Als je het communisme aanhangt dan ben je dat meestal ook wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet wel een totaaldebiel zijn als je hierin gaat meelopen.
Ze weten niet eens waar Venezuela ligt...quote:Op zondag 4 januari 2026 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zal je zien dat de mensen in die demonstratie nog nooit een Venezolaan in het echt gesproken heeft
Als het een land a la scandinavie was met weinig corruptie en shit vond ik het nog anders maar nu...
Meneer heeft hier nota bene Hamas meermaals zitten legitimeren. Hamas bracht recent nog een rapport uit waarin men de aanslagen van 7 oktober 2023 op Israël ontkende, dit werd door bianconeri weggezet als 'feitelijk'. En dan nu weer doodleuk pretenderen dat het hem om mensenrechten gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hamas ontbreekt in dat rijtje, naast nog een hele lijst aan terreurbewegingen en dictators.
Integendeel, BBB en PVV zeker niet. Zulke mensen vinden we vooral terug bij partijen zoals BIJ1, PvdD en GL-PvdA (en voor een deel D66). Dáár stemt een type mens op dat een blok aan het been van de samenleving vormt en keer op keer uit lijkt te zijn op het doelbewust ondermijnen van een veilig en functionerend land, ten faveure van kosmopolitisme, Europeanisme en alles dat niet-Westers en niet blank is.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kijk maar naar de verkiezingsuitslagen van PVV, FvD en BBB van de laatste jaren. En het wegstemmen van de Okapi ipv de Beunhaas.
volgens mij is die demo anti-imperialistisch, ook niet expliciet voor maduro.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De insteek van deze demonstratie is verkeerd. Hij zou anti-VS/Trump moeten zijn, niet pro-Venezuela/Maduro.
er zijn maar weinig fatsoenlijke mensen in Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een zeldzaam stomme commentaren weer hier. Ieder fatsoenlijk mens ziet dat de VS hier ver over een grens is gegaan (letterlijk en figuurlijk). Nu zwijgen of (nog erger) een protest belachelijk maken of zelfs deze agressie steunen en goedkeuren plaatst je automatisch aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Als ik zo’n überfatsoenlijk mens was, dan was ik dit landje al lang ontvlucht.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
er zijn maar weinig fatsoenlijke mensen in Nederland
Dat is wel heel kort door de bocht.quote:
Waarom zou je als fatsoenlijk mens weg willen uit een van de beste landen ter wereld?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als ik zo’n überfatsoenlijk mens was, dan was ik dit landje al lang ontvlucht.
Maar…
Waar kunnen die mensen dan naar toe?
Interpreteer mijn post als puur sarcasme en neem het aub niet persoonlijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Waarom zou je als fatsoenlijk mens weg willen uit een van de beste landen ter wereld?
NB wel goed opletten, ik zeg niet dat pro maduro demonstranten fatsoenlijk zijn, die zijn net zo gek als trumpers. het ging in de reactie van Vetinari om fatsoen, dat het fatsoenlijk is om demonstraten voor vrede niet belachelijk te maken en om niet onwettige imperialistische acties toe te juichen.
maduro uit de weg ruimen was niet om de arme Venezuelaantjes te bevrijden , maar om olie
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wanneer stonden die moraalridders te protesteren dan tegen Maduro?
Geen van beide, Venezolanen gaan juichend de straten op na decennialange onderdrukking. Waarom moet er dan nota bene geprotesteerd worden tegen degenen die hen bevrijd hebben?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De insteek van deze demonstratie is verkeerd. Hij zou anti-VS/Trump moeten zijn, niet pro-Venezuela/Maduro.
Omdat grote boze witte man uit het westen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen van beide, Venezolanen gaan juichend de straten op na decennialange onderdrukking. Waarom moet er dan nota bene geprotesteerd worden tegen degenen die hen bevrijd hebben?
Anti-Westerse Westerlingen, het blijft een bijzonder fenomeen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat grote boze witte man uit het westen.
Te lang in vrijheid geleefd. Worden mensen niet snuggerder van.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Anti-Westerse Westerlingen, het blijft een bijzonder fenomeen.
Eerlijk is eerlijk. Het is natuurlijk niet goed te praten op de wijze waarop. Het geeft ook een vrijbrief aan andere landen om soortgelijke acties te doen in het kader van 'bevrijding'. China kan straks ook een poging doen om Taiwan te 'bevrijden' en met het vingertje naar de U.S. wijzen als die het veroordelen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen van beide, Venezolanen gaan juichend de straten op na decennialange onderdrukking. Waarom moet er dan nota bene geprotesteerd worden tegen degenen die hen bevrijd hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo geeft dit specifieke geval een vrijbrief? Machtige staten interveniëren al millennia in zwakkere staten en zijn er hypocriet over.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Het is natuurlijk niet goed te praten op de wijze waarop. Het geeft ook een vrijbrief aan andere landen om soortgelijke acties te doen in het kader van 'bevrijding'. China kan straks ook een poging doen om Taiwan te 'bevrijden' en met het vingertje naar de U.S. wijzen als die het veroordelen.
Ik snap wel dat het voor de mensen in Venezuela een grote opluchting zal zijn als je jarenlang onder een corrupt regime geleefd hebt. Ik hoop dan ook dat het nu beter gaat worden voor de mensen daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |