Ik ken indepen niet, maar een blik op de site laat zien dat ze anti-EU zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb wat kunnen vinden zonder betaalmuur
https://indepen.eu/intern(...)steeds-omvangrijker/
[..]
Meer info in de link
Een Anti-democratische corrupte bende.*quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een grote corrupte bende volgens de user. Dat is nogal een beschuldiging.
een goddeloze bende!quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:07 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Een Anti-democratische corrupte bende.*
Tja, het blijven politici. We noemen dat lobbyen. Voor wat hoort wat, als je doet wat wij willen krijg je van ons een leuk baantje, waar je niets voor hoeft te doen, met veel betaalde reizen. In de VS is donaties binnenhalen het dagelijkse werk van politici.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb wat kunnen vinden zonder betaalmuur
https://indepen.eu/intern(...)steeds-omvangrijker/
[..]
Meer info in de link
Waarom niet? Noord Koreanen laten creperen? Mensen in Myanmar mogen het allemaal zelf uitzoeken? Darfur?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon niet bemoeien met de interne aangelegenheden van andere landen.
Dit soort cirkelredeneringen helpen niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ken indepen niet, maar een blik op de site laat zien dat ze anti-EU zijn.
Zal best maar het gaat over een rapport van FTM, zijn die ook anti-EU?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ken indepen niet, maar een blik op de site laat zien dat ze anti-EU zijn.
Ah, en doen we dat voor hun, of alleen als er wat te halen valt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Waarom niet? Noord Koreanen laten creperen? Mensen in Myanmar mogen het allemaal zelf uitzoeken? Darfur?
Ik ben niet voor nation building, maar als je met een surgical strike of met het uitvoeren van druk regime change kunt bewerkstelligen, dan moet je dat vooral doen.
Een groot verschil tussen Trump en zijn voorgangers is dat hij die surgical strikes (Soleimani, Nigeria, Maduro) effectief inzet.
Ja die zijn uiteraard net zo corrupt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Tja, het blijven politici. We noemen dat lobbyen. Voor wat hoort wat, als je doet wat wij willen krijg je van ons een leuk baantje, waar je niets voor hoeft te doen, met veel betaalde reizen. In de VS is donaties binnenhalen het dagelijkse werk van politici.
Aan die .eu extentie zie ik inderdaad dat jij wél een neutrale bron te pakken hebt. Goed gezocht hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat ik al dacht.
https://www.doorbraak.eu/(...)-de-indepen-zwendel/
Niet betrouwbaar, ook al schreeuwen ze zelf van wel. Wappie site.
Als je extreem rechts bent en je gaat Googelen, kom je daar automatisch terecht. Net zoals jij met dezelfde zoekterm op een veel socialere site terecht komt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat ik al dacht.
Google jij nog? Jeetje.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je extreem rechts bent en je gaat Googelen, kom je daar automatisch terecht. Net zoals jij met dezelfde zoekterm op een veel socialere site terecht komt.
Dat is ook wel de makkelijkste manier om niet inhoudelijk te hoeven reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat ik al dacht.
Noem eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, de VS ook.
En zat Europese politici die radicaal linkse politici die de VS willen ontmantelen steunen.
Tijd om die paraplu te verlaten.quote:De EU is geen grootmacht, want functioneert alleen onder de paraplu van de VS. Ik weet dat men bij de EU daar anders over denkt, maar de rest van de wereld lacht daarom.
Is niet houdbaar.quote:Dat de betrokkenheid van de VS niet is aangetoond is waar. Kwestie van ‘I don’t know it for a fact, I just know it’s true’.
Precies.quote:Duitsland is bezweken voor druk vanuit Biden cs en de EU.
Niet afhankelijk zijn van gas uit Rusland is geweldig, maar we zijn nu afhankelijk van gas uit de VS voor het 3voudige… dat is geen verbetering.
O, ik verdraai?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jouw masker, en die van de andere user met het Vrijheidsbeeld als usericoon.
Lekker de boel aan het verdraaien. Heel sneu.
Jij hebt ze allemaal al in je favorieten zitten? Google is veel te links?quote:
De harde lijn! Iedereen die wat doet of zegt waar je het niet mee eens bent meteen hard op hun bek slaan!quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:15 schreef Tengano het volgende:
Weinig mis mee met deze mentaliteit.
#endWokeNow
Bekijk deze YouTube-video
wat een baas is het toch héquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:15 schreef Tengano het volgende:
Weinig mis mee met deze mentaliteit. Peace through strength.
#endWokeNow
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt vast gekekenquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De harde lijn! Iedereen die wat doet of zegt waar je het niet mee eens bent meteen hard op hun bek slaan!
Google?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je extreem rechts bent en je gaat Googelen, kom je daar automatisch terecht. Net zoals jij met dezelfde zoekterm op een veel socialere site terecht komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |