Hmm, ik zie en hoor vooral blank tokkie-schorem. Misschien een verdwaalde getintier ertussen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef Joppiez het volgende:
Ik zie weer een hoop Noord Afrikanen, dit gedrag past bij hun cultuur toch?
Volgens mij heb je gelijk jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hmm, ik zie en hoor vooral blank tokkie-schorem. Misschien een verdwaalde getintier ertussen?
altijd dat volk bij dit soort dingenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef Joppiez het volgende:
Ik zie weer een hoop Noord Afrikanen, dit gedrag past bij hun cultuur toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door LethalNinja op 02-01-2026 18:50:35 ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is de aanleiding? Mooi om te zien dat iedereen zijn oordeel al meteen weer klaar heeft.
Welicht heeft de vrouw daarvoor iemand vermoord of verkracht? Wellicht heeft zij iemand dodelijk aangereden?Maakt de aanleiding wat uit? Er staat een hele groep rond een vrouwtje in een auto en ze gaan helemaal bonkers. Ten eerste zijn dat de grootste lafaards die er bestaan, en ten tweede zijn het 9 van de 10 keer Marokkanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Er zijn er weer genoeg in de fik gestoken anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:15 schreef MichaelScott het volgende:
Het zou vreemder zijn als ze een auto belagen waar niemand in zit.
Heb jezelf nog een toevoeging/ commentaar op dit nieuwsbericht? Eensmiley volstaat nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Confrontatie in Helmond: mannen belagen auto met vrouw er nog in
Zie video in de link
Een groep mannen is op 31 december in Helmond de confrontatie aangegaan met een vrouw die in een auto zat. Beelden van het incident aan de Vinkelaan gaan inmiddels rond op sociale media. Daarop is te zien hoe de situatie snel escaleert en de auto van de vrouw zwaar wordt beschadigd.
Op de video, die in handen is van lokale omroep Dit is Helmond, is een vrouw te zien in een kleine blauwe auto in Helmond-Noord. Rondom de auto staat een groep van minstens elf jonge mannen, sommige dragen gezichtsbedekkende kleding voor hun neus en mond. “Wat is ze nou allemaal aan het doen?”, schreeuwt een van hen.
De vrouw draait aan haar stuur en keert haar auto in de richting van de groep. De mannen rennen weg, maar komen terug als blijkt dat de auto stil blijft staan.
Pijn aan eigen been
Dan slaat de sfeer om. De groep mannen belaagt de wagen. Een man trapt tegen de voorkant van de auto, een ander tegen een koplamp. De vrouw drukt het gaspedaal in en probeert via een voetgangersdoorgang te rijden, door de groep heen.
Als de vrouw weer achteruit probeert te rijden, gaat het belagen door. De mannen schoppen deuken in het voertuig, slaan spiegels kapot en schelden de vrouw uit. "Kankerhoer", roept een man als flinke tegen de deur trapt.
Op de beelden is te zien hoe de auto van alle kanten flink beschadigd raakt. Een van de mannen trapt zo hard, dat hij zijn eigen been bezeert. Hij loopt hinkend weg.
Politie doet onderzoek
Dit gebeurde rond half twee ’s middags. Wat er aan de confrontatie vooraf ging, is niet duidelijk.
De politie laat aan Omroep Brabant weten dat er een onderzoek is gestart. Of de vrouw aangifte heeft gedaan, wil een woordvoerder niet zeggen.
Het waren blanken trutquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Gia het volgende:
Er is heel veel overlast in Helmond van groepen als deze kansenparels.
Als je 's avonds op de fiets naar de AH gaat, moet je al opletten. Je wordt klemgezet en dan vragen ze, heel vriendelijk, wat je daar doet en waar je naartoe gaat. Als je dan geen antwoord geeft, omdat ze daar niks mee te maken hebben, vragen ze of je een knal voor je kop wilt.
Kleine lefgozertjes van 13 jaar staan dan al met gebalde vuistjes opgewonden te springen, in de hoop dat ze ook een keer mogen slaan.
En ach, dit gebeurt overal in Nederland en Europa en het zal er niet beter op worden.
Oplossing: zelf de eerste klap uitdelen, zodat ze schrikken en dan snel wegfietsen.
Zo doe ik het al sinds jaar en dag. Maar als het niet meer volstaat om één of andere vage reden is het wmb wel klaar. Werkelijk niks kan je hier goed doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb jezelf nog een toevoeging/ commentaar op dit nieuwsbericht? Eensmiley volstaat niet
Ik dacht dat de afspraak in NWS, zelf plaats ik berichten niet als ik er geen opmerking onder weet te maken om een discussie op gang te brengen. Dus hou je vooroordeel maar voor je.quote:Op zondag 4 januari 2026 08:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zo doe ik het al sinds jaar en dag. Maar als het niet meer volstaat om één of andere vage reden is het wmb wel klaar. Werkelijk niks kan je hier goed doen.
Oh en nog wat, er zijn talloze topics waarin de TO geen toevoeging of commentaar geeft maar daar zie ik jou dan weer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |