Fregglesquote:Op donderdag 2 april 2026 05:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Sweet memories
Ik heb een dvd
Daar hadden we vroeger een heel vies liedje van toen ik op school zat 😬😬 Ik weet niet of ik de enige ben hier?quote:
Ik kan me die zo gauw niet herinnerenquote:Op donderdag 2 april 2026 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar hadden we vroeger een heel vies liedje van toen ik op school zat 😬😬 Ik weet niet of ik de enige ben hier?
Ohhh dit herinner ik me nog welquote:Op donderdag 2 april 2026 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan me die zo gauw niet herinneren
Maar dat is ook wel heeeel lang geleden
Maar sunny tochquote:Op donderdag 2 april 2026 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar hadden we vroeger een heel vies liedje van toen ik op school zat 😬😬 Ik weet niet of ik de enige ben hier?
Freggles opgelet, n*uken in een stapelbed. Drie keer op en neer, morgen doen we het nog een keer. En dan dezelfde melodie nemen als de Freggles tune.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Freggles opgelet, n*uken in een stapelbed. Drie keer op en neer, morgen doen we het nog een keer. En dan dezelfde melodie nemen als de Freggles tune.
Niet echt heel boeiend, maar als kind zijnde vond ik dat wel interessant. Kinderen van nu vinden dat zelfs niet meer interessant denk ik
En het beddengoed buiten in de zo'n laten drogen. Heerlijk die geur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Het fantastische weer nu
Volle bak zon, een strakblauwe hemel, een heerlijke 17 graden, en lammetjes in de wei
Wat wil je nog meer
Nou vooruit, lammetjes in de oven![]()
Behalve als boer Harm met zijn giertank langs rijdtquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:06 schreef knoopie het volgende:
[..]
En het beddengoed buiten in de zo'n laten drogen. Heerlijk die geur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |