SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze dit al wel verwacht. Anders ben je daar niet zo snel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:47 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
lol, lekker samen tijd doorbrengen met Assad.
Benieuwd welke generaal de boel nu overneemt in Venezuelaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:47 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
lol, lekker samen tijd doorbrengen met Assad.
Dat weet je niet, uiteindelijk zullen zij toch ook een keer een signaal moeten afgeven dat ze hun bondgenoten (of satellietstaten afhankelijk van hoe je erin staat) kunnen beschermen. Anders ben je immers ook geen grootmacht meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En die gaan vast conflicten vermijden richting de VS. Denk niet dat die militaire steun gaan bieden.
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan überhaupt geen flauw idee heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een deel zal daar inderdaad moeite mee hebben, al wordt het congres daar ook niet al te hoog aangeslagen.
Nee, ik zou überhaupt niet naar de ABC eilanden gegaan zijn, die dreiging is niet pas gisteren begonnen.quote:
Beter regel je dat netjes aan de onderhandeltafel. Er is genoeg wereld om te verdelen. Kwestie van geven en nemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat weet je niet, uiteindelijk zullen zij toch ook een keer een signaal moeten afgeven dat ze hun bondgenoten (of satellietstaten afhankelijk van hoe je erin staat) kunnen beschermen. Anders ben je immers ook geen grootmacht meer.
Even gecheckt of dit bij voorgaande presidenten ook gebeurd is, dus invasies zonder voorafgaande toestemming van het congres.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou de Amerikaanse bevolking er wel mee zitten dat het Amerikaanse congres niet is meegenomen in de invasie van een ander land?
Op je zolderkamertje is het veiliger inderdaad. Wel gek dat mensen soms een uitstapje willen maken of familie willen bezoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik zou überhaupt niet naar de ABC eilanden gegaan zijn, die dreiging is niet pas gisteren begonnen.
dat weet ik niet nee, dat dénk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat weet je niet, uiteindelijk zullen zij toch ook een keer een signaal moeten afgeven dat ze hun bondgenoten (of satellietstaten afhankelijk van hoe je erin staat) kunnen beschermen. Anders ben je immers ook geen grootmacht meer.
Wat heeft dat met BN’ers te maken dat jij er niet heen wil.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik zou überhaupt niet naar de ABC eilanden gegaan zijn, die dreiging is niet pas gisteren begonnen.
Uiteraard. Daar heb je inlichtingendiensten voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:56 schreef Discombobulate het volgende:
Rodriguez moet van te voren al naar Rusland zijn gevlogen. Russen die hadden wel door dat zoiets zou kunnen gaan gebeuren.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar heb je inlichtingendiensten voor.
Waarom niet? De VS heeft Taiwan net steun gegeven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En die gaan vast conflicten vermijden richting de VS. Denk niet dat die militaire steun gaan bieden.
Wel netjes op zich. Hoe dan ook, waarom Maduro dan niet? Lees ook veel over negotiated exit. Maar dat kunnen we amper beoordelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar heb je inlichtingendiensten voor.
Omdat China echt geen militair conflict wil met de VS of met de navoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom niet? De VS heeft Taiwan net steun gegeven.
Ik wil het wel zien als Venezuela om hulp vraagt.
Ja dat is nu onduidelijk. Wie weet dat het de komende dagen duidelijker wordt hoe alle spelers van belang in de wedstrijd zitten. De VS, de Venezolanen zelf, Rusland, China..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel netjes op zich. Hoe dan ook, waarom Maduro dan niet? Lees ook veel over negotiated exit. Maar dat kunnen we amper beoordelen.
quote:update
Trump: Maduro en zijn vrouw met schip onderweg naar New York
President Trump zegt bij Fox News dat de Venezolaanse president Maduro en zijn vrouw met een schip onderweg zijn naar New York. Trump volgde de gevangenisneming van Maduro live met generaals in een kamer in zijn buitenverblijf Mar-a-Lago in Florida. De Amerikaanse president zegt dat het was alsof hij naar een televisieprogramma keek.
De operatie in Venezuela had dagen geleden al moeten plaatsvinden. Het ging toen niet door vanwege de weersomstandigheden, zei Trump. "Het weer moet perfect zijn."
"We hebben vier dagen gewacht. We zouden dit vier dagen geleden doen, drie dagen geleden, twee dagen geleden, en toen ineens klaarde het op en zeiden we: ga", aldus Trump.
Een uitstapje,quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op je zolderkamertje is het veiliger inderdaad. Wel gek dat mensen soms een uitstapje willen maken of familie willen bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |