miniwinstquote:
Je komt net zelf van de kleuterschool manquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd werden we helemaal dik ingepakt en mochten we de sneeuw bedwingen.
Waarschijnlijk omdat OV en verkeer op tilt slaan door de weersomstandigheden en personeel niet op tijd op school kan komen. En sommige kinderen zijn misschien ook afhankelijk van het OVquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:45 schreef kwiwi het volgende:
Waarom hebben scholen vrij bij -10? Die kinderen zitten toch binnen?
Dat is al een half uur minder dan vanochtend.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:47 schreef Nattekat het volgende:
1,5 uur file op de A12. Is dat nog dezelfde als gisteren?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je komt net zelf van de kleuterschool man
Ja, dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn paadjes die ik gewoon niet begrijp. Dit is daar één van.
moggequote:
kunt beter op het strakke asfalt blijven rijden toch. Behalve als je met een rechtdoorknallende scooter bent zoals al die drugscriminelen daar. We hebben het wel over Helmond natuurlijk.quote:
vroegah woonden de juffen en meesters om de hoek van de school...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat OV en verkeer op tilt slaan door de weersomstandigheden en personeel niet op tijd op school kan komen. En sommige kinderen zijn misschien ook afhankelijk van het OV.
Gewoon volle vaart rechtdoor i.p.v. afremmen voor de bocht natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn paadjes die ik gewoon niet begrijp. Dit is daar één van.
voetgangers gebruiken fietspad en snijden het laatste stukje afquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunt beter op het strakke asfalt blijven rijden toch. Behalve als je met een rechtdoorknallende scooter bent zoals al die drugscriminelen daar. We hebben het wel over Helmond natuurlijk.
Die advocaat die ziek is, zit nu al lang en breed onder jouw naam in Nederland.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet waarom ik dat zo gedaan heb. Dat was sowieso niet de bedoeling:p maar ik maak hier zoveel fouten met datums. Maar kon mijn vlucht gratis verplaatsen. Erg Nice. Dus nu 18 naar Bangkok in de ochtend. En de 20ste naar Amsterdam. En ondertussen duimen voor mijn paspoort
Insgelijksquote:
gezellig.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:45 schreef kwiwi het volgende:
Waarom hebben scholen vrij bij -10? Die kinderen zitten toch binnen?
Moet je nagaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je komt net zelf van de kleuterschool man
Het enige dat ik me kan bedenken is dat hier 3/4 brede slierten brugpiepers fietsen en anderen deze willen inhalen omdat ze niet aan de kant gaan. En daarom hen dan hier afsnijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |