WA heeft toch gewoon speech to text, in de auto wel iig.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik begrip nu waarom moeder niet vervolgd is voor die verschrikkelijke chats. Ze is analfabeet en heeft de chats waarschijnlijk niet geschreven
Zijn die nog steeds bij dat gezin dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb diep medelijden met andere meisjes in het gezin.
Klopt, volgens de islamitische wetgeving, regels wat je wil, is wat de familie heeft gedaan verboden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:16 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Uiteraard heeft het niets met de islam te maken
Weet ik eigenlijk niet. Maar zij had nog minstens één zus ...quote:Op zondag 11 januari 2026 11:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zijn die nog steeds bij dat gezin dan?
Ik dacht meerdere kinderen idd.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar zij had nog minstens één zus ...
Er is iemand hier op Fok! die de moeder nog weleens ziet fietsen.
Misschien weet die iemand het wel.
Ik ook niet ....quote:Op zondag 11 januari 2026 11:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht meerdere kinderen idd.
Ik heb niet het gevoel dat die veilig zijn.
Zie pagina 1 van dit topic.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar zij had nog minstens één zus ...
Er is iemand hier op Fok! die de moeder nog weleens ziet fietsen.
Misschien weet die iemand het wel.
Die meisjes durven geen scheve stap meer te zetten voor de rest van hun leven..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb diep medelijden met andere meisjes in het gezin.
Ik mag toch hopen dat de kinderen bij moeder weggehaald zijn?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die meisjes durven geen scheve stap meer te zetten voor de rest van hun leven..
Ja, die willen vast niet het volgende "varken" worden in een lijkwade "als Allah het wil".quote:Op zondag 11 januari 2026 12:05 schreef NoCigar het volgende:
Gaven die zussen niet ook nogal uitgesproken steun aan hun broers, op TikTok?
Ja natuurlijk. De oudste in ieder geval. Want anders waren/was zij ook aan de beurt natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2026 12:05 schreef NoCigar het volgende:
Gaven die zussen niet ook nogal uitgesproken steun aan hun broers, op TikTok?
Zo te lezen niet?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de kinderen bij moeder weggehaald zijn?
Wat ik begrijp, ik zou ook liever niet in een meer gegooid worden zoals mijn zus...quote:Op zondag 11 januari 2026 12:09 schreef NoCigar het volgende:
Die zussen lijken hier alles op de vader te gooien zoals het plan was: https://www.hartvannederl(...)r-verdacht-van-moord
Of dat was gewoon het plan binnen de familie: alles op vader gooien als die hem gepeerd is naar Syrië.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De oudste in ieder geval. Want anders waren/was zij ook aan de beurt natuurlijk
Die moeder heeft hier gewoon wetenschap van gehad. Ook de bak in flikkeren en na de straf terug naar Syrie.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoeveel kinderen had die vrouw/moeder eigenlijk?
Nu dus 1 in de kist en 2 in de bak. Plus 'gescheiden' van haar man.
Hoe zullen ze dit gaan oppakken? Hoe kan die familie nu nog worden 'gecontroleerd' en in 'toom gehouden' nu alle volwassen mannen 'verdwenen' zijn. Kan maar een ding bedenken en dat is dat wat er nog over is van die familie ook terug gaat naar Syrie. Of zal hier nog meer (manlijk) familie wonen die die taak op zich kan nemen?
Ben ook heel benieuwd wat die moeder achteraf van dit alles vind. Of zouden ze zo rigide zijn dat ze denken dat het niet anders kon en dat alles Ryan haar schuld is?
Zijn grondig gedomesticeerd.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die meisjes durven geen scheve stap meer te zetten voor de rest van hun leven..
Queers for Palestine......quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Links denkt altijd dat iedere cultuur gelijkwaardig is ofzo, maar stellen tegelijkertijd voor vrouwenrechten e.d. te zijn.
Mensen snappen de wereld echt totaal niet
Ach ja die man merkt zelf straks toch niets meer van de gevolgen van zijn handelen.quote:
Maar de meesten zijn niet in nood hg!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Links vindt dat iedereen gelijk is. Je kan net zoals howardroarks allerlei zaken verzinnen over waarom links zus of zo met moslims of andere culturen vindt of zo, het is gewoon niet zo moeilijk en die verzinsels dienen alleen maar de onderbuik.
Is iemand in nood dan geef je die persoon hulp. Ook al had die persoon de eerste twee of drie huizen overgeslagen of een dichte deur inclusief middelvinger ontvangen.
quote:Her mother recalls: 'Ryan was a good girl.
'She used to study the Koran, did her house duties and learned how to pray.
'But Ryan was bullied at school all the time for wearing her white scarf.
'Ryan started to rebel when she was around 15 years old.
'She stopped wearing scarfs and started smoking. She had many friends, boys and girls.'
And when she took to removing her scarf to appease the bullies and behaving like them to fit in, she began to get bullied at home instead - and in a manner far, far worse than at school.
Het was een braaf meisje dat netjes het heilige boekje las en meehielp in het huis, maar de ongelovige honden hebben haar op het verkeerde pad gelokt. Als contact met de ongelovigen nou helemaal vermeden had kunnen worden was dit niet gebeurd.quote:Sumaia went on: 'We are a conservative family. I didn't like what Ryan was doing but I guess her rebellion stemmed from all the bullying she received in the Dutch school…[or] maybe Ryan had bad friends.
Het is altijd de schuld van iemand anders bij deze mensen he.quote:'Our story became so huge the Dutch Court thought they better punish my sons. If I die of a heart attack, I blame the Dutch Court.'
Zo hé, stukje victim blaming...quote:Op maandag 12 januari 2026 13:37 schreef Aether het volgende:
Moeder van door vader en broers vermoorde Ryan (18): Ze werd op school gepest om hoofddoek, daarna ging alles mis
https://www.geenstijl.nl/5187784/moeder-ryan-joure
Ik ben even kwijt waarom deze mensen naar Nederland zijn gekomen ....quote:Op maandag 12 januari 2026 13:37 schreef Aether het volgende:
Moeder van door vader en broers vermoorde Ryan (18): Ze werd op school gepest om hoofddoek, daarna ging alles mis
Schaamteloos zulke mensen. En dan maar blaten over zoiets als "eer"...quote:Op maandag 12 januari 2026 13:37 schreef Aether het volgende:
Brrrrr.....quote:De twee broers zitten op dit moment vast in Nederland, maar vader Khaled vluchtte direct naar de moord naar het buitenland. Naar Syrië, het land waar hij werd geboren en waar hij woonde voordat hij met zijn gezin naar Nederland kwam. In een interview met The Daily Mail vertelt Ryans moeder Sumaia nu dat hij daar nog steeds is en zelfs een nieuwe vrouw heeft met wie hij een gezin gaat stichten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |