Nou, ik ga vriendinlief er maar alvast op voorbereiden dat ik woensdagochtend niet in Innsbruck arriveer.quote:
Ik woon niet in een dorp, en in het land waar die sneeuwval normaal is.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog nooit buiten je dorp geweest begrijp ik.
Even aangepastquote:Op maandag 5 januari 2026 11:04 schreef monkyyy het volgende:
Het vreselijke Fryslân is onbegaanbaar, vandaag werk ik dus thuis
Nee das avontuur en leuk spannend als je maar genoeg afstand houdt en je snelheid aanpast.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:10 schreef theunderdog het volgende:
Zeg gerust: 'haha Nederlanders zijn niets gewend'. Maar ik moet zo de weg op, en heb zomerbanden. Ik vind dat dus helemaal niet grappig he...
Vrijdag ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woensdag volgens de berichten. Het wordt CHAOS
@:Pisces29
Dat is alweer een oude kaart, hier in w-brabant ligt al zeker een paar cm meerquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio '23 km file hier, 26km file daar'![]()
Mijn god zegquote:Noordeloos - knp. Eemnes
+ 73 min
36 km
Stilstaand verkeer.
Leuk? avontuur? snelheid aanpast? gisteren moest ik dat ook al, en kon niet eens remmen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee das avontuur en leuk spannend als je maar genoeg afstand houdt en je snelheid aanpast.
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag en maandag 9 en 10 graden. Dan is het gelukkig snel gedaan met die zooi.
Ik hoop op de bovenste.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Modellen zijn het niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |