abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2026 @ 14:26:03 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219817847
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Het was een braaf meisje dat netjes het heilige boekje las en meehielp in het huis, maar de ongelovige honden hebben haar op het verkeerde pad gelokt. Als contact met de ongelovigen nou helemaal vermeden had kunnen worden was dit niet gebeurd.
[..]
Het is altijd de schuld van iemand anders bij deze mensen he. 8)7
Het is ook onze schuld dat ze in dit land vol ongelovige kaffers is terechtgekomen. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 12 januari 2026 @ 14:27:57 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219817867
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Molo het volgende:
Dat interview in het VK ook echt, walgelijke trol van een 'moeder' aan het woord. Zij en haar zonen zijn slachtoffers, en het is maar al te fijn dat haar overige dochter nu 'wel gehoorzaam' zijn in het dragen van een hoofddoek.
Het was Ryan's lot geeft ze aan, echt, ik wens haar een langzame diepe snede met een bot roestig mesje vol tetanus toe :r
Gad-ver-damme inderdaad :r
Ze neemt 0 verantwoording voor haar eigen aandeel.

https://www.dailymail.co.(...)sed-netherlands.html

quote:
Their trial also heard evidence that appeared to implicate Mrs al Najjar herself in the plot against Ryan: a message sent to a family WhatsApp group, apparently by her said: 'She [Ryan] is a slut and should be killed.'

But prior to conducting this interview the Mail established with Dutch prosecutors that they are not convinced Mrs al Najjar sent this vile message - something she strongly denies - and believe that it was likely sent by her controlling husband from her phone as he tried to ramp up ill feeling against the teenager he had come to hate.
..
'There is no evidence they were involved in any crime. It's so unfair to put my boys in prison for the crime of their father.
...
'We have become victims of societal injustice, and that is truly terrible.
Moeder en die zus ook eruit trappen a.u.b. Wat moeten we er hier mee?
pi_219817954
quote:
Dit is wel zo'n beetje de grootste idioot die er ooit in de Tweede Kamer heeft gezeten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 12 januari 2026 @ 14:51:05 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219818007
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

[..]
Moeder en die zus ook eruit trappen a.u.b. Wat moeten we er hier mee?
Het is echt meer dan walgelijk

Wat ik ook dus in het diepste van mijn hart niet begrijp, waarom doen we hier niets aan als overheid??? Dit kun je niet toelaten in onze samenleving
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 januari 2026 @ 14:54:14 #65
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219818020
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:37 schreef Aether het volgende:
Moeder van door vader en broers vermoorde Ryan (18): Ze werd op school gepest om hoofddoek, daarna ging alles mis
https://www.geenstijl.nl/5187784/moeder-ryan-joure
Hoog tijd dat we deze vorm van vrouwenonderdrukking gaan verbieden dus. Moslims die het daar niet mee eens zijn blijven dan maar gewoon hier weg.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Manager PR/Moderator maandag 12 januari 2026 @ 14:56:47 #66
269689 crew  Viv
pi_219818039
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

[..]

Ah, ze zou dat bericht niet zelf verstuurd hebben. Komt dat even goed uit zeg! :X

Goede comment ergens daaronder trouwens:
quote:
There is no honour in killing your daughter.
pi_219819173
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:37 schreef Aether het volgende:
Moeder van door vader en broers vermoorde Ryan (18): Ze werd op school gepest om hoofddoek, daarna ging alles mis
https://www.geenstijl.nl/5187784/moeder-ryan-joure
De moeder is een slet
pi_219822749
De islam; het is een gevaarlijk barbaarse ideologie en religie.

Je moet wel gestoord zijn om het onvoorwaardelijk aan te hangen.
pi_219822788
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Het was een braaf meisje dat netjes het heilige boekje las en meehielp in het huis, maar de ongelovige honden hebben haar op het verkeerde pad gelokt. Als contact met de ongelovigen nou helemaal vermeden had kunnen worden was dit niet gebeurd.
[..]
Het is altijd de schuld van iemand anders bij deze mensen he. 8)7
Waarom sturen we dit gedrocht niet terug naar Syrië? Zij was de onschuldige zuivere vrome huisvrouw. Haar man is ondertussen ook niet opgepakt daar. Dan kunnen ze prima terug. Die boys van haar zitten hier prima de aankomende 20 jaar.

Morgen het vliegtuig in met het gedrocht en haar kids.
pi_219823220
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:20 schreef maily het volgende:

[..]
Ik ben even kwijt waarom deze mensen naar Nederland zijn gekomen ....

"Kind was te verwesterd" .... :X
Dat is ook het bizarre hieraan. Je ziet massa's mensen naar het westen verhuizen terwijl ze de westerse normen & waarden vreselijk vinden. Waarom kom je dan hier?
Corporate translator
pi_219823234
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:09 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat is ook het bizarre hieraan. Je ziet massa's mensen naar het westen verhuizen terwijl ze de westerse normen & waarden vreselijk vinden. Waarom kom je dan hier?
En dan vooral als je er achter komt dat de cultuur hier niks is, waarom blijf je dan hier!? Tsja
pi_219823235
Het meest schrikbarende aan dit verhaal is dat die vader dus nu probleemloos weer in Syrië woont. Je vraagt je af waarom al die mensen dan hierheen zijn gekomen als men daar gewoon weer kan wonen en zoals we weten zijn er ook genoeg Syriërs die daar op vakantie gaan.
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 00:26 schreef SpaceOddity het volgende:
De islam; het is een gevaarlijk barbaarse ideologie en religie.

Je moet wel gestoord zijn om het onvoorwaardelijk aan te hangen.
Helaas zijn er genoeg apologeten in het Westen die het keer op keer voor de raciale Islam zullen opnemen. Je hebt zelfs Westerse mensen die het ook toejuichen dat er allerlei Islamitische scholen worden bijgebouwd in rap tempo.
quote:

[..]
De meesten komen in de hoop een beter leven te kunnen vinden met meer welvaart.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Manager PR/Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 08:14:20 #73
269689 crew  Viv
pi_219823241
quote:

[..]
Om van twee walletjes te eten. Een veilig land, een eigen huis, een uitkering. En dan vooral binnen zitten en de westerse samenleving verafschuwen. ^O^
pi_219823253
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:13 schreef HowardRoark het volgende:
Het meest schrikbarende aan dit verhaal is dat die vader dus nu probleemloos weer in Syrië woont. Je vraagt je af waarom al die mensen dan hierheen zijn gekomen als men daar gewoon weer kan wonen en zoals we weten zijn er ook genoeg Syriërs die daar op vakantie gaan.

De meesten komen in de hoop een beter leven te kunnen vinden met meer welvaart.
Er is ook veel welvaart in landen als Qatar, VAE, Saoedi-Arabië en Koeweit. Bovendien ligt dat dichterbij hun normen & waarden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dan vooral als je er achter komt dat de cultuur hier niks is, waarom blijf je dan hier!? Tsja
Als ik het ergens niks vind vertrek ik.
Corporate translator
pi_219823254
quote:

[..]
Kolonisatie
pi_219823255
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Om van twee walletjes te eten. Een veilig land, een eigen huis, een uitkering. En dan vooral binnen zitten en de westerse samenleving verafschuwen. ^O^
Je wilt niet weten voor hoeveel dit op zal gaan. Het zou mij niet verbazen als het wel eens de helft kan zijn van alle migranten uit zulke landen, als niet meer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219823271
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:16 schreef HSG het volgende:

[..]
Er is ook veel welvaart in landen als Qatar, VAE, Saoedi-Arabië en Koeweit. Bovendien ligt dat dichterbij hun normen & waarden.
Die hebben niet dezelfde sociale voorzieningen. Je krijgt hier als gezin met drie of vier kinderen zo duizenden euro's toegeworpen. Dat is voor mensen uit zulke landen een vetpot natuurlijk. Jarenlang is er ook misbruik gemaakt door migranten die dan zogenaamd nog een aantal kinderen in het herkomstland hadden. Ook dat wordt nu pas sinds een jaar of vijftien strenger gecontroleerd, helaas gaat het nog altijd geregeld mis: Marokkaanse vaders steken kinderbijslag in eigen zak.
pi_219823278
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die hebben niet dezelfde sociale voorzieningen. Je krijgt hier als gezin met drie of vier kinderen zo duizenden euro's toegeworpen. Dat is voor mensen uit zulke landen een vetpot natuurlijk. Jarenlang is er ook misbruik gemaakt door migranten die dan zogenaamd door drie of vier kinderen in het herkomstland hadden. Ook dat wordt nu pas sinds een jaar of vijftien strenger gecontroleerd, helaas gaat het nog altijd geregeld mis: Marokkaanse vaders steken kinderbijslag in eigen zak.
En dan boos worden als er een streep door de toeslagen/uitkeringen gaat. Zelfreflectie kennen ze niet.
Corporate translator
  Manager PR/Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 08:24:01 #79
269689 crew  Viv
pi_219823282
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:13 schreef HowardRoark het volgende:
Ze zijn gekomen toen daar een burgeroorlog was. Lijkt me een prima reden. :Y)

Nu het regime van Assad is gevallen, wordt er gesteggeld over de vraag of het inmiddels veilig genoeg is om terug te keren. Volgens VluchtelingenWerk Nederland is dat bijvoorbeeld niet zo:

https://www.vluchtelingen(...)-vluchtelingen/syrie
  Manager PR/Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 08:32:47 #80
269689 crew  Viv
pi_219823302
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je wilt niet weten voor hoeveel dit op zal gaan. Het zou mij niet verbazen als het wel eens de helft kan zijn van alle migranten uit zulke landen, als niet meer.
Ja, gelukkig is niet iedereen zo. Ik ken hier in Zweden een man die als tiener zonder ouders vanuit Afghanistan is gevlucht. Hij dient inmiddels vrijwillig in het Zweedse leger, uit waardering voor het land dat hem zoveel geboden heeft. O+
pi_219823585
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:22 schreef HSG het volgende:

[..]
En dan boos worden als er een streep door de toeslagen/uitkeringen gaat. Zelfreflectie kennen ze niet.
Jup. Zo zijn ze
pi_219823751
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:56 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, ze zou dat bericht niet zelf verstuurd hebben. Komt dat even goed uit zeg! :X

Goede comment ergens daaronder trouwens:
[..]

Ik begreep dat ze analfabeet is.
anonieme razernist
pi_219823909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:24 schreef Viv het volgende:
Ze zijn gekomen toen daar een burgeroorlog was. Lijkt me een prima reden.

Enig idee hoeveel landen je gepasseerd bent om vanuit Syrië en Joure uit te komen?

Er valt geen goede reden te verzinnen dat dat islamitisch tuig hier opgevangen zou moeten worden, zeker wanneer ze zoveel problemen hebben met westerse normen en waarden. Genoeg regimes in die zandbak waar dit volk zich beter thuis zou voelen.
  Manager PR/Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 10:53:32 #84
269689 crew  Viv
pi_219824092
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:53 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik begreep dat ze analfabeet is.
Waarom zou ze dan überhaupt WhatsApp hebben? :!
pi_219824542
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat ik ook dus in het diepste van mijn hart niet begrijp, waarom doen we hier niets aan als overheid??? Dit kun je niet toelaten in onze samenleving
dit ja. en het vervolgens raar vinden dat veel mensen het eigenlijk wel gehad hebben met "diversiteit" en "inclusie" :') 8)7
pi_219824588
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze moeten de gevangenis in. En het is natuurlijk ook niet zo dat dit gemiddeld zo vaak gebeurd dat er we goedlopend beleid op kan worden gevoerd. Een vreselijke moord met vreselijk lange gevangenisstraffen. Je kunt niet veel meer doen, lijkt me.
Dit, dus.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 22:58:40 #87
327807 Mariposas
יה&#14
pi_219829231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Waarom zou ze dan überhaupt WhatsApp hebben? :!
Voor foto’s en spraakberichten bijvoorbeeld?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 23:25:00 #88
269689 crew  Viv
pi_219829341
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Voor foto’s en spraakberichten bijvoorbeeld?
Wie weet. Maar dan rammelt het alsnog. Haar echtgenoot zou via haar telefoon een bericht hebben gestuurd naar de gezinsleden om draagvlak te creëren voor de aanstaande moord. Maar als je jouw moeder kent als een analfabeet die alleen foto's en spraakberichten stuurt via WhatsApp, dan valt een geschreven bericht toch meteen op?
  woensdag 14 januari 2026 @ 13:56:53 #89
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_219832076
quote:

[..]
Zoek je een beter antwoord dan gratis geld ?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_219839479
quote:

[..]
Omdat vluchtelingen ergens vandaan vluchten, en omdat buurlanden al overbelast zijn dan maar naar landen met familie of in ieder geval landgenoten vertrekken.

Zweden is bijvoorbeeld een zeer populair vluchtelingenland geworden omdat er al 200 jaar geen oorlog is.
Polen minder, wat ook weer door de geschiedenis aan oorlogen te verklaren is.

Maar eens hoor met dat als Westerse waarden en normen zo vreselijk zijn, mensen hier niet moeten komen wonen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')