quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze ons ook snel willen komen bevrijden.
Ja ga ook nog simpen op de invasie van Rusland in Oekraine met honderdduizenden doden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:01 schreef xzaz het volgende:
Rusland:
Zie je wel speciale operaties zijn nodig.
EU:
DIT KAANANNNNN NIET
VS:
Speciale operaties zijn nodig
EU:
: /
China:quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:01 schreef xzaz het volgende:
Rusland:
Zie je wel speciale operaties zijn nodig.
EU:
DIT KAANANNNNN NIET
VS:
Speciale operaties zijn nodig
EU:
: /
Inderdaad, soms is dat nodig om kwaadwillende partijen of leiders af te stoppen. Dat is ook de reden dat wij vrij zijn als land en geen Duits spreken nu. Ik vind het vanuit dat oogpunt vreemd om dit te problematiseren. Hoe denk jij dat oorlogen of conflicten anders kunnen worden gewonnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Prachtig norm om andere landen binnen te vallen als een land daar belang voor ziet. Prachtig tot dat het niet in je voordeel is.
Is het gek om het gedrag van de VS, toch een westers land, met een westerse bril te bekijken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
En mensen die komen met teksten als 'Ja, maar de VS heeft het recht niet om dit te doen'_!
Dan snap je helemaal niets van hoe de wereld werkt en bekijk alles door een naïeve Westerse bril
Irrelevant.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ga ook nog simpen op de invasie van Rusland in Oekraine met honderdduizenden doden.
Ik neem aan dat dat Machado zal worden, tenzij de VS niet verder heeft doorgedacht en een of andere generaal nu de macht weet te grijpenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:00 schreef Twiitch het volgende:
Nou ben benieuwd welke despoot er nu op de troon geholpen wordt. Want zo gaat het altijd.
Er zit in het geheel géén kern van waarheid inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het sarcastisch is; maar er zit wel een kern van waarheid in.
Bevrijden van wat precies?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze ons ook snel willen komen bevrijden.
Hij is natuurlijk dolblij dat Trump afzakt naar het niveau Poetin…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is het gek om het gedrag van de VS, toch een westers land, met een westerse bril te bekijken?
Europa lijkt nooit wat te kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Momo het volgende:
Europa kan niet te hard oordelen nu er nog onderhandeld wordt over Oekraïne...
Als goed opgeleide Venezulanen dit een goede actie vinden, waarom is de NLse goegemeente dan zo verontwaardigt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:53 schreef nixxx het volgende:
Venezolaanse collega van me heeft net thuis bier open getrokken om te vierenDie ziet het wel positief in
Natuurlijk wel, wie bepaald welke landen bevreid moeten worden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zit in het geheel géén kern van waarheid in
Maria Corina Machado misschien?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:00 schreef Twiitch het volgende:
Nou ben benieuwd welke despoot er nu op de troon geholpen wordt. Want zo gaat het altijd.
Maar jij denkt oprecht dat dit enkel zwart-wit is?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, soms is dat nodig om kwaadwillende partijen of leiders af te stoppen. Dat is ook de reden dat wij vrij zijn als land en geen Duits spreken nu. Ik vind het vanuit dat oogpunt vreemd om dit te problematiseren. Hoe denk jij dat oorlogen of conflicten anders kunnen worden gewonnen?
Dat is hier totaal niet ad orde. Niet dat Maduro een schatje is, maar dat is totaal niet het motief.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, soms is dat nodig om kwaadwillende partijen of leiders af te stoppen. Dat is ook de reden dat wij vrij zijn als land en geen Duits spreken nu. Ik vind het vanuit dat oogpunt vreemd om dit te problematiseren. Hoe denk jij dat oorlogen of conflicten anders kunnen worden gewonnen?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:04 schreef LXIV het volgende:
De tijd van de internationale rechtsorde is wel voorbij nu
Dat is een vrouw; gaat niet gebeuren want Trumpquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maria Corina Machado misschien?
Winnares van de Nobelprijs voor de Vrede 2025.
Daar heeft het wel alle schijn van jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou wel het meest logisch zijn.
Welke logica is dit dan weer? Je zou juist de invasie van de Duitsers in Nederland als voorbeeld kunnen zien. Een land dat tegen hun wil wordt overgenomen door een ander land om hun gedachtegoed te verspreiden (nazi gedachte goed). De geallieerden kwamen juist met goedkeuring ons bevrijden daarvan. Als Duitsland ons niet was binnen gevallen was dat nooit nodig geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zou je dat ook maar eens doen bij niet-Westerse landen. Helaas gaan er dan ineens hele andere regels en wetten op, wat het omarmen van het door mij eerder benoemde wereldbeeld niet alleen naïef maar ook nog eens zeer hypocriet maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is het gek om het gedrag van de VS, toch een westers land, met een westerse bril te bekijken?
Omdat dit intern vanuit Venezuela moet komen niet vanuit een ander land.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als goed opgeleide Venezulanen dit een goede actie vinden, waarom is de NLse goegemeente dan zo verontwaardigt?
Ken je dan de situatie wel en weet je waar je over praat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |