Goeie gast maar die acteert altijd een wereldster. Heel vervelend. Denkt dat hij mr bigstar is qua dartsquote:
De altijd afraffelende Raman.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goeie gast maar die acteert altijd een wereldster. Heel vervelend. Denkt dat hij mr bigstar is qua darts
https://www.deswollenaer.(...)leen-op-allerhoogstequote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Patrick Maat gaat ons vandaag dwarszitten en irriteren.
Vanavond tegen oud-Zuiderduinjeugd-winnaar Lars Plaisier allenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gisteren 8-2 gewonnen. Miste 145 in mn single, altijd tegen mij
Appeltje eitjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond tegen oud-Zuiderduinjeugd-winnaar Lars Plaisier allen
Oh wonnen we begin dit seizoen 7-2 van. Houdt samen met zijn broer dat team overeind, zit voor de rest niks in.quote:
Wens hem maar veel plaisier voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond tegen oud-Zuiderduinjeugd-winnaar Lars Plaisier allen
Heb helemaal niks met Reyesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reyes verslaat Landman in de laatste 32. Goede zaak.
Och, ik vind het ook leuker om mijn favorietjes te volgen, maar ik heb liever gewoon kwaliteit door ipv kwantiteit. Er komt al zoveel randmateriaal bij dat je over twee jaar weer op Q-School ziet.quote:
Vind zijn worp veel te fragielquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, ik vind het ook leuker om mijn favorietjes te volgen, maar ik heb liever gewoon kwaliteit door ipv kwantiteit. Er komt al zoveel randmateriaal bij dat je over twee jaar weer op Q-School ziet.
Meningen verschillen, Poepie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |