SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
De nachtmerries zijn zo naar. De beelden van afgelopen week blijven zich maar afspelenVolgens de psych heel normaal en moet ik erover praten...
Alleen het is gewoon een naar en voor anderen vast een saai verhaal. Alleen ik kan het niet loslaten
Vandaag even wat rustiger. Om 13.00 belt een begeleider mij, even praten en dan door naar het ziekenhuis
Ik verwacht dat zij mij vooraf bellen dat moeders naar een andere afdeling gaat. En als dat niet gebeurt bel ik om half één het ziekenhuis om te vragen hoe en wat
Deze ochtend had ik het plan om te gaan haken, alleen ik heb gewoon geen rust in mijn donder. Misschien vanavond, maar nu ben ik echt te ongeduldig, te onrustig, te gemotiveerd en lui. Hopelijk vanavond eventjes
Even de beelden in mijn hoofd in de spoilerAl zou het voor een ander een naar of saai verhaal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet het onder een spoiler dan kan ieder voor zich kiezen het te lezen of niet
En het kan jou helpen hetgeen je zo dwars zit een ander plekje in je brein te geven
Sterkte lieve Cots
Het is allemaal niet niks
Probeer voor jezelf te accepteren dat jij je onrustig voelt door alles wat er is gebeurt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Daarom gooide ik het net idd even in een spoilerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al zou het voor een ander een naar of saai verhaal zijn.
Zet het onder een spoiler dan kan ieder voor zich kiezen het te lezen of niet
En het kan jou helpen hetgeen je zo dwars zit een ander plekje in je brein te geven
Sterkte lieve Cots
Het is allemaal niet niks
Probeer voor jezelf te accepteren dat jij je onrustig voelt door alles wat er is gebeurt
ik wilde het niet postenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom gooide ik het net idd even in een spoilereven mijn verhaal kwijt
En tja... het is wat het is he?
Nu lukt me niks gewoon. En even niks doen voor een ochtendje is wel lekker. Wachten op een belletje van het ziekenhuis en verder niks. Als ik om half één nog niks gehoord heb bel ik ze zelf even
he! Die hoody heb ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde het niet posten
maar zit hier met een hoody aan met de tekst
it is what it is![]()
![]()
lekker rustig aan doen Cots
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
he! Die hoody heb ik ookVan Shein. Op de rug en mouwen staat "It is what it is"
Kon hem niet niet kopen
Is het raar?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het trouwens raar; naar mijn beste vrienden heb ik een bedankkaart met een doosje Merci gestuurd. Die hebben deze week hun handen vol aan mij... en ze steunen me altijd zo, altijd kan ik ze bellen of appen en noem maar op. Dus ik dacht even mijn waardering uiten
heel erg liefquote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
Is het raar?
Je wil vragen of WIJ het raar vinden.
Ik vind het lief!
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het trouwens raar; naar mijn beste vrienden heb ik een bedankkaart met een doosje Merci gestuurd. Die hebben deze week hun handen vol aan mij... en ze steunen me altijd zo, altijd kan ik ze bellen of appen en noem maar op. Dus ik dacht even mijn waardering uiten
Raar? Nee, absoluut niet. Je laat ze zo merken dat je hun hulp waardeert. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze zullen het gebaar zeker waarderen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Keileuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat je ondanks alles de moeite neemt om naar je vrienden een doosje Merci te sturen zegt wat over jou. Dat je oog hebt voor wat anderen voor je betekenen en dat je waardering op deze manier uitspreekt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
En dankbaarheid uiten, denk dat dat het grootste goed is wat ik van mijn opvoeding mee heb gekregen. Dat is belangrijk, voor de ander en voor jezelf. Zegeningen tellen maakt een mens gelukkiger
Dank je welquote:Op zaterdag 24 januari 2026 07:47 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Dat je ondanks alles de moeite neemt om naar je vrienden een doosje Merci te sturen zegt wat over jou. Dat je oog hebt voor wat anderen voor je betekenen en dat je waardering op deze manier uitspreekt.
Ik heb vriendinnen die ik al 25 jaar ken, we zien elkaar niet zoveel vanwege afstand, maar in tijden dat we elkaar nodig hebben zijn we er altijd voor elkaar. Uiteraard regelmatig wel telefonisch contact of een belletje. Maar ook dat kan vriendschap zijn
Fijn dat het weer beter met je moeder gaat. Ik las pas net alle updates. Ik wilde nog wel zeggen ga aub gewoon douchen en naar de wc of wat dan ook. Als je een telefoontje mist kan je ook terugbellen.
Soms is het niet erg om je er aan over te geven CotSquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag mezelf een beetje dwingen tot simpele hobby
Ben zo moe, heb ook tot half elf geslapen
Nu bezig gaan, want anders val ik echt in slaap
Ja... maar stom... maar nu pauze, misschien vanavond nog een poging tot hobbyquote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is het niet erg om je er aan over te geven CotS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffelquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:52 schreef qltel het volgende:
Ja, ik snap dat het moeilijk is en dat het jou paniek en emotie geeft.
Maar, ik heb hier helaas ervaring mee. En zolang het nog kan, zolang je het met je moeder kunt bespreken, leg vast wat zij en jij willen. Nu kan het nog en als haar situatie eenmaal te slecht is kan ze misschien niet meer aangeven wat ze wil. Dus ook al wordt zo'n familiegesprek zwaar, ik zou het zeker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |