Heel Fok! weer onder schijten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:33 schreef mitt het volgende:
Nog een dag volhouden mensen, morgen kan iedereen weer een ban oplopen.
Als de Iraanse revolutie van 1978 hier al gevoelig ligt, weten we hoe laat het is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:33 schreef mitt het volgende:
ALLES ligt hier gevoelig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volg
ende:
[..]
Als de Iraanse revolutie van 1978 hier al gevoelig ligt, weten we hoe laat het is.
Misschien heet ie wel Maduro, die heeft tijd over nuquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:44 schreef spleeh het volgende:
Verwacht volgend jaar een Venezolaanse qualifier
HEE GEEN POLITIEK HIERquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:44 schreef spleeh het volgende:
Dom Taylor kijkt er reikhalzend naar uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:44 schreef spleeh het volgende:
Moet je wel oppassen dat je niet te lang wacht, over iets meer dan een maand beginnen de Winterspelen al.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:33 schreef mitt het volgende:
Bordje ophangen in zijn verblijf.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien heet ie wel Maduro, die heeft tijd over nu
Kan vanaf morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik waag me nog niet in het Venezuela-topic.
Goed plannen en maak het niet te bont.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet je wel oppassen dat je niet te lang wacht, over iets meer dan een maand beginnen de Winterspelen al.
Een stabiele overheid in Venezuela zou wel genot zijn. Zou direct bovenaan staan in potentiële vakantielanden. Bijvoorbeeld voor dit:quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor wie zou MVG zijn. Ik gok voor Littler.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg op facebook
𝐓𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐭𝐰𝐨 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭.
𝐋𝐮𝐤𝐞, the chance to go back-to-back as World Champion is something very few ever get to experience. Respect for what you’ve already achieved 🙌 and for how you carry yourself at such a young age. 💜
𝐆𝐢𝐚𝐧, watching you grow into the player you are today makes me incredibly proud. 🇳🇱 If the next Dutch World Champion carries your name, the future of our sport at home is in very good hands. 🖤
Enjoy every second of it, stay true to yourselves, and let the darts do the talking.
The stage is yours. Good luck to you both. 🤝
Voor Gianquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor wie zou MVG zijn. Ik gok voor Littler.
Is deze man misschien onlangs in Zwitserland geweest?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg op facebook
𝐓𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐭𝐰𝐨 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭.
𝐋𝐮𝐤𝐞, the chance to go back-to-back as World Champion is something very few ever get to experience. Respect for what you’ve already achieved 🙌 and for how you carry yourself at such a young age. 💜
𝐆𝐢𝐚𝐧, watching you grow into the player you are today makes me incredibly proud. 🇳🇱 If the next Dutch World Champion carries your name, the future of our sport at home is in very good hands. 🖤
Enjoy every second of it, stay true to yourselves, and let the darts do the talking.
The stage is yours. Good luck to you both. 🤝
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Gym gesloopt, bier en nootjes gehaald, tv gereserveerd #altijdready
Schijven door het dak?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Gym gesloopt, bier en nootjes gehaald, tv gereserveerd #altijdready
Denk eerder dat zijn manager zegt "Heel fok haat je. Je moet ff wat aardigs zeggen!"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Hij zegt wel wat er op moet komen net zoals Trumpgod
Heel verstandig. Even wachten tot morgenvroeg. Dan mag de ketting weer af.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Okee prins bernhardquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ze voor ons verpesten dat Bosz bondscoach wordt, knip ik mijn Nederlands elftal seizoenskaart door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |