SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
En Geertje had ons al eerder beloofd dat de zon weer zou gaan schijnen in Nederland.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Juffrouw Jetten had ons terrasweer in januari beloofd
Is dat met voorgaande sneeuwval meegerekend? Hier is denk ik zeker 10cm gevallenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Als die storm op de juiste plek gaat vallen zou in het zuiden en oosten van Nederland vanaf donderdagavond tot vrijdag halverwege de middag wel eens 30-50cm sneeuw kunnen vallen
Nee, ik denk dat in potentie nieuwe sneeuw kan worden. Maar de modellen.zijn het nog niet eens.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is dat met voorgaande sneeuwval meegerekend? Hier is denk ik zeker 10cm gevallen
Dat zou wel echt EINDBAAS-niveau zijn. Laten we hopen dat het zo ver komt!quote:Op maandag 5 januari 2026 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Als die storm op de juiste plek gaat vallen zou in het zuiden en oosten van Nederland vanaf donderdagavond tot vrijdag halverwege de middag wel eens 30-50cm sneeuw kunnen vallen
Nou dat ongeval op de A27 ziet er niet best uitquote:Op maandag 5 januari 2026 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minder leuk als die snelweg is afgesloten en dat je daar 3 uren vast staat.
ik hoop hetquote:Op maandag 5 januari 2026 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Tsja, als je in een sector werkt waar je verplicht op werk moet komen dan is het niet anders toch? Zorg, b.v.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het mooi om te zien, maar het is wel godsgeklaagd dat driekwart van Nederland vast loopt en er ondanks waarschuwingen stuntpiloten alsnog de weg op gaan.
Nee zo bedoel ik dat ook niet, ik heb het dus over mensen die niet moeten, maar wel gaanquote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef DefKu het volgende:
[..]
Tsja, als je in een sector werkt waar je verplicht op werk moet komen dan is het niet anders toch? Zorg, b.v.
Veel nieuwe films dusquote:Op maandag 5 januari 2026 13:14 schreef butz0rs het volgende:
Bij het NOS journaal: Schiphol bijna helemaal plat, er wordt gewaarschuwd voor fake taxis
Ik vraag het even na: momentquote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef Starhopper het volgende:
Dikke sneeuwbui boven terschelling nu als ik buienradar zie
Er zijn ongemakken, maar winterse taferelen worden door de meesten best gewaardeerd!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef fotostarter het volgende:
Hier in Wijchen al weer ruim een uur flinke sneeuw.
Ben er wel klaar mee
Krantenbezorgers, postbezorgers.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef DefKu het volgende:
[..]
Tsja, als je in een sector werkt waar je verplicht op werk moet komen dan is het niet anders toch? Zorg, b.v.
Er is echt extreem veel geannuleerd vandaag. Hopelijk landt het vliegtuig dat ons morgen weg moet brengen, nog wel vanavond...quote:Op maandag 5 januari 2026 13:14 schreef butz0rs het volgende:
Bij het NOS journaal: Schiphol bijna helemaal plat, er wordt gewaarschuwd voor fake taxis
Snil bedoel jequote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef fotostarter het volgende:
Hier in Wijchen al weer ruim een uur flinke sneeuw.
Ben er wel klaar mee
De lucht is er diepgrijs, maar er valt niets in Formerumquote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef Starhopper het volgende:
Ben er wel snil mee?quote:
1979 all over again? 80 cm destijds...quote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef Starhopper het volgende:
80cmquote:Op maandag 5 januari 2026 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1979 all over again? 80 cm destijds...
Dan moet er nu nog heel wat meer gaan gebeuren. Maar wie weet!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1979 all over again? 80 cm destijds...
Hoe is het in het Haerlemsche?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dan moet er nu nog heel wat meer gaan gebeuren. Maar wie weet!
Het ego van Geert zit de zon in de weg... gelukkig loopt hij altijd snel wegquote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En Geertje had ons al eerder beloofd dat de zon weer zou gaan schijnen in Nederland.
quote:
En dan heb je ook nog dat klotecarnavalquote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Eightyone het volgende:
Typisch dat wij hier qua weer zo vaak in een relatief slecht gebied zitten.
Afgezien van onweer dan, want dat gaat weer vaak om deze regio (N-O Brabant) heen.
Moet je naar de driehoek komen. Nooit onweer, nooit sneeuw des doods, immer teleurstelling.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Eightyone het volgende:
Typisch dat wij hier qua weer zo vaak in een relatief slecht gebied zitten.
Afgezien van onweer dan, want dat gaat weer vaak om deze regio (N-O Brabant) heen.
Ja maar IK MOET dit en dat en IK WIL NIET aanpassen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het mooi om te zien, maar het is wel godsgeklaagd dat driekwart van Nederland vast loopt en er ondanks waarschuwingen stuntpiloten alsnog de weg op gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |