Thanks, Obamaquote:
Ik dacht dat dat links Stephan Miller was, ze zouden wel broers kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:01 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck me, is nog waar ook.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Knut_Hamsun
Milli Vanilliquote:Op zondag 18 januari 2026 12:10 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn dan asielzoekers geweest denk ik, want pinguïns zie ik toch voornamelijk op het zuidelijk halfrondquote:
Verkeerde poolquote:
Welke pinguins?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat zijn dan asielzoekers geweest denk ik, want pinguïns zie ik toch voornamelijk op het zuidelijk halfrond
Bewijst alleen maar opnieuw wat een gebrek aan historisch besef die clown heeft.quote:
Deze begrijp ik even niet. Zat er een hond in de auto van die geëxecuteerde vrouw?quote:
Ik vind 'm ook lastig te interpreteren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Deze begrijp ik even niet. Zat er een hond in de auto van die geëxecuteerde vrouw?
Ja op de achterbankquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Deze begrijp ik even niet. Zat er een hond in de auto van die geëxecuteerde vrouw?
Klopt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook wat dat ze dat zelf in het witte huis niet wetenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Pinguin zitten op de Zuidpool
Dit wordt nog lachen.quote:
Die stond er al. Zie post #164quote:
Die is eigenlijk wel héél sterkquote:
Kijk eens terug naar post#183?quote:
Dry January duurt lang.quote:
Een variant op post #165quote:
En vanuit de andere kant staat er: 'woke' 'woke' 'antifa' 'woke' 'communist' 'radical left' 'woke' etcquote:
Die Patel is idd wel een van de grootste clowns.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |