quote:
Ik enkel onterechtequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn notes ook uit 2025 (geen enkele gekregen)
Daar betaal je dan voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ze doen niet eens meer moeite om op tijd te zijn. we worden structureel beflikkerd.
Die doen wel pijn.quote:
Ik heb ze even bekeken maar je hebt je echt ernstig zitten misdragen!quote:
Tarieven zullen per 1 juli wel weer omhoog gaan. Het Max Verstappen dagjesvolk tuint er weer in.quote:
Poot stijf houden roepen was ietwat ongepast.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je toen al het idee dat hij zijn beste been voor zou zetten?
Hier mist een optiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:15 schreef polderturk het volgende:
Hoe achten jullie de kansen voor Gian van Veen tegen Gary Anderson vanavond?
[poll=9564]
Mede dankzij Toon staat Gian nu hier, eerlijk is eerlijk. Gian ging als aspirant al mee naar de toernooien etcquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je toen al het idee dat hij zijn beste been voor zou zetten?
50/50 hij wint of verliestquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:15 schreef polderturk het volgende:
[poll=9564]
Ik heb gewoon F1TV, mij pakken ze nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tarieven zullen per 1 juli wel weer omhoog gaan. Het Max Verstappen dagjesvolk tuint er weer in.
R-woud met de bonnetjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb ze even bekeken maar je hebt je echt ernstig zitten misdragen!
Gian gaat slachten vanavondquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:15 schreef polderturk het volgende:
[poll=9564]
Zou beide kunnen natuurlijk (heb er wel aparte figuren gespot), maar dat je veel in beeld komt doordat je naast een make-up doos stond lijkt me ook wat ongemakkelijk.quote:
Geen last van, IPTV godenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viaplay Ultra Premium nemen @:Zipportal
Dat lijkt maar zo omdat hun lijf niet 200 kilo is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:15 schreef BB-King het volgende:
Searl en Littler hebben trouwens allebei wel een dikke kop.
Groter dan de gemiddelde darter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |