quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef Schanu het volgende:
Wij kunnen er ook wel eens om lachen hoor. Jewel kan taal enorm letterlijk nemen, dan leidt vaak tot leuke misverstanden en opmerkingen waar we om kunnen lachen
Weten jullie nog die wel of niet speeldate voor aankomende vrijdag?Je spoiler is herkenbaar @Schanu. Nu zijn wij het regelen van speeldates al wel voorbij, maar het is zo herkenbaar wat je schrijft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Precies, het is gewoon onbeschoft!quote:Op zondag 29 maart 2026 20:58 schreef -Spring het volgende:
Ook als ik geen 'special needs-kind' zou hebben, zou me dit buitengewoon slecht vallen, Schanu.
Eens, ik zou er het liefst ook wat van zeggen. Dat dit voor ons zo niet werkt, dan liever geen speeldate dan op deze ronduit vage manier. Maar als ik dat doe, krijg ik echt ruzie met mijn vrouw en dat wil ik niet. Dus het voelt als kiezen uit 2 kwaden. En dan kies ik het liefst voor de lieve vrede en vrijdag afwachten. Misschien loopt het zo verkeerd dat vrouwlief een volgende keer wel accepteert als ik er wat van zeg. Of misschien loopt het hartstikke goed en valt het dus wel mee. Misschien komt er wel helemaal geen 2e speeldate, die kans acht ik op dit moment redelijk grootquote:Op zondag 29 maart 2026 21:34 schreef Vanyel het volgende:
Zal ik maar aansluiten in de rij?
Eerlijk gezegd heb ik bijna nog meer moeite met er niks van zeggen en geen grenzen stellen dan met het gedrag op zich. Als het eerste niet gebeurde, zou het tweede imo vanzelf uitdoven.
Verrassend genoeg stuurde de moeder die ochtend nog een berichtje dat hij tussen 12.45 en 13.00 uur zou komen. Gelukkig toch nog duidelijkheid en dat was fijn en nodig ook, want Jewel hing de hele ochtend tegen een meltdown aan zei vrouwlief omdat ze het zo ontzettend spannend vond.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:07 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die speelafspraak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ik merk dat ik een beetje cynisch begin te worden door de hele situatie. Merkte met Pasen in een wat groter gezelschap ook dat ik niet zo goed weet hoe vragen te beantwoorden. Maar als ik probeer het luchtig te houden dan komt het er dus cynisch uit. Vind ik eigenlijk niet zo leuke eigenschap![]()
Gelukkig heeft mijn schoonmoeder het antwoord op alles: gewoon positief blijven, dan kom alles goed.Wat ontzettend vervelend dit, sowieso betweterigheid van de bovenste plank en waarom moet alles altijd vergeleken worden... Iedereen en iedere situatie is anders, als het als stukje (h)erkenning wordt gebruikt dan heb je er tenminste nog wat aan maar dit voelt alsof het enorm wordt gebagatelliseerd. En dat moet pijn doen bij jullie, bovenop alle pijn die er toch al zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte!
Ja die hebben we maar gebruiken we eigenlijk nooit omdat het zo overdreven voelt. Maar misschien moeten we dat inderdaad maar eens gaan proberen, kwaad kan het sowieso niet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:31 schreef Kyara het volgende:
Aah wat lief Schanu! Fijn dat mensen dan ook mee kunnen denken. Hebben jullie trouwens ook al de zonnebloem keycord? Dat kan ook helpen dat mensen iets sneller zien dat er iets meer speelt dan een "opstandig" kind. In elk geval wordt het steeds bekender bij medewerkers. Ze zal hem misschien niet willen dragen maar vastknopen aan de bolderkar oid?
Lieve schat. Het zonnebloemkoord is zeker niet overdreven, en al helemaal niet in jullie situatie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:41 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja die hebben we maar gebruiken we eigenlijk nooit omdat het zo overdreven voelt. Maar misschien moeten we dat inderdaad maar eens gaan proberen, kwaad kan het sowieso niet.
Bij mij hangt hij aan m'n ov chipkaart. Voorkomt een hoop gezeik over fatsoensnormen als ik wordt gecontroleerd door de ns.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |