Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat verschil nader te beschrijven.quote:
Voor zover bekend is er helaas nog niemand in staat gebleken om dat te doen.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:24 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat verschil nader te beschrijven.
maakt niet uitquote:Op zondag 11 januari 2026 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Nog maar te zwijgen over de sc hier
Die is nog nooit zo waardeloos geweest
Oh jaquote:Op zondag 11 januari 2026 20:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
maakt niet uit
je bent toch gestopt sinds 1 januari
Does een goed eerst gok danquote:Op zondag 11 januari 2026 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor zover bekend is er helaas nog niemand in staat gebleken om dat te doen.
ben nooit van de sc geweest, erg anti heterosexueel leek mij dat altijdquote:Op zondag 11 januari 2026 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Nog maar te zwijgen over de sc hier
Die is nog nooit zo waardeloos geweest
Gokken doen we hier niet, is haram.quote:
Je hebt er kijk op!quote:Op maandag 12 januari 2026 00:26 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
ben nooit van de sc geweest, erg anti heterosexueel leek mij dat altijd
nou JONG probeer eensch ener goed onderbouwt andwoort op dezer vraach?quote:Op maandag 12 januari 2026 05:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gokken doen we hier niet, is haram.
[..]
Je hebt er kijk op!
Ze hebben gorgeous van me afgenomen, omdat ze vonden dat het wel lang genoeg had geduurd. Ik ben daar zo vieswoest over.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:44 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
nou JONG probeer eensch ener goed onderbouwt andwoort op dezer vraach?
Geen idee wat dat is en wat het te maken had met d'n eerschte poscht in dit topik.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze hebben gorgeous van me afgenomen, omdat ze vonden dat het wel lang genoeg had geduurd. Ik ben daar zo vieswoest over.
Heb je nooit verbanden leren leggen ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:16 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is en wat het te maken had met d'n eerschte poscht in dit topik.
Nee, wat is datquote:Op woensdag 14 januari 2026 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je nooit verbanden leren leggen ofzo?
Vroeger in Nederland noemden we dat patat met.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Gibson88 het volgende:
Vroeger betaalde je nog ¤1,80 voor een frietje met. Vandaag de dag het dubbele, zo niet meer. Helaas. Doen we niks aan.
Patatje met kan natuurlijk ook gewoon. Precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vroeger in Nederland noemden we dat patat met.
Vandaag de dag nemen Belgen het over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |