Heb alleen nog een bloedmooie ambassadeuze nodig, dan gaat dit wel echt werken. Anyway, wat doe je morgen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ads zijn niet nodig, Fles kan gewoon sluikreclame in z'n travelsnacks proppen.
"Pizza in het hotelrestaurant was niet te hachelen. Kan volgende keer beter een Dr. Oetker Pizza Hawaii in de pingdoos gooien."
"Lekker met een flesje Heineken genieten van hoe het zwembad met 1 tegeltje per uur wordt gevuld!"
"Godverdomme bushalte bij dat kuthotel ligt er natuurlijk PRECIES DIT WEEKEND uit!Maar een Ubertje bestellen, die komen tenminste WEL overal!"
Goudmijn dit, je kunt je baan wel opzeggen @:dr_flash
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb alleen nog een bloedmooie ambassadeuze nodig, dan gaat dit wel echt werken. Anyway, wat doe je morgen?
Als je dat al kwijt kan op je site, waarom zou je dan meer ruimte moeten hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee 3906 foto's, gemiddels 21,1 per snack.
Niet dat jullie daar iets mee hoeven maar okee
ruimte is er zat en anders koop ik bij. Gaat erom dat ik het format kwijt moet kunnen. Een groot verhaal met tientallen foto's. En dan daarbij de mogelijkheid om te reageren en te liken. Maar schijnt dat dat met Wordpress kan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat al kwijt kan op je site, waarom zou je dan meer ruimte moeten hebben?
Denk dat het wel gaat meevallen als je weet hoe (met ondersteuning indien nodig).quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ruimte is er zat en anders koop ik bij. Gaat erom dat ik het format kwijt moet kunnen. Een groot verhaal met tientallen foto's. En dan daarbij de mogelijkheid om te reageren en te liken. Maar schijnt dat dat met Wordpress kan.
En tegenwoordig heb je zo iets van een blog-achtig iets draaien.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat al kwijt kan op je site, waarom zou je dan meer ruimte moeten hebben?
WordPressquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ruimte is er zat en anders koop ik bij. Gaat erom dat ik het format kwijt moet kunnen. Een groot verhaal met tientallen foto's. En dan daarbij de mogelijkheid om te reageren en te liken. Maar schijnt dat dat met Wordpress kan.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:31 schreef Molo het volgende:
Tevens graag nog aanvullende foto's en een review van het brood
*Kwijlt*quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voedzaam, lekker. Niet te droog.
turbojoeksen.smorgensindevroegte.nlquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil dan best een abo op forum.fles.nl kopen hoor
Je hebt een fiets tochquote:
Grindpadbergstrassequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
trouwens..
die onverharde straat was de zachtenbergstrasse?
Als aanwezige tijdens een travel voorrang?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil een premium abonnement en dat ik dan ook boekjes thuisgestuurd krijg.
Disclaimer: Premium abonnementen zijn niet vrij verkrijgbaar maar moeten vergund worden door @:dr_flash
Ja zulk brood is favoriet hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voedzaam, lekker. Niet te droog.
Nou dan komt er vanzelf een #186 als we terug komen van de PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2026quote:
polarfles.. gemiste kansquote:Op zaterdag 21 maart 2026 03:01 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien kunnen we een Fles-proof versie van Polarsteps maken en dan noemen we het Polarfleps
Om 10:00 's ochtends ben ik daar doorgaans wel even klaar mee als je het niet erg vindtquote:
Ik denk dat de uitslag van de poll wel duidelijk is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
STEL dat het mis gaat en FOK! binnenkort geschiedenis is. Hoe moet het dan verder?![]()
[poll=9754]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |