Dat zijn dan asielzoekers geweest denk ik, want pinguïns zie ik toch voornamelijk op het zuidelijk halfrondquote:
Verkeerde poolquote:
Welke pinguins?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat zijn dan asielzoekers geweest denk ik, want pinguïns zie ik toch voornamelijk op het zuidelijk halfrond
Bewijst alleen maar opnieuw wat een gebrek aan historisch besef die clown heeft.quote:
Deze begrijp ik even niet. Zat er een hond in de auto van die geëxecuteerde vrouw?quote:
Ik vind 'm ook lastig te interpreteren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Deze begrijp ik even niet. Zat er een hond in de auto van die geëxecuteerde vrouw?
Ja op de achterbankquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Deze begrijp ik even niet. Zat er een hond in de auto van die geëxecuteerde vrouw?
Klopt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook wat dat ze dat zelf in het witte huis niet wetenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Pinguin zitten op de Zuidpool
Dit wordt nog lachen.quote:
Die stond er al. Zie post #164quote:
Die is eigenlijk wel héél sterkquote:
Kijk eens terug naar post#183?quote:
Dry January duurt lang.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |