Doe ff mooie SNILpop maken in tuinquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:06 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat hier toch al wel een cm of 30 ligt. Ze komen straks foto's van het huis maken voor de verkoop.
Maar op de site staat 'Gate sluit'? Of vlieg je niet naar Gran Canaria?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij vertrekt hij pas om 12:00 uit Groningen![]()
Als ik de vertrektijden daar bekijk, vertrekt er dan een positioneringsucht
Raam wagenwijd open of wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef MissHobje het volgende:
Dikke nevel ineens![]()
Heb wel echt een wintersport vibe inmiddels. Was ook goed koud vannacht. En momenteel 5 graden in mijn slaapkamer
DAt zijn Cor en Don!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar op de site staat 'Gate sluit'? Of vlieg je niet naar Gran Canaria?
(of kijk ik verkeerd?)
Wellicht.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat we vrijdag 40 cm sneeuw krijgen
Wie zijn we?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
In Utreg wel, RIP.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
Of jullie stonden bij de verkeerde luchthavenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, er is geen vliegtuig te bekennen bij de gate. Oh nu net een update. Het vliegtuig staat nog in Groningen
Al besproken.quote:
The Snow of Doomquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
Nee harde wind en veel regen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
Sssstttttt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |