Ja dus?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws maar ik zie in die grafiek wel de laagste lijn sinds 2021 bij het begin.
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha zeg alleen wat zo op de maandagochtendquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja dus?
Joh ga jij lekker alvast naar de panic room
Toiletpapier hoarder gespotquote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha zeg alleen wat zo op de maandagochtend
Dit zegt echt iedereen die zich wel druk maakt.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef hollandia02 het volgende:
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha
Snowmageddon.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:56 schreef Dutch_view het volgende:
Situatie op de Ring Amsterdam
[ afbeelding ]
Haha, me too!quote:Op zondag 4 januari 2026 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik blijf veilig op de bank onder mijn dekentje
Als het geen bladeren zijn dan blijkbaar de sneeuw!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Treinverkeer in de randstad ligt echt plat zowat.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-een-jaar~aeb48d2c/quote:Op maandag 5 januari 2026 10:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als het geen bladeren zijn dan blijkbaar de sneeuw!
Is de NS al eens in de leer geweest in Oostenrijk of Zwitserland? Blijkbaar nog niet....
Daar is het dan al weer veel te warm voor. Is gewoon koude, natte regen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:19 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook naar te kijken. Hier in Flevoland wordt 19mm neerslag verwacht … als dat in de vorm van sneeuw is dan 🥳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |