Moeten we dan nu al bier gaan drinken bedoel je?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag. Zullen we het bad langzaamaan gaan opwarmen?
Hij wordt gevolgd door @Calandquote:
Of aan t dartsdieet beginnen. Nog maar 1 kansquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten we dan nu al bier gaan drinken bedoel je?
Ik ben eigenlijk wel vóór.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb wel alvast bier gehaald. Niet dezelfde fout maken als gisterenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
21.15 volgens PDC livetikker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:04 schreef franklop het volgende:
Finale rond 21u weer?
Of Naja eerder 21.10 dan
We've got himquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij wordt gevolgd door @:Caland
Ik heb Hertog Jan gehaald @Dagoduckquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb wel alvast bier gehaald. Niet dezelfde fout maken als gisteren
Wie ga je pompen leoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:13 schreef leolinedance het volgende:
Nog even pompen in de gym zo. Moet wel dartsfit zijn straks.
Stukje compensatiedrangquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:13 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:13 schreef leolinedance het volgende:
Joel Beukers ook gewoon een kogel geven actquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niemand, de gym slopen. WE GAAN VOOR GOUD!!!
Ik verwacht vanavond je eerste vreetfoto van dit WK.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan Gian van Veen dit jaar wel wat? @:Alaphilippe_
We zijn er voor je, makker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik hoop dat het warme bad een beetje helpt het rare nieuws van vandaag even te vergeten.
Dan gaat gij nu je fit bent bier halen en gaat je klem zuipenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik nu bier ga drinken gaat het echt zwaar fout. Dan is het namelijk om een uur of zes op, en dan ga ik met me dronke harsens door het donker en de sneeuw naar de winkel lopen om nieuw bier en dat KAN niet goed aflopen gewoon![]()
Nee dat gaan we niet doen
Ik verwacht zo veel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond je eerste vreetfoto van dit WK.
Ga vandaag ook schandelijk lekker uit etenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Neem op de terugweg van het restaurant wel bier mee. Stukje efficiëntie
Nieuws?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik hoop dat het warme bad een beetje helpt het rare nieuws van vandaag even te vergeten.
Vtm2 als we Capu moeten geloven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is de finale nog ergens te zien als je geen Viaplay hebt?
Oh dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Trump die even een president kidnapt.
Zorg dat je voor 9 uur de TV aan hebt. Littler-Humphries begon plots al vijf minuten na negen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
21.15 volgens PDC livetikker.
ben jij een belg of zo?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
begon plots al vijf minuten na negen.
McDonalds zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ga vandaag ook schandelijk lekker uit eten
Boeiend. Mensen die zich druk maken om oorlogszuchtig USAquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het gaat weer een raar en vervelend jaar wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boeiend. Mensen die zich druk maken om oorlogszuchtig USA
Maak je druk om de kinky.nl reviews, geen herhalingsgevaar
Gewoon zorgen dat je lekker op bankie kan liggen, niet druk om maken, gekkigheid allemaalquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat weer een raar en vervelend jaar worden
Maar we blijven nog even een weekendje in ons fijne warme dekentje van DRT. Daarna mogen de politici en onze favoriete voetbalclubs weer de wereld verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |