abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219775846
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef incel het volgende:

[..]
Ik sta constant achter hetzelfde punt dat ik maak en zeg alleen dat je gewoon ontzettend dom bent als je jezelf in een dergelijke situatie klem lult omdat het je vroeg of laat in je kont komt bijten.

Als je bekent een strafbaar feit gepleegd te hebben en jezelf ook nog eens daarmee hebt verwond dan zal ik niet blind vertrouwen op artsen hun beroepsgeheim. Zeker niet als dit mogelijk grote financiele gevolgen heeft voor je verzekering.
Ja, je hebt nu al een aantal keer aangetoond dat je niet snapt hoe het in medisch opzicht werkt en de rol van de zorgverzekering die een behandeling vergoedt. Ik zou het gewoon houden bij lontjes aansteken en de moeilijke dingen laten voor wat ze zijn.
Dit, dus.
pi_219775856
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, je hebt nu al een aantal keer aangetoond dat je niet snapt hoe het in medisch opzicht werkt en de rol van de zorgverzekering die een behandeling vergoedt. Ik zou het gewoon houden bij lontjes aansteken en de moeilijke dingen laten voor wat ze zijn.
Nou ik snap dat dus wel. De arts beoordeelt en behandelt de wond en de zorgverzekering kijkt of het legaal of niet legaal vuurwerk was.

Denk dat jij als patient gewoon lekker de professionals moet laten doen wat ze het beste kunnen en het jezelf niet onnodig moeilijk moet maken door strafbare feiten te bekennen.
pi_219775862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:09 schreef incel het volgende:

[..]
Nou ik snap dat dus wel. De arts beoordeelt en behandelt de wond en de zorgverzekering kijkt of het legaal of niet legaal vuurwerk was.
Uh, nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219775898
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Uh, nee.
Dan staat wel in dat artikel
pi_219775902
de grote mondjes doen liever een grote mond ipv het uit te leggen
pi_219775905
quote:

[..]

Denk dat jij als patient gewoon lekker de professionals moet laten doen wat ze het beste kunnen en het jezelf niet onnodig moeilijk moet maken door strafbare feiten te bekennen.
Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee
Dit, dus.
pi_219775915
quote:
Arbeidsongeschikt geraakt door illegaal vuurwerk?
Vorig jaar was er een rechtszaak waarbij het ging om iemand die arbeidsongeschikt raakte nadat er illegaal vuurwerk in zijn hand was ontploft tijdens een feestje op het werk. Een collega had het vuurwerk rond laten gaan en de man had het daarop aangestoken en te laat losgelaten. De man verloor daarbij al zijn vingers. Zijn arbeidsongeschiktheidsverzekeraar weigerde in eerste instantie een uitkering te verstrekken wegens roekeloos gedrag, maar de rechter besliste uiteindelijk dat de verzekeraar dat toch moest doen. De rechter vond het namelijk belangrijk dat de man het vuurwerk niet zelf had aangeschaft en dat hij ook niet wist hoe explosief het was. Deze zaak toont wel aan hoe groot de gevolgen kunnen zijn van het spelen met illegaal vuurwerk. Let dus goed op wat u of uw kinderen doen.
Deze had achteraf geluk, maar ik zou het risico niet nemen.

"Oh ja natuurlijk meneer de dokter, ik heb een cobra aangeschaft via snapchat omdat ik graag een harde bom wilde horen. Ja nu liggen mijn vingers eraf. Maar het kwam dus door de illegale cobra die ik heb aangeschaft en zelf heb afgestoken, heeft u zo genoeg informatie van me? Schrijf het ook maar in mijn medisch dossier."

What could go wrong :')
pi_219775922
Dat pyrovolk is echt zeldzaam achterlijk hè?
Dit, dus.
pi_219775938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:15 schreef Buitendam het volgende:
Achterdochtig, zo blijkt. De Wesleys van deze wereld verwarren een verhoorkamer niet zelden met een bezoek aan een arts.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:17:29 #85
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775941
quote:
iK wIl gEwOoN kNalLeN11!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219775949
quote:
als jij het zegt knul
pi_219775962
quote:
Welk punt denk je nu te maken?
pi_219776346
quote:

[..]

Ook als jij bewust met vol verstand van een brug springt wordt die zorg gewoon vergoed door een zorgverzekeraar. Of als jij door strafbaar handelen gewond raakt.

De zorgverzekering kijkt niet naar oorzaak.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219776355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ook als jij bewust met vol verstand van een brug springt wordt die zorg gewoon vergoed door een zorgverzekeraar. Of als jij door strafbaar handelen gewond raakt.

De zorgverzekering kijkt niet naar oorzaak.
Volgens mij is het niet strafbaar of verboden om jezelf wat aan te doen in Nederland.
pi_219776412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:14 schreef incel het volgende:

[..]

"Oh ja natuurlijk meneer de dokter, ik heb een cobra aangeschaft via snapchat omdat ik graag een harde bom wilde horen. Ja nu liggen mijn vingers eraf. Maar het kwam dus door de illegale cobra die ik heb aangeschaft en zelf heb afgestoken, heeft u zo genoeg informatie van me? Schrijf het ook maar in mijn medisch dossier."

Gaat dit over een zorgverzekering denk je?
(Als je de tweede alinea goed leest kan je het antwoord misschien vinden)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219776422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:56 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij is het niet strafbaar of verboden om jezelf wat aan te doen in Nederland.
Exact!!

Dus zal de zorgverzekeraar gewoon vergoeden, ONGEACHT de oorzaak en of die illegaal is of niet.
pi_219776456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Exact!!

Dus zal de zorgverzekeraar gewoon vergoeden, ONGEACHT de oorzaak en of die illegaal is of niet.
Tenzij het dus opzettelijk op je eigen schuld was. Wat een rechter wel vond nadat een zorgverzekering een claim in eerste instantie weigerde. Omdat hij een goede advocaat had. Maar ik zou dat risico niet blijven nemen. Als je gewoon opzettelijk iets fout doet hoeven verzekeringen in sommige gevallen niet uit te keren. Ik zou mezelf in ieder geval niet veilig wanen met illegaal vuurwerk om deze redenen.
pi_219776474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:04 schreef incel het volgende:

[..]
Tenzij het dus opzettelijk op je eigen schuld was. Wat een rechter wel vond nadat een zorgverzekering een claim in eerste instantie weigerde. Omdat hij een goede advocaat had. Maar ik zou dat risico niet blijven nemen. Als je gewoon opzettelijk iets fout doet hoeven verzekeringen in sommige gevallen niet uit te keren. Ik zou mezelf in ieder geval niet veilig wanen met illegaal vuurwerk om deze redenen.
Sorry maar je bent echt een ezel. Het artikel wat je postte spreekt over een ARBEIDSONGESCHIKTHEIDSVERZEKERING. Dat is een hele andere verzekering dan een ZORGVERZEKERING.
pi_219776486
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:04 schreef incel het volgende:

[..]
Tenzij het dus opzettelijk op je eigen schuld was. Wat een rechter wel vond nadat een zorgverzekering een claim in eerste instantie weigerde.
:D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219776490
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:06 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Sorry maar je bent echt een ezel. Het artikel wat je postte spreekt over een ARBEIDSONGESCHIKTHEIDSVERZEKERING. Dat is een hele andere verzekering dan een ZORGVERZEKERING.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Caland het volgende:

[..]
:D :')
Zorgverzekering, arbeidsongeschiktheidverzekering. Het gaat er dus om dat je gezeik kan krijgen.
pi_219776527
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 00:46 schreef mschol het volgende:

[..]
met degelijke opvoeding, zal die dat niet afsteken
[..]
dat is prima mogelijk hoor, sterker nog het is VEEL simpeler dan vroeger :D
Bullshit. Kinderen zoeken juist die grenzen op en gaan er overheen. Dat is hoe ze leren. Ken geen kind wat keurig binnen de lijntjes blijft.
pi_219776530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef incel het volgende:

[..]
[..]
Zorgverzekering, arbeidsongeschiktheidverzekering. Het gaat er dus om dat je gezeik kan krijgen.
Bij een arbeidsongeschiktheidsverzekering geloof ik best dat je gezeik kan krijgen als je een claim doet vanwege een (illegaal)vuurwerkongeval ja. Want de verzekeraar eist dat je eerlijk bent. En allicht is er een uitsluiting voor letsel als gevolg van strafbare handelingen of roekeloosheid.

Maar die arbeidsongeschiktheidsverzekeraar gaat niet het ziekenhuis bellen waar jij die nacht behandeld bent met de vraag wat de dokter in jouw dossier heeft genoteerd.
pi_219777053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:14 schreef incel het volgende:

[..]

Dan geldt dat net zo goed ook als je je been breekt tijdens het mountain biken. Ook eigen risico.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219784992
Hopla, zojuist vergadering hier in onze gemeente gehad.

Zoals ik al eerder zei, geen meldingen bij oud en nieuw hier van de brandweer, politie en ambulance.
Niks, helemaal niks.

Schade, negen prullenbakken. Ze hadden er al oude opgehangen voor de zekerheid, _O- .

Burgemeester heeft genoten van het vuurwerk, de inzet van onze jongerengroepen en de communicatie vooraf. Enfin, wij gaan volgend jaar weer lekker knallen met zijn allen.

Maar wij hebben geen AZC, geen groepen buitenlanders, wilden ze wel. Want dat moest volgens de spreidingsbeleid, maar COA vond onze gemeente niet geschikt, ^p^ _O-

Heerlijk.

Onze ziekenhuizen in de regio, nul incidenten. Nul!
pi_219785053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopla, zojuist vergadering hier in onze gemeente gehad.

Zoals ik al eerder zei, geen meldingen bij oud en nieuw hier van de brandweer, politie en ambulance.
Niks, helemaal niks.

Schade, negen prullenbakken. Ze hadden er al oude opgehangen voor de zekerheid, _O- .

Burgemeester heeft genoten van het vuurwerk, de inzet van onze jongerengroepen en de communicatie vooraf. Enfin, wij gaan volgend jaar weer lekker knallen met zijn allen.

Maar wij hebben geen AZC, geen groepen buitenlanders, wilden ze wel. Want dat moest volgens de spreidingsbeleid, maar COA vond onze gemeente niet geschikt, ^p^ _O-

Heerlijk.

Onze ziekenhuizen in de regio, nul incidenten. Nul!
En welke gemeente hebben we het dan over?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')