Die hadden even een leuke opleving, maar het is niet veel.quote:
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is zo flauw geweest om Zippy net nu te bannen?
Van der Vaart is ook vooral bezig met eten en bier.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Rafael van der Vaart gekregen. Ligt nog wel even op de stapel.
Lekker maatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag andere velgen gekocht voor mijn auto, 100 euro geen geld
MvG vroeger ook, aanzetten en gas erop wanneer het nodig was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler speelt gewoon met je. jij gooit goed ok dan doet ie mee. Jij gooit fenomenaal? K dan kan ie een beetje gas geven.
die gast is een darts versie van ONE PUNCH MAN
Nee via mijn oude leidinggevende, zit geen krasje op, prima aankoop geweestquote:
Is Zipportal gebanned? Wat is het mods-rapport dat hieronder ligt?quote:
Dat is echt geen geld!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind die voetbalboekjes ook altijd wel vermakelijk, lekker op een regenachtige dag een beetje hersenloos doorlezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van der Vaart is ook vooral bezig met eten en bier.
Mijn pa las dat boek toen we in Roemenië waren, hij vond het leuk.
Bijna al die boekjes zitten in Spotify premium, gisteren Lourdes aan de Maas geluisterd. Best wel lekker om voorgelezen te worden haha.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van der Vaart is ook vooral bezig met eten en bier.
Mijn pa las dat boek toen we in Roemenië waren, hij vond het leuk.
boekje over die vitesse dude is erg leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die voetbalboekjes ook altijd wel vermakelijk, lekker op een regenachtige dag een beetje hersenloos doorlezen.
Ik heb er niets mee te makenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Zipportal gebanned? Wat is het mods-rapport dat hieronder ligt?
Dit was volledig terecht (lol)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Zipportal gebanned? Wat is het mods-rapport dat hieronder ligt?
@AIVDquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |