fl 1,50 bij het zwembad toen ik op de basisschool zatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Gibson88 het volgende:
Vroeger betaalde je nog ¤1,80 voor een frietje met. Vandaag de dag het dubbele, zo niet meer. Helaas. Doen we niks aan.
Heb ik ook nog meegemaakt inderdaad. En voor 1 gulden had ik een zakje vol snoep bij de Jamin.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
fl 1,50 bij het zwembad toen ik op de basisschool zat
Hanlo jong af en toe is t miss beter als het medemens er zich meer bewust van wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:46 schreef Näsenbar het volgende:
Gelukkig brengt dit topic daar verandering in
vreemd hoor jochie da ge dacht dat deezen topique !!11een! moes worre dichtgetimmeredquote:Op zondag 4 januari 2026 11:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
na inzien hoefde een slotje niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
Is dat laatste dan waarvan we standaard vanuit moeten gaan danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sommige dingen worden beter en sommige dingen worden slechter. Zouden de dingen vroeger beter zijn geweest met de kennis van nu? Dat is een zeer sterk vermoeden, absoluut. Het is echter ook mogelijk dat er dan een andere ontwikkeling zou hebben plaatsgevonden. De kans dat de dingen van nu beter zouden zijn geweest met de kennis van vroeger achten we zeer gering tot verwaarloosbaar.
wat denkt dat joch wel niequote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
terechte klacht, en dan die Belg met zijn capuchon obsessie die moderator is![]()
Kan mij de 2 gulden 50 nog herinneren voor een patat speciaal. Die gouwe ouwe daguh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Gibson88 het volgende:
Vroeger betaalde je nog ¤1,80 voor een frietje met. Vandaag de dag het dubbele, zo niet meer. Helaas. Doen we niks aan.
Net niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:07 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Is dat laatste dan waarvan we standaard vanuit moeten gaan dan
dan heeft uw gehele post in mijn topique geen enkele waarde behalve het onzekere verzekeren.quote:
Pattatjuh oohlogh togggg, hahha maar inderdaad. Good old times ! Maar goed, nog langer geleden kon mijn moeder voor een gulden nog een grote portie met mayo krijgen bij de snackbar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kan mij de 2 gulden 50 nog herinneren voor een patat speciaal. Die gouwe ouwe daguh.
Elke dag neemt het weer een stukje af.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:20 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
dan heeft uw gehele post in mijn topique geen enkele waarde behalve het onzekere verzekeren.
Dat is wel klagenswaardigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:54 schreef tesssssssss het volgende:
Ja en nu hebben we bijna de Derde Wereld Oorlog en gaan we allemaal dood.
Waar is de limietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Elke dag neemt het weer een stukje af.
Ja, dat is ook echt zo een klacht van "probeer daar maar eens overheen te komen." 😉😉quote:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat verschil nader te beschrijven.quote:
Voor zover bekend is er helaas nog niemand in staat gebleken om dat te doen.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:24 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat verschil nader te beschrijven.
maakt niet uitquote:Op zondag 11 januari 2026 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Nog maar te zwijgen over de sc hier
Die is nog nooit zo waardeloos geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |