Die Barney toen won met 4-3?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wedstrijd jaar daarvoor was nog veel mooier
DM gestuurd naar bondage(monitor) hopelijk kan het probleem verholpen wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Helaas nog een goede stats, maar vandaag forumbreed:
[..]
Moet je van veen over 2 jaar zien.quote:
Die was misschien mooier, maar niet beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wedstrijd jaar daarvoor was nog veel mooier
Klopt en dan met " slechtere, mindere ontwikkelde dartspijlen" Want de pijlen van 2026 zijn nu eenmaal "beter"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die was misschien mooier, maar niet beter.
Het niveau van 2017 is ongeëvenaard.
114 en 109 gemiddeld over 8 sets.
Een genot om naar te kijken.
Wegzetbeurt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef heywoodu het volgende:
Volgend jaar gaat "scorend gemiddelde!" wel de bingo op lijkt me?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Flikker op met je depressieve postbode
Dat heeft de WDF wel prima overgenomen. De gemuteerde versie van Littler loopt daar rond totdat hij bij de PDC mee mag doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
BDO heeft vooral zichzelf enorm de grond in gewerkt natuurlijk, maar het is wel jammer dat het er niet meer echt is als opleidingsbond.
Vorig jaar 5x gegooidquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
170 echt mokerveel gegooid dit wk. Die nostravraag stond op 6,5 (lol)
DRT / [PDC WK 2017 LIVE] Halve finale #136 Featherquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand een linkje naar de FOK!-WK-reeks van toen?
Heb je alles bij elkaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Wimderon wat een KUTvragen vanavondBedankt!
Ik heb een 10- en een 11-darter geteld tot nu toe, was dat het? En die 88? Geen i-fucking-dee.
Zul je zien dat Ray tegen Abdulnaser Yusuf uit Bahrein loot en dat die dan weer net 98 gemiddeld gooit.quote:
zijn de 91 en de 95 gegooid? De rest wel zag ik al in die laatste potquote:
Ik ben er bij, maar wordt kantje boord of ik het begin van de wedstrijd haal.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er vanavond nog mensen afwezig omdat ze 'verplichtingen' hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |