Youth Watcherquote:Op zondag 11 januari 2026 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, als de Feyenoord Youth Watcher het zegt.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, als de Feyenoord Youth Watcher het zegt.
Dan rot je toch lekker op.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik merk alweer waarom ik liever niet te vaak in deze topicreeks kom.
Zou fijn zijn als die Ueda eens raak schiet anders dan in een grietquote:Op zondag 11 januari 2026 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We missen nu maar twee spelers als je naar de basis kijkt, als dit al zo dramatisch gaat worden als hier benoemd worden we echt nog 8ste.
Met andere woorden, 3 punten.
Bohhhhhquote:
Ik denk dat zijn moyenne op het veld hoger ligt dan jouw eigen moyenne met een griet.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als die Ueda eens raak schiet anders dan in een griet
Niemand, echt niemand, interesseert ditquote:Op zondag 11 januari 2026 12:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel leuk dat die Ueda de zwangerschap bekend maakt via een fotoshoot in Amsterdam.
Dat dacht ik na z'n goal tegen NEC eigenlijk al.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk was dit dw pop van de fles.
Je klinkt toch wat geagiteerd zo net na een doelpunt.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niemand, echt niemand, interesseert dit
Stinkend openluchtmuseum annex riool vol toeristen
Logisch dat hij zich daar thuis voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |