Ik lasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit. Heb het al eerder gezegd hier in het topic maar ik vind het gewoon zo ongelooflijk onbegrijpelijk
In het belang van die kinderen èn de samenleving zou die vrouw vervolgd moeten worden
Ik vind dat de moeder net als haar vent en haar zoons de dood verdient en ik ben bloed serieus. Ik begrijp dat ik er verder van af sta maar ik denk dat niemand een seconden twijfelt op de vraag of ik vervolgd moet worden.quote:Haar moeder zei: "Ryan maakt de familie te schande en verdient de dood".
Voor de jongens welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Eigenlijk vreemd dat zij niet ook vervolgd is. Ze wist van de plannen en heeft niks gedaan om haar dochter te beschermen. Sterker nog, ze was het ermee eens. En is ze dan nog wel een geschikte moeder voor de minderjarige kinderen in dit gezin?
Uiteraard heeft het niets met de islam te makenquote:Ook de moeder van Ryan liet zich niet onbetuigd in chats. “Ze is een slet, het meisje is een slet en dient gedood te worden.”
Mohamed: “Er is niks anders dan de dood.”
Moeder: “Als God het wil, dan zullen we haar gewikkeld zien in een lijkwade.”
ik heb diep medelijden met andere meisjes in het gezin.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik las
[..]
Ik vind dat de moeder net als haar vent en haar zoons de dood verdient en ik ben bloed serieus. Ik begrijp dat ik er verder van af sta maar ik denk dat niemand een seconden twijfelt op de vraag of ik vervolgd moet worden.
Ongelofelijk wat een getikte lui. Arme Ryan. Misselijkmakend.
Ah ik begrip nu waarom moeder niet vervolgd is voor die verschrikkelijke chats. Ze is analfabeet en heeft de chats waarschijnlijk niet geschrevenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:16 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Uiteraard heeft het niets met de islam te maken
WA heeft toch gewoon speech to text, in de auto wel iig.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik begrip nu waarom moeder niet vervolgd is voor die verschrikkelijke chats. Ze is analfabeet en heeft de chats waarschijnlijk niet geschreven
Zijn die nog steeds bij dat gezin dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb diep medelijden met andere meisjes in het gezin.
Klopt, volgens de islamitische wetgeving, regels wat je wil, is wat de familie heeft gedaan verboden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:16 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Uiteraard heeft het niets met de islam te maken
Weet ik eigenlijk niet. Maar zij had nog minstens één zus ...quote:Op zondag 11 januari 2026 11:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zijn die nog steeds bij dat gezin dan?
Ik dacht meerdere kinderen idd.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar zij had nog minstens één zus ...
Er is iemand hier op Fok! die de moeder nog weleens ziet fietsen.
Misschien weet die iemand het wel.
Ik ook niet ....quote:Op zondag 11 januari 2026 11:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht meerdere kinderen idd.
Ik heb niet het gevoel dat die veilig zijn.
Zie pagina 1 van dit topic.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar zij had nog minstens één zus ...
Er is iemand hier op Fok! die de moeder nog weleens ziet fietsen.
Misschien weet die iemand het wel.
Die meisjes durven geen scheve stap meer te zetten voor de rest van hun leven..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb diep medelijden met andere meisjes in het gezin.
Ik mag toch hopen dat de kinderen bij moeder weggehaald zijn?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die meisjes durven geen scheve stap meer te zetten voor de rest van hun leven..
Ja, die willen vast niet het volgende "varken" worden in een lijkwade "als Allah het wil".quote:Op zondag 11 januari 2026 12:05 schreef NoCigar het volgende:
Gaven die zussen niet ook nogal uitgesproken steun aan hun broers, op TikTok?
Ja natuurlijk. De oudste in ieder geval. Want anders waren/was zij ook aan de beurt natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2026 12:05 schreef NoCigar het volgende:
Gaven die zussen niet ook nogal uitgesproken steun aan hun broers, op TikTok?
Zo te lezen niet?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de kinderen bij moeder weggehaald zijn?
Wat ik begrijp, ik zou ook liever niet in een meer gegooid worden zoals mijn zus...quote:Op zondag 11 januari 2026 12:09 schreef NoCigar het volgende:
Die zussen lijken hier alles op de vader te gooien zoals het plan was: https://www.hartvannederl(...)r-verdacht-van-moord
Of dat was gewoon het plan binnen de familie: alles op vader gooien als die hem gepeerd is naar Syrië.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De oudste in ieder geval. Want anders waren/was zij ook aan de beurt natuurlijk
Die moeder heeft hier gewoon wetenschap van gehad. Ook de bak in flikkeren en na de straf terug naar Syrie.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoeveel kinderen had die vrouw/moeder eigenlijk?
Nu dus 1 in de kist en 2 in de bak. Plus 'gescheiden' van haar man.
Hoe zullen ze dit gaan oppakken? Hoe kan die familie nu nog worden 'gecontroleerd' en in 'toom gehouden' nu alle volwassen mannen 'verdwenen' zijn. Kan maar een ding bedenken en dat is dat wat er nog over is van die familie ook terug gaat naar Syrie. Of zal hier nog meer (manlijk) familie wonen die die taak op zich kan nemen?
Ben ook heel benieuwd wat die moeder achteraf van dit alles vind. Of zouden ze zo rigide zijn dat ze denken dat het niet anders kon en dat alles Ryan haar schuld is?
Zijn grondig gedomesticeerd.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die meisjes durven geen scheve stap meer te zetten voor de rest van hun leven..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |