Nu moet je ze importeren uit een andere provincie omdat goede docenten amper te vinden zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah woonden de juffen en meesters om de hoek van de school...
Hier komt het ook weer lekker met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Morgen nog meer sneeuw schijnbaar, weer tijdens de ochtendspits. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Even onderzoek opstarten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:47 schreef Nattekat het volgende:
1,5 uur file op de A12. Is dat nog dezelfde als gisteren?
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar goed dat ik weer even had bijgelezen
beste wensennnnquote:
Hier nog nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het ook weer lekker met bakken uit de lucht
Hier is het net opgehouden om even een mooie zonsopkomst mogelijk te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het ook weer lekker met bakken uit de lucht
The great white wallquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dus...
Echt, ik rij al 8 jaar zonder problemen op zomerbanden en uitgerekend die laatste winter voor een leasewagen krijgen we dit
moet wel even weer gaan sneeuwen daar... de boel is vertrapt...quote:
Vroeger bonden we ook nog vrouwen die een beetje raar waren op de brandstapelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd werden we helemaal dik ingepakt en mochten we de sneeuw bedwingen.
Jammer dat iedereen nu wel een beetje verstandig geworden is, gezien het totale gebrek aan files in de randstad los van de A12. Dit had echt pure chaos opgeleverdquote:
quote:Tot 2007, wie herinnert het zich nog, gold in Nederland een sneeuwruimplicht. Die werd uit de gemeenteverordeningen geschrapt, omdat het moeilijk te handhaven was.
Jeetje jullie hebben daar ook een keer sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dus...
Echt, ik rij al 8 jaar zonder problemen op zomerbanden en uitgerekend die laatste winter voor een leasewagen krijgen we dit
Soms snap je dat wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger bonden we ook nog vrouwen die een beetje raar waren op de brandstapel
Ik verwacht dat die buien als een soort Mozes opsplitst vlak voor land en dan vlak voor Utrecht weer samenkomt om ons te ontzien. Dat gebeurt altijd. Normaal met onweer, maar ook met sneeuw des doods.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje jullie hebben daar ook een sneeuw.
Wel bijzonder dat er nog vrouwen zijn overgebleven danquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom we daarmee gestopt zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wij allemaal stapvoets rijden omdat jij te gierig bent voor een setje winterwielen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Je praat tegen iemand die pure chaos stiekem wel kan waarderenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:13 schreef Ama het volgende:
Je de hele dag er nu al druk over gaan maken heeft ook geen nut.
...en toch waren hier gisteren grote delen stoep sneeuwvrij gemaakt... niet handig als je erlangs wil met een slee met 2 kinderen eropquote:
Gelukkig hebben we voor vrijdag nog het The Day After Tommorrow scenarioquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die buien als een soort Mozes opsplitst vlak voor land en dan vlak voor Utrecht weer samenkomt om ons te ontzien. Dat gebeurt altijd. Normaal met onweer, maar ook met sneeuw des doods.
Tegen die tijd heeft Nattekat zijn blik soep wel weer in het noodpakket zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we voor vrijdag nog het The Day After Tommorrow scenario
Ik ben niet zo'n figuurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
En wij allemaal stapvoets rijden omdat jij te gierig bent voor een setje winterwielen.
Ja hopelijk weet 'ie dat nog op tijd aan te vullenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft Nattekat zijn blik soep wel weer in het noodpakket zitten.
Ik ken dat van achter de trekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
Bij mij in de buurt was iemand aan het rondrijden met twee kinderen op sleetjes aan touwen achter de auto.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
Bij mij in de buurt was iemand aan het rondrijden met twee kinderen op sleetjes aan touwen achter de auto.
Zullen we vast een kaartje gaan schrijven voor de ziekenboeg?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur
Zelfs als ik de weg op zou gaan, zou ik nog steeds meer tempo hebben dan sommige trutten op winterbanden. Ik kan gewoon het risico goed inschatten, daarom ben ik gisteren op de fiets ook niet op m'n bek gegaan ondanks het feit dat ik gewoon volle vaart door de bende ging.
deden ze hier een aantal jaar geleden met tractorenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
*trekkersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
deden ze hier een aantal jaar geleden met tractoren
Deden ze hier zondag ook hoor, op een gegeven moment hingen er wel acht kinderen achter ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
Wat een lol hebben die kids gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
met een trekker maak ik de douche droogquote:
Mag wel voor die meid die ik op haar plaat zag gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zullen we vast een kaartje gaan schrijven voor de ziekenboeg?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken dat van achter de trekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die schreeuwden het uit, maar ik vond het er toch een beetje tricky uitzien, zo tussen de andere auto's. Vooral in bochten.quote:
Nah, ik zag gisteren ook een paar fietsers vallen toen ik aan het fietsen was. Toen had ik ook zo'n idee dat mij dat nooit zou overkomen op die plek. Maar goed, even afkloppen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag wel voor die meid die ik op haar plaat zag gaan![]()
Ik snap wel hoe mijn post klonk
daar heb je verzekeringen voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die schreeuwden het uit, maar ik vond het er toch een beetje tricky uitzien, zo tussen de andere auto's. Vooral in bochten.
Dat soort dingen denk ik ook altijd vlak voor ik op m'n muil ga.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik zag gisteren ook een paar fietsers vallen toen ik aan het fietsen was. Toen had ik ook zo'n idee dat mij dat nooit zou overkomen op die plek. Maar goed, even afkloppen.
Hier ook gezien. Meerdere hebben melding gemaakt daarover. Was echt levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
Ik liep gisteren over een fietspad toen het nog volle bak sneeuwde waar 1 fietser het er op gewaagd had. Krijg je een soort stilleven van een fietsspoor dat dan af en toe twee sporen wordt en af en toe een voetje er naastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik zag gisteren ook een paar fietsers vallen toen ik aan het fietsen was. Toen had ik ook zo'n idee dat mij dat nooit zou overkomen op die plek. Maar goed, even afkloppen.
In de afgelopen 10 jaar ben ik één keer op m'n plaat gegaan op de fiets (rij nog altijd met de schade rondquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit nog even quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur
Zelfs als ik de weg op zou gaan, zou ik nog steeds meer tempo hebben dan sommige trutten op winterbanden. Ik kan gewoon het risico goed inschatten, daarom ben ik gisteren op de fiets ook niet op m'n bek gegaan ondanks het feit dat ik gewoon volle vaart door de bende ging.
Ik ben volgens mij nooit zelf door gladheid gevallen. Op de middelbare school wel een paar keer in een groep. Vlak voor school had je van die wegen met klinkers die vrij schuin richting de goot afliepen. Bij ijzel was het daar echt heel nasty. Als je dan eenmaal gevallen was, gleed je naar de goot en kwam je daar niet meer uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de afgelopen 10 jaar ben ik één keer op m'n plaat gegaan op de fiets (rij nog altijd met de schade rond), en dat was de ochtend na die extreme ijzel. Ik reed op een weg die gewoon helemaal ijsvrij was, maar de buitenkant van een flauwe bocht was dat schijnbaar niet. En daar lag ik.
MAar als ik weet dat elke hoek glad kan zijn, gebeurt dat niet zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |