Wel vreetfoto van Zjak, maar helaasquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Nog geen vreetfoto's van darters? Matig WK zeg.
Ook geen huiskamerfoto'squote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dat Maggewoonniegebeure niet is afgevinkt is ook bizarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Die telt zeker nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel vreetfoto van Zjak, maar helaas
Vandaar dat de gemiddeldes nu veel hoger zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
De laatste keer dat ik keek toen was Barney een topper en die gooide toch wel makkelijker in de triple 20
Ik mis RTL7 echt, had je ook veel meer kijkersquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viaplay doet niet aan rubriekjes van de gewone man.
Geen marker nog een marker is ook wel echt een slecht WK van de commentatoren. Heb in de eerste twee ronden wel ''marker'' gehoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel vreetfoto van Zjak, maar helaas
Maar wel aan komen zetten met Sterkste Man in studioquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viaplay doet niet aan rubriekjes van de gewone man.
Hij heeft het voor minder gezegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Maggewoonniegebeure niet is afgevinkt is ook bizar
Maar ik heb het specifiek over Barneyquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaar dat de gemiddeldes nu veel hoger zijn.
Ja dat is wel jammer, toch een hoop mensen die nu minder meekrijgen omdat ze geen Viaplay hebben. Wel al een paar keer met een afgeladen kroeg gekeken naar het dartsen genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mis RTL7 echt, had je ook veel meer kijkers
Flikker op met je depressieve postbodequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar ik heb het specifiek over Barney
Eentje met een echo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar heb je echt een gek bord voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |