Klinkt meer als een soort framing om Trump een beetje petty af te schilderen; zeker met die foto erbij. De Washington Post is niet Trump's grootste vriend. Meer een soort naaistreek dit dus.quote:
quote:Donald Trump is vrijdag gebeld door Maria Corina Machado. De winnares van de Nobelprijs voor de Vrede zei de prijs "ter ere van hem" te hebben ontvangen. De Amerikaanse president noemt het een "heel aardig gebaar".
Machado belde Trump vrijdagavond op, schrijft persbureau Reuters. "Ik aanvaard deze prijs ter ere van jou, want jij verdiende hem echt", zou ze tegen de president hebben gezegd.
"Het is een heel aardig gebaar", zei Trump over het telefoongesprek. "Ik heb niet gezegd: 'Geef 'm dan maar aan mij', al denk ik dat ze dat misschien wel had gedaan. Ze was erg vriendelijk."
https://www.nu.nl/buitenl(...)p-heel-aardig-gebaar
Nu was dat bij Faber wel heel erg makkelijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort framing om Trump een beetje petty af te schilderen; zeker met die foto erbij. De Washington Post is niet Trump's grootste vriend. Meer een soort naaistreek dit dus.
Bij berichten over Faber zochten ze er (hier) ook altijd expres van die lullige foto's bij.
Nou en? Heb verder geen medelijden.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort framing om Trump een beetje petty af te schilderen; zeker met die foto erbij. De Washington Post is niet Trump's grootste vriend. Meer een soort naaistreek dit dus.
Bij berichten over Faber zochten ze er (hier) ook altijd expres van die lullige foto's bij.
Context is alles, een bikini is ongeschikt voor een bruiloft maar juist weer uitermate geschikt voor op het strand.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou en? Heb verder geen medelijden.
Dat Trump bij vlagen wel eens ietwat petty kan zijn is al lang en breed bekend:quote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar juist zijn tegenstanders doen zoiets graag om hem en deze actie met Venezuela een beetje onbenullig te maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:55 schreef Tocadisco het volgende:
Dat Trump bij vlagen wel eens ietwat petty kan zijn is al lang en breed bekend:
https://www.politico.com/(...)red-vulgarian-220359
Jij kent de elections uitslag voor 11-2028?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:04 schreef sp3c het volgende:
Ding is dat we tijdens Trump zijn termijn daar nooit klaar voor kunnen zijn
En daarna zal het plan wel snel in een hele koude vriezer verdwijnen
Ik weet dat Trump niet verkiesbaar ia 11-2028quote:Op maandag 5 januari 2026 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kent de elections uitslag voor 11-2028?
Ik vermoed zo dat termijnen Trump niet heel veel zeggen, zijn eigen leeftijd wel, dus het zal Vance worden met Trump vanuit Mar-a-Lago op de achtergrond.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:04 schreef sp3c het volgende:
Ding is dat we tijdens Trump zijn termijn daar nooit klaar voor kunnen zijn
En daarna zal het plan wel snel in een hele koude vriezer verdwijnen
Ursula's Europa is veel te woke om oorlog te voeren. Gaat hem niet worden denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Als we in Europa alles op alles zetten om economisch en militair onafhankelijk van de VS te worden kunnen we natuurlijk de VS de oorlog verklaren als Trump Groenland pakt, wat zeggen jullie? Zijn we zo ver om te gaan vechten voor de Internationale Rechtsorde en onze normen en waarden.
GEwoon een paar NOEKS op de USA gooien.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Als we in Europa alles op alles zetten om economisch en militair onafhankelijk van de VS te worden kunnen we natuurlijk de VS de oorlog verklaren als Trump Groenland pakt, wat zeggen jullie? Zijn we zo ver om te gaan vechten voor de Internationale Rechtsorde en onze normen en waarden.
Vance is volgens mij een nog slechtere keuze dan Harrisquote:Op maandag 5 januari 2026 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat termijnen Trump niet heel veel zeggen, zijn eigen leeftijd wel, dus het zal Vance worden met Trump vanuit Mar-a-Lago op de achtergrond.
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik weet dat Trump niet verkiesbaar ia 11-2028
Gebruik nou eens geen termen meer die je niet eens kunt spellen..quote:Op maandag 5 januari 2026 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik zou er niet a apriori van uitgaan dat Tim Walz of Pelosi gekozen wordt.
Heb je dat nog nooit gegeten dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gebruik nou eens geen termen meer die je niet eens kunt spellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |