Is er een manier om makkelijk te zien wat iemands hoogste PDC ranking was?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lorrie is De Zwaan aan het knakken (lol).
Tweelingbroer verliest ookquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Danny van Trijp lijkt ook weer ten onder te gaan. De MODUS is weer verzekerd van spektakel.
Bradders ook weer exit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:07 schreef The_Undertone het volgende:
Dustin Straver, -10 , 0 punten na 2 dagen...
Klaasen gooit 67 gemiddeld met nauwelijks een pijl op een dubbel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Campbell, Klaasen, De Sousa.. dat zijn al wat extra tourkaarthouders met een groot probleem.
67quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:24 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Klaasen gooit 67 gemiddeld met nauwelijks een pijl op een dubbel.
Netjes.
Worp is helemaal naar de teringquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
67waarom zou je jezelf zo kwellen. Begrijp dat echt niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vrees dat het straks Pratnemer gaat worden. Bibberen.
Goeie gast maar die acteert altijd een wereldster. Heel vervelend. Denkt dat hij mr bigstar is qua dartsquote:
De altijd afraffelende Raman.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goeie gast maar die acteert altijd een wereldster. Heel vervelend. Denkt dat hij mr bigstar is qua darts
https://www.deswollenaer.(...)leen-op-allerhoogstequote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Patrick Maat gaat ons vandaag dwarszitten en irriteren.
Vanavond tegen oud-Zuiderduinjeugd-winnaar Lars Plaisier allenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gisteren 8-2 gewonnen. Miste 145 in mn single, altijd tegen mij
Appeltje eitjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond tegen oud-Zuiderduinjeugd-winnaar Lars Plaisier allen
Oh wonnen we begin dit seizoen 7-2 van. Houdt samen met zijn broer dat team overeind, zit voor de rest niks in.quote:
Wens hem maar veel plaisier voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond tegen oud-Zuiderduinjeugd-winnaar Lars Plaisier allen
Heb helemaal niks met Reyesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reyes verslaat Landman in de laatste 32. Goede zaak.
Och, ik vind het ook leuker om mijn favorietjes te volgen, maar ik heb liever gewoon kwaliteit door ipv kwantiteit. Er komt al zoveel randmateriaal bij dat je over twee jaar weer op Q-School ziet.quote:
Vind zijn worp veel te fragielquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, ik vind het ook leuker om mijn favorietjes te volgen, maar ik heb liever gewoon kwaliteit door ipv kwantiteit. Er komt al zoveel randmateriaal bij dat je over twee jaar weer op Q-School ziet.
Meningen verschillen, Poepie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |