SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
mijn Ninja stond altijd op het fornuis. Maar toen ik mn elektrische kookplaat had gekocht is er minder noodzaak gekomen in het gebruik. Dus staat hij gewoon in de bijkeukenkast en haal ik hem er uit als ik hem nodig had en plaats hem op de kookplaat.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee teveel gedoetjes, lomp groot ding dat ik niet op het aanrecht ga zetten en dus in de kast terug heb gezet
Er ligt hier helemaal geen sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:25 schreef Karzai het volgende: iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
![]()
Ah ja ik geloof best dat dat met je schouder wat onhandig isquote:
Het zal waarschijnlijk beperkt blijven.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja ik geloof best dat dat met je schouder wat onhandig is
Ga je complete beweging terug krijgen in je schouder trouwens of zal het beperkt blijven na genezen?
Meh dat is mooi kak zeg.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk beperkt blijven.
gezellige schoonmaakhulpquote:Op zondag 4 januari 2026 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
https://www.kakhiel.nl/po(...)berichten-14-screens
maar hoe is het afgelopen danquote:Op zondag 4 januari 2026 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
https://www.kakhiel.nl/po(...)berichten-14-screens
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk beperkt blijven.
Jeetje. Vervelend.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh dat is mooi kak zeg.
Kan je dus niet mee gaan sporten met mij buiten. Jammer.
Je klok staat niet goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:13 schreef Karzai het volgende:
Deze kan alles hete lucht oven is in principe hetzelfde als een airfryer, magnetron en grill
[ afbeelding ]
Ja. Dacht ik al dat je dat zeer jammer zou vindenquote:
zie jij er een datum bij staan?quote:
ja dat klopt, te lui om het boekje door te nemen, tis wel goed zoquote:Op zondag 4 januari 2026 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je klok staat niet goed.
[..]
Ja. Dacht ik al dat je dat zeer jammer zou vinden
Ja dat kan eigenlijk nietquote:
die klopt hier ook nietquote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan eigenlijk nietOvenklok is de belangrijkste klok in huis
ik heb die van mij altijd uit staan.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ow dat is bij mij de laptopquote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat klopt, te lui om het boekje door te nemen, tis wel goed zo
Het is bijna de enige klok in huis.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een gewone klok, die staat geloof ik nog op zomertijdquote:Op zondag 4 januari 2026 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die klopt hier ook niet
is de enige zichtbare klok in huis hier..
verder: PC/smartphone, en die staan altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |