abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2026 @ 16:34:57 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219722234
Wat is dit uberhaupt voor een primitief gedrag? De lokale kneusjes die verder ook niks te verliezen hebben behalve hun uitkering? Als je je zoon hier tussen ziet staan zou je hem toch klap voor de kop geven ook al is hij volwassen....
pi_219722245
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef Joppiez het volgende:
Ik zie weer een hoop Noord Afrikanen, dit gedrag past bij hun cultuur toch?
Hmm, ik zie en hoor vooral blank tokkie-schorem. Misschien een verdwaalde getintier ertussen?
pi_219722372
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 16:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Hmm, ik zie en hoor vooral blank tokkie-schorem. Misschien een verdwaalde getintier ertussen?
Volgens mij heb je gelijk ja
  vrijdag 2 januari 2026 @ 17:20:42 #29
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219722471
Vrouw achter het stuur :') :') die kut kan gewoon totaal niet rijden en deze jongens proberen te voorkomen dat dit ongeluk in wording deelneemt aan het verkeer. Lintjes wat mij betreft :')
pi_219722644
Is The Purge weer voorbij?
  Redactie Sport vrijdag 2 januari 2026 @ 17:48:53 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219722692
Gaaf land.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219722695
Levenslang opsluiten dit tuig
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:02:34 #33
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219722844
Gelukkig kan dit niet meer gebeuren na een vuurwerkverbod.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:05:31 #34
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:24:45 #35
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219723027
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef Joppiez het volgende:
Ik zie weer een hoop Noord Afrikanen, dit gedrag past bij hun cultuur toch?
altijd dat volk bij dit soort dingen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219723046
Wat is de aanleiding? Mooi om te zien dat iedereen zijn oordeel al meteen weer klaar heeft.

Welicht heeft de vrouw daarvoor iemand vermoord of verkracht? Wellicht heeft zij iemand dodelijk aangereden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door LethalNinja op 02-01-2026 18:50:35 ]
pi_219723107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is de aanleiding? Mooi om te zien dat iedereen zijn oordeel al meteen weer klaar heeft.

Welicht heeft de vrouw daarvoor iemand vermoord of verkracht? Wellicht heeft zij iemand dodelijk aangereden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de aanleiding wat uit? Er staat een hele groep rond een vrouwtje in een auto en ze gaan helemaal bonkers. Ten eerste zijn dat de grootste lafaards die er bestaan, en ten tweede zijn het 9 van de 10 keer Marokkanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219723533
In het geval als ze toch gas had gegeven uit angst, en meerdere mannen zou hebben doodgereden kan ze nog best wel een matige gevangenisstraf er van af komen, maar niet compleet shuldloos.

Maar alleen angst voor je leven is niet genoeg om automatisch ongehinderd dodelijk geweld te rechtvaardigen.
Zelfverdediging vereist dat het gebruikte geweld noodzakelijk en proportioneel was gezien de werkelijke dreiging. Zelfs in panieksituaties kan dat worden meegewogen, maar het wegnemen van levens zal vrijwel altijd als buitenproportioneel worden gezien.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_219723724
Dan zie ik het krantenartikel al voor mij, waarin staat dat een vrouw ingereden is op een groep jongens.
En dan zal er geen letter in staan van wat wij in de video zien.

De auto inzetten als geweldsmiddel is volgens de wet geen optie. Volgens de wet kan de auto in deze situatie uitsluitend worden gebruikt om te ontsnappen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 2 januari 2026 @ 23:46:04 #40
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219727699
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:15 schreef MichaelScott het volgende:
Het zou vreemder zijn als ze een auto belagen waar niemand in zit.
Er zijn er weer genoeg in de fik gestoken anders.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219735013
Ze had er gewoon overheen moeten rijden .

Auto van 1000/1200 kilo kan dat makkelijk hebben .
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:40:57 #42
3542 Gia
User under construction
pi_219739096
Er is heel veel overlast in Helmond van groepen als deze kansenparels.
Als je 's avonds op de fiets naar de AH gaat, moet je al opletten. Je wordt klemgezet en dan vragen ze, heel vriendelijk, wat je daar doet en waar je naartoe gaat. Als je dan geen antwoord geeft, omdat ze daar niks mee te maken hebben, vragen ze of je een knal voor je kop wilt.
Kleine lefgozertjes van 13 jaar staan dan al met gebalde vuistjes opgewonden te springen, in de hoop dat ze ook een keer mogen slaan.

En ach, dit gebeurt overal in Nederland en Europa en het zal er niet beter op worden.

Oplossing: zelf de eerste klap uitdelen, zodat ze schrikken en dan snel wegfietsen.
pi_219739143
Dan vraag je je toch af wat het laatste was wat die vrouw tegen hun zei dat zij zo overstuur raakten.
-nee-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 januari 2026 @ 23:02:40 #44
485843 crew  Jippie
pi_219739484
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:05 schreef Kim-Holland het volgende:

[ afbeelding ]

Confrontatie in Helmond: mannen belagen auto met vrouw er nog in
Zie video in de link

Een groep mannen is op 31 december in Helmond de confrontatie aangegaan met een vrouw die in een auto zat. Beelden van het incident aan de Vinkelaan gaan inmiddels rond op sociale media. Daarop is te zien hoe de situatie snel escaleert en de auto van de vrouw zwaar wordt beschadigd.

Op de video, die in handen is van lokale omroep Dit is Helmond, is een vrouw te zien in een kleine blauwe auto in Helmond-Noord. Rondom de auto staat een groep van minstens elf jonge mannen, sommige dragen gezichtsbedekkende kleding voor hun neus en mond. “Wat is ze nou allemaal aan het doen?”, schreeuwt een van hen.

De vrouw draait aan haar stuur en keert haar auto in de richting van de groep. De mannen rennen weg, maar komen terug als blijkt dat de auto stil blijft staan.

Pijn aan eigen been
Dan slaat de sfeer om. De groep mannen belaagt de wagen. Een man trapt tegen de voorkant van de auto, een ander tegen een koplamp. De vrouw drukt het gaspedaal in en probeert via een voetgangersdoorgang te rijden, door de groep heen.

Als de vrouw weer achteruit probeert te rijden, gaat het belagen door. De mannen schoppen deuken in het voertuig, slaan spiegels kapot en schelden de vrouw uit. "Kankerhoer", roept een man als flinke tegen de deur trapt.

Op de beelden is te zien hoe de auto van alle kanten flink beschadigd raakt. Een van de mannen trapt zo hard, dat hij zijn eigen been bezeert. Hij loopt hinkend weg.

Politie doet onderzoek
Dit gebeurde rond half twee ’s middags. Wat er aan de confrontatie vooraf ging, is niet duidelijk.

De politie laat aan Omroep Brabant weten dat er een onderzoek is gestart. Of de vrouw aangifte heeft gedaan, wil een woordvoerder niet zeggen.

-O-
Heb jezelf nog een toevoeging/ commentaar op dit nieuwsbericht? Eensmiley volstaat niet :)
pi_219739567
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Gia het volgende:
Er is heel veel overlast in Helmond van groepen als deze kansenparels.
Als je 's avonds op de fiets naar de AH gaat, moet je al opletten. Je wordt klemgezet en dan vragen ze, heel vriendelijk, wat je daar doet en waar je naartoe gaat. Als je dan geen antwoord geeft, omdat ze daar niks mee te maken hebben, vragen ze of je een knal voor je kop wilt.
Kleine lefgozertjes van 13 jaar staan dan al met gebalde vuistjes opgewonden te springen, in de hoop dat ze ook een keer mogen slaan.

En ach, dit gebeurt overal in Nederland en Europa en het zal er niet beter op worden.

Oplossing: zelf de eerste klap uitdelen, zodat ze schrikken en dan snel wegfietsen.
Het waren blanken trut
  zondag 4 januari 2026 @ 01:25:07 #46
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_219740578
Ach, daar in Braboland kan het dan wel eens los gaan, maar dat gebeurt dan altijd wel gemoedelijk hè
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_219740681
Ik denk dat ze het uitlokt
pi_219741144
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb jezelf nog een toevoeging/ commentaar op dit nieuwsbericht? Eensmiley volstaat niet :)
Zo doe ik het al sinds jaar en dag. Maar als het niet meer volstaat om één of andere vage reden is het wmb wel klaar. Werkelijk niks kan je hier goed doen. :W

Oh en nog wat, er zijn talloze topics waarin de TO geen toevoeging of commentaar geeft maar daar zie ik jou dan weer niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2026 08:28:18 ]
pi_219741171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het waren blanken trut
Dat is amper te doen wat voor volk het is door die bivakmutsen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 4 januari 2026 @ 09:08:26 #50
485843 crew  Jippie
pi_219741231
quote:
6s.gif Op zondag 4 januari 2026 08:26 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zo doe ik het al sinds jaar en dag. Maar als het niet meer volstaat om één of andere vage reden is het wmb wel klaar. Werkelijk niks kan je hier goed doen. :W

Oh en nog wat, er zijn talloze topics waarin de TO geen toevoeging of commentaar geeft maar daar zie ik jou dan weer niet.

Ik dacht dat de afspraak in NWS, zelf plaats ik berichten niet als ik er geen opmerking onder weet te maken om een discussie op gang te brengen. Dus hou je vooroordeel maar voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')