Volgens mij bewezen effectief in de secundaire preventie van een hartinfarct.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:08 schreef derLudolf het volgende:
Nu je het zegt @:fietsie
Maar nee, het bevat salicine wat omgezet wordt in salicylzuur. Aspirine bevat acetylsalicylzuur.
Wordt aspirine überhaupt nog gebruikt, zie ligt vaak wel in de schappen in mooie glimmende doosjes van Bayer. Voor een mooie prijs ook. Maar heb het nog nooit iemand zien gebruiken of in huis hebben.
Daar zal ik ook aan te denken, ik kan me herinneren dat ook gebruikte.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij bewezen effectief in de secundaire preventie van een hartinfarct.
Ik vind bij beiden dat koffertje doodeng. Bij iedereen trouwensquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:13 schreef fietsie het volgende:
In dit geval misschien verstandig wat JD Vance met een nucleair koffertje lijkt me een nog minder goed idee.
En even met een zwarte Edding het glimrandje eraf kleuren zou geen oplossing zijn ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr koud. Ik heb te weinig kleren aangetrokken en mijn schoenen zijn ook dun. Ik zit in de auto te wachten tot J de Fastned lader aan de praat heeft gekregen. Het lukt niet en het zegt niet waarom.
We zijn voor auto's voor mij gaan kijken. Onsuccesvol maar wel leerzaam. De auto die ik wil heeft bij sommige uitvoeringen aluminium stickers om de luchtschuifjes. Dat is een enorme migrainetrigger. Ik vind het een enorm domme reden om een auto niet te kopen.
Nee, dat is geen kwestie van even. Hij heeft zes schuifjes met dikke halfronde lamellen. Daarbij betwijfel ik of dit type aluminium wel schittervrij kan worden met een stift.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
En even met een zwarte Edding het glimrandje eraf kleuren zou geen oplossing zijn ?
Doet die van jou ook altijd spoegen in dolby surround? Dat je denkt.. "Eehhh goos... Rustaaagh ff joh, je gaat niet door vriend."quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:59 schreef Lonaa het volgende:
Vind het nog wel steeds wat man-flu-achtig, maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat hij zich beroerd voelt.
Ga zo wel weer even checken boven.
O ja dit vind ik op de foto al storend. Zo onnodig ook. Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat is geen kwestie van even. Hij heeft zes schuifjes met dikke halfronde lamellen. Daarbij betwijfel ik of dit type aluminium wel schittervrij kan worden met een stift.
Auto had een te beschadigd dashboard ook en het gevoel bij de dealer was niet top. Maar de hoofdreden waren de schuufjes.
[ afbeelding ]
Dat lijkt ook haast wel niet origineel....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat is geen kwestie van even. Hij heeft zes schuifjes met dikke halfronde lamellen. Daarbij betwijfel ik of dit type aluminium wel schittervrij kan worden met een stift.
Auto had een te beschadigd dashboard ook en het gevoel bij de dealer was niet top. Maar de hoofdreden waren de schuufjes.
[ afbeelding ]
Ja toch? Het was in een te donkere dealer al te discobollig, laat staan met een laagstaande zon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja dit vind ik op de foto al storend. Zo onnodig ook. Doe eens normaal.
Is het wel. Blijkbaar een mislukt project van stagiair ventilatieschuifjes bij Huyndai.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt ook haast wel niet origineel....
Zonde. Dit klinkt alsof er een belangrijk ingrediënt ontbreekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had, in theorie, een heerlijke maaltijd. Orzo, spinazie, feta en bij opdienen extra feta en pijnboompitten. Allemaal lekkere ingrediënten, maar ik vond het heul niet lekker
Van de hoeveel vragen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Zo das was deel een van de kettingzaagcursus. Theorie met daarna multiple gok toets.
Op de vraag hoeveel fout je mocht hebben was het antwoord "ja vanaf tien fout ga ik nadenken of je het wel hebt begrepen" met daarna de toevoeging dat dat vooral Roemenen of Syriërs zijn die geen idee hebben wat ze lezen.
Mogelijk heb ik twee vragen de antwoorden omgedraaid, de rest is een denk ik wel goed.
Ja, maar geen idee wat, pittiger had niets toegevoegd, de feta was/is heerlijk. Het was ook nog voor 2x morgen flat borrel met wat hapjes dus wil dan niet teveel eten. Pak nu maar een boterham 😉quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zonde. Dit klinkt alsof er een belangrijk ingrediënt ontbreekt.
Wij hebben gegourmet net. Lekker in de woonkamer voor een paar afleveringen Top2000 a Gogo. En nu kijken we Peter Pannekoek, dat is wel ok tot nu toe.
Het klinkt zo eentonig. Ik zou er denk ik gegrilde paprika en misschien olijven aan toevoegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee wat, pittiger had niets toegevoegd, de feta was/is heerlijk. Het was ook nog voor 2x morgen flat borrel met wat hapjes dus wil dan niet teveel eten. Pak nu maar een boterham 😉
Ik denk 40 max. En dan nog juiste woordje bij juiste nummertje op plaatje. 8x voor kettingzaag, 8x voor kleding/uitrustingquote:
Zongedroogde tomaatjes? Daar moest ik aan denken bij deze ingrediënten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee wat, pittiger had niets toegevoegd, de feta was/is heerlijk. Het was ook nog voor 2x morgen flat borrel met wat hapjes dus wil dan niet teveel eten. Pak nu maar een boterham 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |