Ontwerp iets zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Kunnen ze niet door een droogoven rijden ipv die rotzooi? soort wasstraat grill voor vliegtuigen
hangars bestaan...quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ontwerp iets zou ik zeggen.
Neem wel in je ontwerp mee dat vliegtuigen nog al groot kunnen zijn.
Niet vliegen is goedkoper inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zal wel "te duur" zijn om te bouwen.
Klopt.quote:
Ik was net te laat met mijn edit :pquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Weet je waar die staan? Meestal niet bij de passagegebouwen. Omdat ze nog al groot zijn en er niet veel van zijn.
Maar ontwerp iets
Precies, en ik probeerde de zaken thuis vanachter de computer op te lossen terwijl deze mensen vaak dit met een telefoon moeten doen op het vliegveld zelf.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan wat voor drama het nu is.
Daar lijkt het niet op dat het 'overdreven' is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Beetje overdreven voor die paar dagen ook dat het nodig is.
De laatste keer dat het zulk weer was was in 2021 en ook nog op kleinere schaal. Het kost ook allemaal wel wat meer dan een paar miljoenquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op dat het 'overdreven' is.
10.000'en mensen gestrand, tientallen miljoenen economische schade, veel persoonlijk leed.
Om hooguit een paar miljoen te besparen
Het is winters weer. Niet eens echt hard winter. Het is rond het vriespunt en er is 5cm sneeuw gevallen.
Vervolgens is het complete chaos.
Holy shit.
jij bent zeker zo'n miep die andersom roept waarom we het allemaal hebben als het toch nooit sneeuwt.quote:
Dat zijn die 'bespaarders' en directeurtjes die dat roepen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:04 schreef Pajanus het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n miep die andersom roept waarom we het allemaal hebben als het toch nooit sneeuwt.
het vriest iedere winter.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De laatste keer dat het zulk weer was was in 2021 en ook nog op kleinere schaal. Het kost ook allemaal wel wat meer dan een paar miljoen
Dat zal sowieso al het probleem zijn, want elke cm asfalt die je extra aanlegt moet je 350 procedures door, omdat het een uitbreiding is van een luchthaven..quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
het vriest iedere winter.
Het kan iedere winter sneeuwen.
Iets te vaak naar de klimaatgekkies geluisterd denk ik dan. Het is niet de eerste keer, het zal niet de laatste keer zijn.
Je hebt ook een brand en opstal verzekering voor je huis
Je hebt ook een schade verzekering voor je auto
Je hebt ook een aansprakelijkheidsverzekering.
Je hebt ook een rechtsbijstand verzekering met arbeidsgeschillen
Niet voor ieder jaar, voor die ene fucking keer dat je het nodig hebt.
Gaat niet om uitbreiden dit. Gaat om exploitering en operatie.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat zal sowieso al het probleem zijn, want elke cm asfalt die je extra aanlegt moet je 350 procedures door, omdat het een uitbreiding is van een luchthaven..
Het zal even roeien zijn met de riemen die je hebt...
Als Lelystad nou open was had je al een goede inhaalslag kunnen maken. Maar 1 baan en weinig taxiwegen.
Ja en waar wil je dat doen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet om uitbreiden dit. Gaat om exploitering en operatie.
De-icing plekken? kan gewoon op de bestaande platforms. Enige wat je nodig hebt is het juiste GSSE materiaal.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja en waar wil je dat doen?
Schiphol is te volgebouwd
Ik zie voor vanavond nog tientallen geannuleerde vluchtenquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Inmiddels begint het wel weer aardig op gang te komen op Schiphol lijkt het. Alleen moet je al die passagiers nog wel "even" wegkrijgen...
Je denk er wel erg makkelijk overquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De-icing plekken? kan gewoon op de bestaande platforms. Enige wat je nodig hebt is het juiste GSSE materiaal.
De platformen zijn al vloeistof dicht.
Jawel, maar gister was het een groter dramaquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie voor vanavond nog tientallen geannuleerde vluchten
Omdat het ook niet zo moeilijk is allemaal.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je denk er wel erg makkelijk over
Makkelijk gezegd vanaf de zijkantquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het ook niet zo moeilijk is allemaal.
Nah, zoveel 'zijkant' nu ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd vanaf de zijkant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |