijd hij dwars door Nederland om hier te komen. En dan gaat hij samen met Rewimo de hele dag aanmoedigen in de voortuin van een bekende van ons die langs de route woont en heb ik weer een plekje om even te rusten tijdens het wandelen.. (Was het alvast maar weer zo ver..)
Dank je. En goed oefenen dit jaar, tot nu toe 4x 40 gedaan en wil dit jaar 4x 50 km. Dat bazuin ik overal rond, zodat ik me lastiger kan bedenken..quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n vriendschap
Oh ja jij deed de vierdaagsezoveel respect voor
Nog even geduld...
En nog even de winter overleven
Mooi hoor! Mijn langste vriendschap is met Rewimo, waarmee ik al lang een relatie heb. Vandaag 26 jaar en 16 dagen..quote:Mijn langste vriendschap duurt nu zeker twintig jaar en de rest zo'n vijftien jaar als het niet langer is.
Wat een rare begeleider zegquote:Op woensdag 14 januari 2026 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennn supermarkt
Ik had vanochtend echt zo'n tegen zin en het koste elke gram discipline die ik heb om te gaan
Ben nu super moe. Nu een kopje thee en dan met de grote mandala naar boven denk ik.
Ben ook weer begonnen met mijn bujo, even alles bijhouden vind ik leuk
Had een begeleider die het een rare hobby vond, en nu heb ik ineens zoiets van, het is mijn hobby. Dat mag hij vreemd vinden en uit mijn hoofd willen praten, alleen ik vind het leuk
Een andere begeleider moedigt het juist aan
Dus na een paar jaar geen bujo heb ik er weer een
Gisteravond een stukje geprept, vanmiddag weer verder
Kopje thee, wat te eten, en bezig gaan
Hahaha slimme zet, doe ik soms ook (zoals hier met de boodschappenquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je. En goed oefenen dit jaar, tot nu toe 4x 40 gedaan en wil dit jaar 4x 50 km. Dat bazuin ik overal rond, zodat ik me lastiger kan bedenken..
[..]
Mooi hoor! Mijn langste vriendschap is met Rewimo, waarmee ik al lang een relatie heb. Vandaag 26 jaar en 16 dagen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog geen dag spijt van gehad.
Hij bedoelde het vast goed, maar ja... ik ben het er alleen niet mee eens merk ikquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een rare begeleider zeg![]()
Om zulk commentaar te geven.
Maar: je hebt t goed opgepikt!!
Hopelijk werkt die tactiek voor mij. En eerlijk gezegd, 40 of 50 km scheelt niet eens zoveel. Ik denk dat ik het afgelopen jaar ook wel gered zou hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha slimme zet, doe ik soms ook (zoals hier met de boodschappen) Prima tactiek toch!
Zesentwintig jaar, dat is echt super lang en mooiBijzonder
Veel plezier in de hobbykamer.. Ik heb er nu een beeld bij..quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even drinken opdrinken en dan richting de hobbykamer
'k Heb helemaal geen zin in zo'n monteurman (m/v) over de vloer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |