quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan beter binnen blijven.
CL is altijd heel voorzichtig toch?quote:
ja lekker frisquote:
Teveel significante cijfers?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat getal erachter slaat ook niet echt ergens op.
quote:
hier hebben ze een boomstam neergelegd op een olifantenpaadje maar niet ver genoeg, dus is nog steeds olifantenpaadjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
Verder hebben wij ook geen olifantenpaadjes in de wijk volgens mij. Want er staat of een huis in de weg of bosjes.
Hmm hier weet ik er ook niet zo snel eentjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
Verder hebben wij ook geen olifantenpaadjes in de wijk volgens mij. Want er staat of een huis in de weg of bosjes.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hier hebben ze een boomstam neergelegd op een olifantenpaadje maar niet ver genoeg, dus is nog steeds olifantenpaadje
Ze vond het volgens mij wel leuk, ze is 2 uurtjes van huis geweest ofzo in de sneeuw.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:18 schreef mschol het volgende:
oh en hoe doet hedwig het op de sneeuw? @:ama
Wat debiel, dat zijn toch ook gewoon dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel weer een scheurkalender met 365 echte dagen. In het verleden hadden we vaak dat zaterdag en zondag hun blaadje moesten delen.
Dan hebben we echt elke dag een update...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel weer een scheurkalender met 365 echte dagen. In het verleden hadden we vaak dat zaterdag en zondag hun blaadje moesten delen.
Paniek paniekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-nog-lang-doorgaan
Jeetje het sneeuwt ook een keertje een dag hoor
Nee ik sla dus een jaartje overquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een stukje wandelen? Ik zag gisteren een filmpje van fietsers die in Ede op hun bek gingen.
Hmm, eens kijken hoe ik maandag naar werk ga.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-nog-lang-doorgaan
Jeetje het sneeuwt ook een keertje een dag hoor
lopenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, eens kijken hoe ik maandag naar werk ga.
Wordt riskant op de fiets.
Verstandig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik sla dus een jaartje over
Deze is ook in Deventer. Je ziet maar de helft, voor de rest gaat ie onder de bomen door naar de spoorbrug.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:20 schreef Nizno het volgende:
In Deventer hadden we een olifantenpaadje vanaf de stoep naast de grote weg naar het parkeerterrein van het complex.
Daarmee werd de afstad wel echt ingeperkt
[ afbeelding ]
Helemaal links boven kon je door de bosjes.. en anders moest je helemaal omlopen naar rechts onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |