Ben jij niet bang dat je op je muil gaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-nog-lang-doorgaan
Jeetje het sneeuwt ook een keertje een dag hoor
En daarmee de pijn ook? Kun je langzaam steeds meer?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zwelling is wel ineens een stuk minder
Ik blijf binnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij niet bang dat je op je muil gaat?
Moet ik op 1 uur in de nacht op gaan staan ben ik bang.quote:
Ik ga morgen naar mijn vader maar ik hoop wel dat het fietspad schoon is morgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij niet bang dat je op je muil gaat?
ja dat levert ook echt wat op, van die minibochtjes afsnijden vind ik zo tamquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze is ook in Deventer. Je ziet maar de helft, voor de rest gaat ie onder de bomen door naar de spoorbrug.
[ afbeelding ]
succesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik op 1 uur in de nacht op gaan staan ben ik bang.
Ik kan m'n arm beter strekken en hopelijk heb ik er dan met slapen ook minder last van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarmee de pijn ook? Kun je langzaam steeds meer?
Moeders belt net: het wordt een ander keertjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijf binnen.
Heb morgen een etentje bij ouders en niemand durft af te zeggen
Ah, dat is fijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n arm beter strekken en hopelijk heb ik er dan met slapen ook minder last van.
Ik ga straks weer vrijwillig 10 km glibberen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeders belt net: het wordt een ander keertje
EN toen had ik ineens drie doosjes luxe bonbons over. Nou da's erg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeders belt net: het wordt een ander keertje
Was gister 5 km schaatsbaan. Was afgeslotenquote:
Bederft toch niet dus kun je gewoon bewaren voor de volgende gelegenheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN toen had ik ineens drie doosjes luxe bonbons over. Nou da's erg.
er zijn altijd mensen die die leuzen op pakjes,blikjes,zakjes heel belangrijk vinden.quote:‘Protein’ tonijn van John West biedt volgens de Consumentenbond bijna helemaal geen voordelen. Op de zwarte verpakking staat ‘33 gram eiwit per blikje’, maar dat is slechts 1 gram meer dan in het gewone blikje. De Consumentenbond concludeert dan ook dat in de blikjes dezelfde ingrediënten zitten: tonijn, water en zout.
hier nietquote:
Of ze hebben niet opgelet bij het vak verzorging/voeding op de middelbare school.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:42 schreef Nizno het volgende:
Wraps, pannenkoeken en crackers met extra proteīne?
[..]
er zijn altijd mensen die die leuzen op pakjes,blikjes,zakjes heel belangrijk vinden.
nee eiwit is nu helemaal hip en happenningquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze hebben niet opgelet bij het vak verzorging/voeding op de middelbare school.
Alsof je daar wat leerdequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze hebben niet opgelet bij het vak verzorging/voeding op de middelbare school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |