Ja dat is hem. Ik heb even haar feed doorgescrold en in een post van 4 oktober zie je de oude keuken met die groene tegels. Dus nu weten we ook precies waar zij wonen 😂quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:00 schreef AppelsEieren het volgende:
Bodanae van Broodjedunner showt haar tuin in sneeuw; heeft ze het huis van Wendy gekocht ? Lijkt er mega veel op met kas!?
Klopt en dat vind ik ook echt goed! Zeker gezien haar ziekte bewonderenswaardig. Maar als je besluit zoiets te doen, heb je dan echt geen enkele euro over voor een overnachting of een kopje koffie met wat lekkers? Want dat was wat Judith toen deed: overal en nergens gratis slapen, pas een goed hotel nemen als iemand anders dat voor haar betaalde en via bam.isabelle een tikkie voor lekkers voor onderweg. In korte tijd werd daar al iets van ¤800,- voor opgehaald en daar heeft ze riant van geleefd. Terwijl je dus, zeker weer met de story’s van vandaag, overal aan kunt zien dat ze genoeg eigen geld heeft. Ik kan er heel slecht tegen als mensen te gierig zijn om hun eigen geld aan iets uit te geven, maar dat ze wel helemaal los gaan als een ander voor ze betaalt. Een beetje zoals die mensen die een tosti kaas als lunch nemen als ze zelf moeten betalen en een flinke maaltijdsalade als iemand anders voor ze betaalt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nou het fietsen deed ze voor een goed doel en daar heeft ze veel geld mee opgehaald!
Nou niet normaal. En ook van alles op de groei. Ik irriteer me ook aan outfit lookjes van de baby die zelfs al schoenen aan krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
@:AppelsEieren over Bo gesproken. Wat een koopverslaving heeft zij ook he? Vooral die Vinted pakketjes: bizar!
Ik zie haar soms op TikTok, maar vind haar content zo ontzettend leeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
@:AppelsEieren over Bo gesproken. Wat een koopverslaving heeft zij ook he? Vooral die Vinted pakketjes: bizar!
Ah dat wist ik niet dat ze dat ook deed. Denk dat ze met het fietsen wel de gunfactor enorm gekregen heeft. Toen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:39 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Klopt en dat vind ik ook echt goed! Zeker gezien haar ziekte bewonderenswaardig. Maar als je besluit zoiets te doen, heb je dan echt geen enkele euro over voor een overnachting of een kopje koffie met wat lekkers? Want dat was wat Judith toen deed: overal en nergens gratis slapen, pas een goed hotel nemen als iemand anders dat voor haar betaalde en via bam.isabelle een tikkie voor lekkers voor onderweg. In korte tijd werd daar al iets van ¤800,- voor opgehaald en daar heeft ze riant van geleefd. Terwijl je dus, zeker weer met de story’s van vandaag, overal aan kunt zien dat ze genoeg eigen geld heeft. Ik kan er heel slecht tegen als mensen te gierig zijn om hun eigen geld aan iets uit te geven, maar dat ze wel helemaal los gaan als een ander voor ze betaalt. Een beetje zoals die mensen die een tosti kaas als lunch nemen als ze zelf moeten betalen en een flinke maaltijdsalade als iemand anders voor ze betaalt.
Misschien goed ook dat ze een keer geen spul koopt bij kidooz maar gewoon bij Wibra hema of what ever. Bizar veel kadootjes zijn het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:48 schreef Danielle_ het volgende:
En over die berg cadeaus bij Kyra: ik ben vooral in shock door de Wibra kinder make-up! Kyra, onze oermoeder, ze koopt meuk met allerlei toevoegingen voor haar kinderen??
Ik weet hier teveel van, maar het deel van de keuken tegen de muur zat er al in toen Wendy erin ging. Maar dat grote keukeneiland is op maat gemaakt en dat hebben ze ook weer verhuisd naar hun nieuwe huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:42 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Maar die keuken; ze stelt in een post van 4 okt met die voor en na fotos dat die keuken er al 8 jaar in zat. Huh? Ding was toch nieuw en op maat gemaakt voor fam. Wendy?
Hoe dan ook wat een compleet andere stijl hebben ze van het huis gemaakt. Nieuwe keuken is mij te donker maar het hele geheel vind ik heel mooi kleurrijk warm geworden! Mooi samenhangend ook alhoewel het kleiner oogt.
Ik weet nog dat Wendy ooit Daan Alferink had ingeschakeld, die vervolgens weinig deelde van alle posts erover van Wendy, maar dat zette toen ook weinig zoden aan de dijk.
Sjoe, dan gaat haar business ook goed. Pandje van over de miljoen toch, flinke verbouwing.netjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja dat is hem. Ik heb even haar feed doorgescrold en in een post van 4 oktober zie je de oude keuken met die groene tegels. Dus nu weten we ook precies waar zij wonen 😂
Ze is sowieso helemaal van het perfecte moederschap afgevallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:48 schreef Danielle_ het volgende:
En over die berg cadeaus bij Kyra: ik ben vooral in shock door de Wibra kinder make-up! Kyra, onze oermoeder, ze koopt meuk met allerlei toevoegingen voor haar kinderen??
Pas op met wat je zegt! Straks komt de psycholoog neonatoloog nog om de hoek kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:48 schreef Danielle_ het volgende:
Nou je hebt geluk, kijk snelquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:49 schreef Nieuwnestje het volgende:
Nog niks over NYE party in de boerderij, heeft dat uberhaupt wel plaatsgevonden hahahaha
Goh ja! Waar is die gebleven?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:22 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt! Straks komt de psycholoog neonatoloog nog om de hoek kijken
Klopt de mannen zijn man en zoon en spelen inderdaad een 16+ spel. (Laatst ook al en dochter mocht laatst meespelen met een spel waar ze van ging huilen 😲)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Bedoel dbm nou altijd dat haar man en zoon dat 16 jaar en ouder spel spellen? Kind hoort toch al te slapen
Of valt iemand anders onder de term de mannen..
Ik vond en vind het een heel donker huis. Komt mede door het lage plafond. Moet wel zeggen dat ik het nu mooier ingericht vind. Wendy had daar totaal geen gevoel voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:42 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Nou niet normaal. En ook van alles op de groei. Ik irriteer me ook aan outfit lookjes van de baby die zelfs al schoenen aan krijgt.
Maar die keuken; ze stelt in een post van 4 okt met die voor en na fotos dat die keuken er al 8 jaar in zat. Huh? Ding was toch nieuw en op maat gemaakt voor fam. Wendy?
Hoe dan ook wat een compleet andere stijl hebben ze van het huis gemaakt. Nieuwe keuken is mij te donker maar het hele geheel vind ik heel mooi kleurrijk warm geworden! Mooi samenhangend ook alhoewel het kleiner oogt.
Ik weet nog dat Wendy ooit Daan Alferink had ingeschakeld, die vervolgens weinig deelde van alle posts erover van Wendy, maar dat zette toen ook weinig zoden aan de dijk.
Maar hoe dan… gabby poppenhuis, troetelbeertjes ect allemaal en dan zo spel heel bijzonder en dan heb ik nog niet eens over de leeftijd voor wie het spel officieel is..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:30 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Klopt de mannen zijn man en zoon en spelen inderdaad een 16+ spel. (Laatst ook al en dochter mocht laatst meespelen met een spel waar ze van ging huilen 😲)
Zij kan zich toch met geen enkele fluflu vergelijken? Er is maar één met neusgaten en kruis filmpjes. En dat gemompel is ook uniek.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:34 schreef Lodelie het volgende:
Nog even over @:Sanneke, als zij veel op social media kijkt en zichzelf daarmee vergelijkt dan snap ik wel dat zij vindt dat ze op veel dingen "recht" heeft en zich achtergesteld voelt.
Social media is namelijk niet het echte leven, maar dat zal niemand haar wel vertelt hebben...
Maar die mensen werken er wel bij. Of doen heel veel voor hun social media.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:34 schreef Lodelie het volgende:
Nog even over @:Sanneke, als zij veel op social media kijkt en zichzelf daarmee vergelijkt dan snap ik wel dat zij vindt dat ze op veel dingen "recht" heeft en zich achtergesteld voelt.
Social media is namelijk niet het echte leven, maar dat zal niemand haar wel vertelt hebben...
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:28 schreef Maremare het volgende:
[..]
Alleen een foto. Krijg de indruk dat het niet echt een groots feest is geweest.
Nee, er is iets aan de handquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef slowie het volgende:
Die story van mb lijkt ook niet op de boerderij, was dit dan een feestje een andere avond?
Was dat overigens wel het plan? Had ze een feest aangekondigd?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, er is iets aan de hand
Feest lijkt niet te zijn doorgegaan.
Ik geloof haat verhaaltje ook niet van: van telefoonloze dagen, sneeuwpoppen bouwen, etc. Lijkt idd alsof er geen feest is geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef lila01 het volgende:
MW
Er is duidelijk iets aan de hand bij MW.
Het lijkt erop dat het grote feest met de hele boerderij vol met vrienden niet is doorgegaan.
Heibel in de tent?
Je ziet sowieso ouders en vrienden bijna niet meer.
En nu heeft ze het over telefoonloze dagen? MW, die van elk feestje talloze foto' s en filmpjes maakt?
Sinds Tim wat vriendschappen bekoeld?
Ja, een heel groots oud en nieuw feest, ook in de podcast besproken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Was dat overigens wel het plan? Had ze een feest aangekondigd?
Die was nog van Dubai.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef slowie het volgende:
Die story van mb lijkt ook niet op de boerderij, was dit dan een feestje een andere avond?
Yep, groot feest in de boerderie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, een heel groots oud en nieuw feest, ook in de podcast besproken.
Ja, een heel groots oud en nieuw feest, ook in de podcast besproken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Hyacinth het volgende:
Ik schrok ook van de telefoonloze dagen. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen
Ja, in de podcast vertelde ze dat er een groot feest zou zijn. Vrienden en kinderen zouden komen en iedereen kon blijven slapen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Geen terugkomst in Nederland, hereniging met de klaver, bij papa en mama langs, vrienden die een Gelukkig Nieuwjaar komen wensen. Niets, nada.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Hyacinth het volgende:
Ik schrok ook van de telefoonloze dagen. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen
Tim is nog niet zo goed in foto' s makenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef Lodelie het volgende:
De ene foto die MB post is ook nog eens enorm slecht! Dat is echt niks voor haar...
Ze had kennelijk niks beters.
Dat doet hij met 1 hand in zijn zak dus dat is ook lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:00 schreef lila01 het volgende:
[..]
Tim is nog niet zo goed in foto' s maken
Dat heeft Wendy gezegd toen ze bij AM was laatst.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Beppie12345 het volgende:
Wendy is helemaal verdwenen, vreemd.
Zie jij een feest (groots aangekondigd, huis vol etc.)?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef slowie het volgende:
Huh waar halen jullie uit dat het feest niet is doorgegaan?
Ja maar echt. Ik kan er bijna ook gewoon niet naar kijken. Dingen dubbel kopen en dan gewoon vergeten dat je het gekocht hebt? Ik hou ook van shoppen maar ik vind dit echt ver gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:34 schreef Earring het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |