abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219898778
Dank jullie wel O+ Doe mijn best :@

Heb net even het ziekenhuis gebeld. Ze gaat morgen naar een normale afdeling als alles zo blijft of beter gaat. Ze zou eigenlijk vandaag, maar d'r hart sloeg even op hol. Dus voor de zekerheid houden ze haar een nachtje nog op de IC

Morgen is alles alweer een week aan de gang, voelt raar

Met de gedachte dat ze een stuk beter gaat durf ik vanavond me wel even lekker te douchen. Dat is te lang geleden, maar durfde gewoon niet omdat ik bang was om een belletje te missen. Dus dat waren kattenwasjes

Morgen in de ochtend langs en dan proberen in de middag even in mijn hobbykamer bezig te gaan.

Echt dit is een pak van mijn hart. Met flink gemopper eet ze ook wat. Dus fijn. De pijn is onder controle. Nu hopen dat niemand haar ooit nog morfine voorschrijft. Jeetje was waren de afgelopen dagen heftig

Vanavond weer proberen een beetje te lezen op de bank. Morgen hobbykamer. Even mezelf weer in het normale krijgen. Als dat lukt tenminste.

Poeh he...
  donderdag 22 januari 2026 @ 14:52:41 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219899238
:* voor de goede berichten en de opluchting.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219904608
De nachtmerries zijn zo naar. De beelden van afgelopen week blijven zich maar afspelen -O- Volgens de psych heel normaal en moet ik erover praten...
Alleen het is gewoon een naar en voor anderen vast een saai verhaal. Alleen ik kan het niet loslaten

Vandaag even wat rustiger. Om 13.00 belt een begeleider mij, even praten en dan door naar het ziekenhuis
Ik verwacht dat zij mij vooraf bellen dat moeders naar een andere afdeling gaat. En als dat niet gebeurt bel ik om half één het ziekenhuis om te vragen hoe en wat

Deze ochtend had ik het plan om te gaan haken, alleen ik heb gewoon geen rust in mijn donder. Misschien vanavond, maar nu ben ik echt te ongeduldig, te onrustig, te gemotiveerd en lui. Hopelijk vanavond eventjes :)

Even de beelden in mijn hoofd in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219904903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
De nachtmerries zijn zo naar. De beelden van afgelopen week blijven zich maar afspelen -O- Volgens de psych heel normaal en moet ik erover praten...
Alleen het is gewoon een naar en voor anderen vast een saai verhaal. Alleen ik kan het niet loslaten

Vandaag even wat rustiger. Om 13.00 belt een begeleider mij, even praten en dan door naar het ziekenhuis
Ik verwacht dat zij mij vooraf bellen dat moeders naar een andere afdeling gaat. En als dat niet gebeurt bel ik om half één het ziekenhuis om te vragen hoe en wat

Deze ochtend had ik het plan om te gaan haken, alleen ik heb gewoon geen rust in mijn donder. Misschien vanavond, maar nu ben ik echt te ongeduldig, te onrustig, te gemotiveerd en lui. Hopelijk vanavond eventjes :)

Even de beelden in mijn hoofd in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou het voor een ander een naar of saai verhaal zijn.
Zet het onder een spoiler dan kan ieder voor zich kiezen het te lezen of niet
En het kan jou helpen hetgeen je zo dwars zit een ander plekje in je brein te geven

Sterkte lieve Cots
Het is allemaal niet niks
Probeer voor jezelf te accepteren dat jij je onrustig voelt door alles wat er is gebeurt
O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219905128
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 09:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Al zou het voor een ander een naar of saai verhaal zijn.
Zet het onder een spoiler dan kan ieder voor zich kiezen het te lezen of niet
En het kan jou helpen hetgeen je zo dwars zit een ander plekje in je brein te geven

Sterkte lieve Cots
Het is allemaal niet niks
Probeer voor jezelf te accepteren dat jij je onrustig voelt door alles wat er is gebeurt
O+
Daarom gooide ik het net idd even in een spoiler :Y even mijn verhaal kwijt

En tja... het is wat het is he?
Nu lukt me niks gewoon. En even niks doen voor een ochtendje is wel lekker. Wachten op een belletje van het ziekenhuis en verder niks. Als ik om half één nog niks gehoord heb bel ik ze zelf even
pi_219905160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarom gooide ik het net idd even in een spoiler :Y even mijn verhaal kwijt

En tja... het is wat het is he?
Nu lukt me niks gewoon. En even niks doen voor een ochtendje is wel lekker. Wachten op een belletje van het ziekenhuis en verder niks. Als ik om half één nog niks gehoord heb bel ik ze zelf even
ik wilde het niet posten
maar zit hier met een hoody aan met de tekst
it is what it is _O- _O-
lekker rustig aan doen Cots :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219905173
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik wilde het niet posten
maar zit hier met een hoody aan met de tekst
it is what it is _O- _O-
lekker rustig aan doen Cots :*
he! Die hoody heb ik ook _O- Van Shein. Op de rug en mouwen staat "It is what it is"
Kon hem niet niet kopen :P
pi_219905228
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
he! Die hoody heb ik ook _O- Van Shein. Op de rug en mouwen staat "It is what it is"
Kon hem niet niet kopen :P
ja _O_
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219907932
God zij Dank, echt ik ben zo dankbaar, zo ongelooflijk dankbaar

Ben net terug van mijn moeder
Ze ligt op een normale afdeling, was wakker en zichzelf. Ze was gewoon "mama"
Ze kon zich wederom niks herinneren, maar ze begreep nu wel beter wat ik vertelde, de vorige keer niet. Woensdag was ze boos, want iedereen zeurde. Ik zeurde ook.

Wij zeurden omdat we wilden dat ze at en dronk. Meer dan enkel een raketje
En de mensen van het ziekenhuis zeurde dat ze haar longen leeg moest hoesten, voor meer zuurstof, maar dat deed pijn. Dus ze was echt pissig en chagrijnig woensdag (dat heb ik d'r maar niet verteld vandaag, hoeft ze niet te weten)

Het hele vage verhaal van dat grote feest waar ze geweest zou zijn is ze ook kwijt. Ook maar niet verteld, alleen maar nare verhalen ja
Ze hoeft niet alles te weten

Ik ben zo dankbaar dat "mama weer mama was"
Faalde een beetje in tranen inhouden. En haar handen voelde warm aan

En ik ben jullie dankbaar, ik ben mijn vrienden dankbaar en de begeleiding. Ze is nog niet "out of the woods", ze is kwetsbaar en ziek en aan zware medicatie. Alleen poeh

Ze was wel pissig dat ik behandeling niet stopgezet had, alleen ik heb haar uitgelegd dat dat gewoon niet ter sprake was gekomen, dat begreep ze toen ook wel

Echt, dank de Heer, dank...

Morgen een dagje vrij. Wasjes draaien (van haar en mezelf). Hopelijk wat knutselen, iets simpels. Lekker boven zitten. Gisteren ruimde ik mijn tekenspullen op van uit de club (neem eigen papier en potloden mee, die werken fijner dan de actionspullen die ze daar hebben. Niks mis mee, ik ben een snob) en de geur van potloodslijpels en zo. Die specifieke, speciale hobby- en creativiteitsgeur; zo gemist en rook zo fijn

edit en nu laat ik wat boodschapjes bezorgen. Even lui, even gemakkelijk doen
pi_219908020
Is het trouwens raar; naar mijn beste vrienden heb ik een bedankkaart met een doosje Merci gestuurd. Die hebben deze week hun handen vol aan mij... en ze steunen me altijd zo, altijd kan ik ze bellen of appen en noem maar op. Dus ik dacht even mijn waardering uiten :@
  Spellchecker vrijdag 23 januari 2026 @ 16:00:50 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219908032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het trouwens raar; naar mijn beste vrienden heb ik een bedankkaart met een doosje Merci gestuurd. Die hebben deze week hun handen vol aan mij... en ze steunen me altijd zo, altijd kan ik ze bellen of appen en noem maar op. Dus ik dacht even mijn waardering uiten :@
Is het raar?

Je wil vragen of WIJ het raar vinden.

Ik vind het lief! O+
pi_219908054
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:00 schreef maily het volgende:

[..]
Is het raar?

Je wil vragen of WIJ het raar vinden.

Ik vind het lief! O+
heel erg lief :Y
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 23 januari 2026 @ 16:20:02 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219908177
quote:
Waarom zou dat raar zijn?

Is juist megalief! Men vergeet wel eens dankbaarheid te uiten, jij niet. Mooi mens O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219908473
O+ Dank jullie :*

En dankbaarheid uiten, denk dat dat het grootste goed is wat ik van mijn opvoeding mee heb gekregen. Dat is belangrijk, voor de ander en voor jezelf. Zegeningen tellen maakt een mens gelukkiger
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2026 @ 17:20:08 #265
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219908681
quote:
Raar? Nee, absoluut niet. Je laat ze zo merken dat je hun hulp waardeert. Niets mis mee.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 18:54:08 #266
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219909300
quote:
Ze zullen het gebaar zeker waarderen. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 januari 2026 @ 19:01:42 #267
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219909353
quote:
Keileuk!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219912098
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
O+ Dank jullie :*

En dankbaarheid uiten, denk dat dat het grootste goed is wat ik van mijn opvoeding mee heb gekregen. Dat is belangrijk, voor de ander en voor jezelf. Zegeningen tellen maakt een mens gelukkiger
Dat je ondanks alles de moeite neemt om naar je vrienden een doosje Merci te sturen zegt wat over jou. Dat je oog hebt voor wat anderen voor je betekenen en dat je waardering op deze manier uitspreekt.

Ik heb vriendinnen die ik al 25 jaar ken, we zien elkaar niet zoveel vanwege afstand, maar in tijden dat we elkaar nodig hebben zijn we er altijd voor elkaar. Uiteraard regelmatig wel telefonisch contact of een belletje. Maar ook dat kan vriendschap zijn

Fijn dat het weer beter met je moeder gaat. Ik las pas net alle updates. Ik wilde nog wel zeggen ga aub gewoon douchen en naar de wc of wat dan ook. Als je een telefoontje mist kan je ook terugbellen.
pi_219913561
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 07:47 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Dat je ondanks alles de moeite neemt om naar je vrienden een doosje Merci te sturen zegt wat over jou. Dat je oog hebt voor wat anderen voor je betekenen en dat je waardering op deze manier uitspreekt.

Ik heb vriendinnen die ik al 25 jaar ken, we zien elkaar niet zoveel vanwege afstand, maar in tijden dat we elkaar nodig hebben zijn we er altijd voor elkaar. Uiteraard regelmatig wel telefonisch contact of een belletje. Maar ook dat kan vriendschap zijn

Fijn dat het weer beter met je moeder gaat. Ik las pas net alle updates. Ik wilde nog wel zeggen ga aub gewoon douchen en naar de wc of wat dan ook. Als je een telefoontje mist kan je ook terugbellen.
Dank je wel :@ ik waardeer ze echt enorm (en Fok ook) en dat wil ik dan uiten. Denk dat het uiten vriendschap ook sterker maakt, misschien ook niet; wil gewoon weten dat ik van ze houd

Dat van die afstandsvrienden heb ik ook! En ze duren ook al meer dan vijftien jaar (met vijfentwintig win jij ;) ) Wat jij omschrijft herken ik. In Groningen heb ik geen echte vrienden, wel veel kennissen, maar geen vrienden

Ja... gelukkig wel. Even douchen was zo lekker. Voelde me zo vies. Bij alles mijn telefoon bij de hand. Bij thee zetten, bij de wc, naast mijn kussen etc. De schrik zit en zat er goed in. Wacht nog steeds op een belletje. Gewoon de rust heb ik nog niet. Komt misschien wel weer. Alleen douchen doe ik nu wel weer gewoon
pi_219913787
Vandaag mezelf een beetje dwingen tot simpele hobby
Ben zo moe, heb ook tot half elf geslapen
Nu bezig gaan, want anders val ik echt in slaap
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 januari 2026 @ 14:22:36 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219914681
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag mezelf een beetje dwingen tot simpele hobby
Ben zo moe, heb ook tot half elf geslapen
Nu bezig gaan, want anders val ik echt in slaap
Soms is het niet erg om je er aan over te geven CotS :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219914944
Goedegoden,
Werd door het ziekenhuis gebeld, dus ik schrok me een hoedje, echt dikke paniek. Bleek het een geriater te zijn die gewoon wat meer informatie over mijn moeder wilde hebben

Moeder vindt het ziekenhuis verschrikkelijk en wil naar huis

Ze gaan allerlei disciplines op haar dak sturen, het zal me benieuwen of ze meewerkt... Denk dat ze een pittige aan mijn moeder gaan hebben

Er gaat wel een familiegesprek gepland worden. Daar ben ik erg blij mee. Weet één ding wel, ze gaat heel duidelijk zijn over geen verpleeghuis en als dat moet wil ze ermee stoppen. En ik steun haar daarin, maar het idee breekt me wel.
Anyways, eerst alles maar afwachten

Zit nu nog te trillen van de schrik van het belletje
Tijd voor thee

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Soms is het niet erg om je er aan over te geven CotS :*
Ja... maar stom... maar nu pauze, misschien vanavond nog een poging tot hobby
pi_219915764
Kerstcadeau voor mezelf is eindelijk binnen, was even misgegaan op de post
Maar hier ga ik morgen lekker mee bezig, mits mijn energie + stemming dat toe laat
Jullie denken vast "wat is daar leuk aan", alleen voor een miep zoals ik is dit heel erg leuk. Ik ga alle honderd maken

Toch nog even wat leuks vandaag, want ik zit echt niet lekker in mijn vel vandaag. Sinds het ziekenhuis belde zit de stress weer sky high. Niet dat er wat was, maar toch even weer nadenken over alles.
Gelukkig morgen weer even bij moeders langs, dat is wel eventjes fijn.

SPOILER
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 24 januari 2026 @ 17:52:51 #274
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219916219
Ja, ik snap dat het moeilijk is en dat het jou paniek en emotie geeft.

Maar, ik heb hier helaas ervaring mee. En zolang het nog kan, zolang je het met je moeder kunt bespreken, leg vast wat zij en jij willen. Nu kan het nog en als haar situatie eenmaal te slecht is kan ze misschien niet meer aangeven wat ze wil. Dus ook al wordt zo'n familiegesprek zwaar, ik zou het zeker doen.
pi_219916580
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef qltel het volgende:
Ja, ik snap dat het moeilijk is en dat het jou paniek en emotie geeft.

Maar, ik heb hier helaas ervaring mee. En zolang het nog kan, zolang je het met je moeder kunt bespreken, leg vast wat zij en jij willen. Nu kan het nog en als haar situatie eenmaal te slecht is kan ze misschien niet meer aangeven wat ze wil. Dus ook al wordt zo'n familiegesprek zwaar, ik zou het zeker doen.
Knuffel O+

De afgelopen jaren hebben we dit gesprek veel gevoerd en ik weet haar wensen op dit gebied
Alleen die wensen gaan we dan doorgeven aan het ziekenhuis

Ze was al niet blij dat ik de zorg Niet gestopt had toen ze mis ging op de morfine. Terwijl het toen niet ter sprake kwam

Alleen het komt zo wel erg dichtbij haar laatste fases en wensen. Dat maakt me verdrietig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')