Een TOPS avondquote:02-01-2026 @ 21:07:20
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #114 Gian god"
In het Top 2000-topic is deze user geen enkele keer gesignaleerd. Matigquote:
Komt je schoonmoeder?quote:
Ik heb het ook op Facebook gegooid het uur nadat ik daar was, de hele familie kijken en niemand heeft mij gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In het Top 2000-topic is deze user geen enkele keer gesignaleerd. Matig
Die user is gewoon een geautomatiseerd random programmaatje van Danny om iedereen wat op te ruien en de postaantallen wat hoger te houden.quote:
Al mijn likes zijn wel gewoon terecht die ik heb gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die user is gewoon een geautomatiseerd random programmaatje van Danny om iedereen wat op te ruien en de postaantallen wat hoger te houden.
Och ja, het arme schaap, kutzooi.quote:
Geniaal toch. En ik heb het bekeken, het zijn altijd posts die goed beoordeeld worden maar nooit extreem. en IGEL is altijd nummer 2/3quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die user is gewoon een geautomatiseerd random programmaatje van Danny om iedereen wat op te ruien en de postaantallen wat hoger te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |