SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nemen we nieuw amersterdam weer terugquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een stukje land of the free voor iedereen
Nuchtere mensen daarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ik
Zal eens tijd worden. Zwitsi wil Colorado wel denk ik, extra natuur en skigebiedenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nemen we nieuw amersterdam weer terug
Misschien wil België wat zuidelijke staten. Die zijn wel goed met tweetaligheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden. Zwitsi wil Colorado wel denk ik, extra natuur en skigebieden
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wil België wat zuidelijke staten. Die zijn wel goed met tweetaligheid.
Elke dag high tea verplichtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:57 schreef Nizno het volgende:
en vereenvoudigd Engels spreken mag niet meer, alleen het traditionele Brits als het dan in het Engels moet, verder zijn alle talen toegestaan
Oh ik zie nu pas de tekst eronderquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Even inhalen dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of die in mijn wijk er ook in staat want dat is wel eentje waarmee je heel wat meters bespaart. Snap ook nog steeds niet dat ze er nog steeds geen officieel pad van gemaakt hebben want er groeit toch nooit meer gras.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Even inhalen dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je een stukje wandelen? Ik zag gisteren een filmpje van fietsers die in Ede op hun bek gingen.quote:
Misschien kan ze dan beter binnen blijven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een stukje wandelen? Ik zag gisteren een filmpje van fietsers die in Ede op hun bek gingen.
Terreinwinst lijkt me niet het goede woord. Afstandswinst is beter?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Even inhalen dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je gunt haar nog meer breuken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een stukje wandelen? Ik zag gisteren een filmpje van fietsers die in Ede op hun bek gingen.
Ja zoeentje heb ik hier in de buurt ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die in mijn wijk er ook in staat want dat is wel eentje waarmee je heel wat meters bespaart. Snap ook nog steeds niet dat ze er nog steeds geen officieel pad van gemaakt hebben want er groeit toch nooit meer gras.
dat getal erachter slaat ook niet echt ergens op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Terreinwinst lijkt me niet het goede woord. Afstandswinst is beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |